• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; WishingLarry
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; WishingLarry
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Appa


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Skull
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    xxxHappiness schreef:
    Is mijn rol goed? (A)


    Ja [:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:

    Rol:
    Een van de meisjes.
    Naam:
    Essie Alexis Johnson
    Leeftijd:
    Zeventien jaar, is jarig op 1 September.
    Nationaliteit:
    Brits.
    Innerlijk:
    Essie is een stil en verlegen meisje buitenshuis, en dat heeft zo zijn redenen. Haar overleden broertje en het gepest zijn daar een van. Essie vat vaak de dingen verkeerd op die tegen haar gezegd worden en ze voelt zich snel gekwetst zelfs op de momenten dat het helemaal niet nodig is. Ook zegt Essie te vaak ja omdat ze nog amper nee durft te zeggen, veel mensen maken daar dan ook gebruik van. Als het haar écht niet bevalt zegt ze wel nee, ookal is ze bang dat diegene boos wordt. Essie was in het algemeen op school al een rustig meisje. Maar alles veranderd als ze thuis is, de enige plek waar ze zich veilig voelt. Ze word dan erg druk, danst en zingt vaak en praat luider, iets wat ze niet op school doet. Als ze thuis is veranderd ze gewoon helemaal in een ander meisje, als mensen Essie zo zouden zien van school, zouden ze niet denken dat ze het rustige en verlegen meisje op school was. Bijna niemand weet dat ze zo kan zijn, behalve haar famillie dan. Iets wat ook niemand weet buiten haar famillie om is dat ze een tweelingbroertje had, zelfs haar vriendinnen weten dat niet. Essie wilt er simpelweg niet over praten aangezien dan helemaal instort.
    Uiterlijk


    Essie heeft lang kastanje bruin haar waar af en toe een lichter plukje doorheen zit, dat heeft ze van nature.
    Haar ogen hebben een mooie bruinekleur waar ook soms groene spikkeltjes door heen zitten. Essie heeft volle wimpers waar ze vaak mascara op smeert, dat is dan ook het enige make-up product dat ze gebruikt. Haar huid is opzich best egaal. Rond de zomertijd komen er lichte sproetjes op haar neus. Essie is niet te lang en niet te klein, precies goed volgens haar. Haar gewicht is iets lichter dan moet, maar ze is blij hoe ze is ookal krijgt ze soms wel wat twijfels door dat mensen van school kwetsende dingen zeggen over haar uiterlijk, en haar zelf. Een echte kledingstijl heeft ze niet maar wat ze wel altijd in de winter draagt, al jaren lang, zijn sweaters met schattige dingentjes erop, teksten, superhelden noem zo maar op. Als schoenen draagt ze altijd haar zwarte Vans. In de winter vind je vaak ook een Beanie op haar hoofd. Essie is ook helemaal gek op 'nerdbrillen', die draagt ze daarom ook vaak.

    Extra:
    Essie die had een tweelingbroer, Mickey. Hij was toen hun beide vijf waren overleden, gestikt in zijn slaap. Essie heeft getrouwde ouders, een zusje; Ariana van dertien en een hond genaamd Dino, een Engelse Stafford. En Bij dat ze helemaal gek is op nerdbrillen, houdt ze ook erg van bloemen(kronen), de kleur blauw en witte tijgers. Verder boeien jongens haar helemaal níks en heeft ze ook geen ervaring met jongens. Ze schenkt meestal geen aandacht aan ze op school en negeert ze hun ook het liefst, behalve als het niet anders kan zoals bij de pesterijen of als haar iets gevraagd wordt. Maar ondanks dat, heeft ze toch wel lichtelijk een zwak voor de krullen van Harry en de ogen van Niall.


    Essie is wel af, denk ik.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    De Indeling;
    - Zayn en Cherévah.
    - Liam en Sarah.
    - Niall en Essie.
    - Harry en Sadie.
    - Louis en Neleh.


    Iedereen tevreden ermee? ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    De Indeling;
    - Zayn en Cherévah.
    - Liam en Sarah.
    - Niall en Essie.
    - Harry en Sadie.
    - Louis en Neleh.


    Iedereen tevreden ermee? ^^
    Lol. Brooke weer samen :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wanneer word het speeltopic geopend? Dan kan ik daarmee rekening houden aangezien ik weer bijna school heb..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Brooke weer samen :]




    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Faisean schreef:
    Wanneer word het speeltopic geopend? Dan kan ik daarmee rekening houden aangezien ik weer bijna school heb..


    Misschien vandaag nog, en anders sowieso morgen. :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Appa schreef:
    (...)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Invuller gezocht?

    Ik moet wel melden dat ik Maandag tot Woensdag op kamp ben! K neem mijn mobb mee,dus k kijk of k daar WIFI heb,maar natuurlijk ga ik ook met mijn klasgenoten aldoor he? Ik maak gewoon nu alvast een post en bewaar die is dat goed??


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    Ik moet wel melden dat ik Maandag tot Woensdag op kamp ben! K neem mijn mobb mee,dus k kijk of k daar WIFI heb,maar natuurlijk ga ik ook met mijn klasgenoten aldoor he? Ik maak gewoon nu alvast een post en bewaar die is dat goed??


    Is niet erg x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    (...)

    Is niet erg x]


    Gelukkig! haha


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Faisean schreef:
    (...)




    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is het trouwens winter,herfst zomer of lente in de RPG? K weet het overbodige vraag haha!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wonen de jongens trouwens nog bij hun ouders of alleen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded