• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 0:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JamesPotter schreef:
    Wat heb ik zin in van die lange vingers. Die koekjes zegmaar

    Oh hell yeah! Ik nu ook. Die dingen zijn vet lekker :9~

    OT: Morgen naar huis ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    't is stil op Q :c

    Father schreef:
    Why the fuck kijken we "Honey Boo Boo"? Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen kijken, zonder dommer te worden.

    EDIT: Ik voel mijn IQ gewoon weg gezogen worden door de TV.


    Haha, die serie is inderdaad idioot. Dat meisje is fucked up verwend en dat hele gezin heeft zo'n beetje overgewicht :'D
    Ik vind het echt een kut serie.


    26 - 02 - '16

    Ik wil een nieuwe, duurdere muis hebben. Bah dit is echt een prutding. Derde muis die stuk is, great.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Haha, die serie is inderdaad idioot. Dat meisje is fucked up verwend en dat hele gezin heeft zo'n beetje overgewicht :'D
    Ik vind het echt een kut serie.

    Enige pluspuntje, vind ik, is dat die moeder niet al te dom is en niks heeft tegen gay's en dat soort dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vanavond naar Percy Jackson: Sea of monsters. Yeaaaah. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WAUW, wat een ongelooflijke kutochtend. En dat is nog zacht uitgedrukt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uurgh! Dit is nu al de derde dag op rij dat ik veel te vroeg wakker word door die timmerman. Eergisteren om 8:00 omdat hij het boeiboord naast mijn raam er aan het inslaan was. Gisteren om 8:30 omdat hij bezig was met de cirkelzaag voor de vensterbanken. En vandaag omdat hij de plinten op de overloop er met geweld aan het inslaan was.

    Ik weet het, het is nodig. Maar het zijn mijn laatste dagen vakantie D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Buh het is al 11 uur en ik moet alle dieren nog eten geven, schoonmaken, aandacht geven en naar buiten doen en uitlaten.... i'am lazy


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    School begint volgende week weer. Naar het eerste jaar van het MBO, spannend!


    Pretty is just a pretty word.

    Zuuuuuucht, waarom is het zo stil op het forum

    Draculea schreef:
    Zuuuuuucht, waarom is het zo stil op het forum

    Echt hè, wtf. :c

    Counter-Strike time, hooray! :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pfff... Vanmiddag zwemmeeeeen ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Macabre schreef:
    (...)
    Echt hè, wtf. :c

    Counter-Strike time, hooray! :'D

    Hm ik wil ook. :c
    Misschien dat ik het straks ga downloaden.