• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; WishingLarry
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; WishingLarry
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Appa


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Skull
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Overige rol

    Naam: Caligenia 'Cali' Jones

    Leeftijd: 19 jaar, geboren op 28 februari

    Nationaliteit: Deels Brits -door haar vader-, deels Grieks -door haar moeder-.

    Innerlijk: Cali is loslippig, open, uitbundig en geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze is brutaal en vind het niet erg om mensen te kwetsen wanneer ze haar mening geeft, hierdoor vinden vele haar gemeen. Cali is redelijk ijdel, omdat ze vaak te horen krijgt hoe mooi ze is en vind het dan super om jongens als kauwgom te gebruiken; is ze de ene beu, neem dan gewoon een andere!
    Ze is mysterieus, wat de jongens nog eens extra aantrekt.
    Ook heeft ze de neiging tegendraads en rebels te doen en vind ze het geweldig wanneer ze andere mensen kan choqueren.
    Toch is Caligenia een goede vriendin en verdedigt ze de mensen om wie ze geeft.

    Uiterlijk:



    Cali gaat door het leven met lang, golvend haar dat een donkerbruine kleur heeft. Haar ogen zijn groter dan normaal, groenbruin en omringt met lange, zwarte wimpers. Ze heeft lange benen en een perfecte figuur met vrouwelijke rondingen, hierdoor lijkt het nog meer alsof ze perfect is. Haar huid is heel erg licht en egaal en haar lippen zijn vol en roze.
    Cali draagt graag zwarte of donkere kleren, het is heel uitzonderlijk dat ze eens iets kleurrijker aandoet.

    Extra: Cali is biseksueel, maar heeft een voorkeur voor jongens. Ze draagt bijna altijd haar zwarte legerlaarzen, of het nu onder een rokje of een broek is. De naam " Caligenia " betekend " Mooi geboren " in het Grieks, ze heeft deze naam gekregen omdat iedereen bij de geboorte al zei dat ze de mooiste baby was die ze ooit hadden gezien. Cali is van haar vorige school gestuurd omdat ze gevochten heeft met 1 van haar leerkrachten. Ook heeft ze enkele tatoeages, waaronder het Chinese teken voor moed.

    Wat voor ''overige rol'' ben je dan? Wat speel je? En ik vind die ''ze heeft deze naam gekregen omdat iedereen bij de geboorte al zei dat ze de mooiste baby was die ze ooit hadden gezien.'' wel een beetje egoistich.. Ik zeg toch ook niet dat iedereen vind dat Cher heet mooiste meisje ter wereld is?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Wat voor ''overige rol'' ben je dan? Wat speel je? En ik vind die ''ze heeft deze naam gekregen omdat iedereen bij de geboorte al zei dat ze de mooiste baby was die ze ooit hadden gezien.'' wel een beetje egoistich.. Ik zeg toch ook niet dat iedereen vind dat Cher heet mooiste meisje ter wereld is?


    + Het klinkt alsof elke jongen haar wil en iedereen haar super aantrekkelijk vind. :x

    "Perfect figuur en vrouwelijke rondingen, waardoor ze nog meer perfect lijkt"

    Are you kidding me.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 21:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cali is redelijk ijdel, omdat ze vaak te horen krijgt hoe mooi ze is


    Nou als ervaren lesbienne kan ik je zeggen dat ze nou niet bepaald de knapste is ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Faisean schreef:
    Wat voor ''overige rol'' ben je dan? Wat speel je? En ik vind die ''ze heeft deze naam gekregen omdat iedereen bij de geboorte al zei dat ze de mooiste baby was die ze ooit hadden gezien.'' wel een beetje egoistich.. Ik zeg toch ook niet dat iedereen vind dat Cher heet mooiste meisje ter wereld is?

    Skull Schreef:
    + Het klinkt alsof elke jongen haar wil en iedereen haar super aantrekkelijk vind. :x


    Daar sluit ik me wel bij aan :x


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Appa schreef:
    (...)

    Nou als ervaren lesbienne kan ik je zeggen dat ze nou niet bepaald de knapste is ._.


    Dat is ze idd niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zinnen die ik niet vind kunnen :

    - Cali is redelijk ijdel, omdat ze vaak te horen krijgt hoe mooi ze is!
    - Ze is mysterieus, wat de jongens nog eens extra aantrekt.
    - Ze heeft lange benen en een perfecte figuur met vrouwelijke rondingen, hierdoor lijkt het nog meer alsof ze perfect is.
    - ze heeft deze naam gekregen omdat iedereen bij de geboorte al zei dat ze de mooiste baby was die ze ooit hadden gezien.


    Hoe bedoel je ''Eigendunk''?

    @Brooke en Melissa jullie reacties lieten me echt lachen :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Zinnen die ik niet vind kunnen :

    (...)

    Hoe bedoel je ''Eigendunk''?

    @Brooke en Melissa jullie reacties lieten me echt lachen :]


    *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faisean schreef:
    Zinnen die ik niet vind kunnen :

    (...)

    Hoe bedoel je ''Eigendunk''?

    @Brooke en Melissa jullie reacties lieten me echt lachen :]


    Achja. Ik ben dan ook PURRRRFECT.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ***

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 23:21 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Rol: Bitchy vriendin van een van de jongens
    Naam: Gwen Lily Cooper
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Welsh, Brits
    Innerlijk: Gwen is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Ze kan ook best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Ze heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en is niet bang eens flink uit te slaan als ze het gerechtvaardigd vind. Gwen kan zeer opvliegerig zijn. Ze is inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal. Ze is erg loyaal aan haar vrienden en familie. Als je met haar omgaat leer je ook haar vreemde kant kennen, met allerlei rare trekjes, zoals gitaar spelen om 4 uur 's nachts en op d'r kop tv kijken. Gwen is niet snel jaloers, maar als ze eenmaal jaloers is of als je haar echt boos hebt gemaakt maakt ze je leven een regelrechte hel zonder ergens voor terug te dijnzen. Ze is dan ook zeker niet bang om het spelletje vies te spelen.
    Uiterlijk:


    Gwen is een meisje met altijd rechte schouders en een rechte rug. Ze straalt altijd zelfverzekerdheid uit ondanks haar dunne fragile bouw. Haar ogen zijn grijs en vol emotie en haar haar natuurlijk pikzwart met een rode gloed erover. Ze heeft een lichte huid met sproeten. Ze draagt wel make-up maar niet te veel. Ze loopt eigenlijk altijd op hakken en met kleding die haar hele slanke figuur benadrukken.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 23:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Appa schreef:
    (...)

    Achja. Ik ben dan ook PURRRRFECT.
    I know :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)I know :]


    Fenk joe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wie wil Gwen's vriendje zijn?


    Bowties were never Cooler

    Harry durft het wel aan, denk ik ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''