• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 0:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    "Ik zeg 'nee' tegen 50% korting op H&M online. Ik hoef niets te kopen!"
    ZO.


    You are beautiful, you are love.

    Macabre schreef:
    OH MIJN GOD MENSEN. Fucking hell. Altijd zijn jullie stil en als ik dan besluit een serie te kijken gaan ineens 5 mensen op what's app praten, wat is dit? Donder op en bekken dicht


    :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    OH MIJN GOD MENSEN. Fucking hell. Altijd zijn jullie stil en als ik dan besluit een serie te kijken gaan ineens 5 mensen op what's app praten, wat is dit? Donder op en bekken dicht


    Daar heb ik nou nooit last van :'D


    26 - 02 - '16

    Klote zooi. Ik voel gewoon de medicijnen mijn lichaam uitputten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    :c

    Jij was douchen dus jij telt niet mee x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Jij was douchen dus jij telt niet mee x'D


    Maar daarvoor en daarna niet :')

    OT: ik moet nog een week en een dag wachten totdat ik weer naar het ziekenhuis moet. Leuk vertellen dat de medicijnen niet een goed effect hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Maar daarvoor en daarna niet :')

    OT: ik moet nog een week en een dag wachten totdat ik weer naar het ziekenhuis moet. Leuk vertellen dat de medicijnen niet een goed effect hebben.

    Toen je terug kwam was de episode afgelopen en jij was lang niet zo irritant als dat groepsgesprek waar ik in zit. ^^

    ot; Mijn gezicht/gevoelens/alles nu:


    *mindblown*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Father schreef:
    Why the fuck kijken we "Honey Boo Boo"? Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen kijken, zonder dommer te worden.

    EDIT: Ik voel mijn IQ gewoon weg gezogen worden door de TV.

    Het is ook die enorme dikke moeder die het meisje zo optut. Omdat die moeder niet mee kon doen met schoonheidswedstrijden vanwege haar gewicht, doet ze het haar dochter wel aan.
    Mijn moeder zou dat nooit doen met mij, maar mijn vader wil steeds jurken kopen. En dan heb ik zo iets van: NEEE!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Heavenly.

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Het is ook die enorme dikke moeder die het meisje zo optut. Omdat die moeder niet mee kon doen met schoonheidswedstrijden vanwege haar gewicht, doet ze het haar dochter wel aan.
    Mijn moeder zou dat nooit doen met mij, maar mijn vader wil steeds jurken kopen. En dan heb ik zo iets van: NEEE!


    Dat kind wilt het zelf. Het gaat niet overal zo trouwens. Daarbij zijn die mensen intelligenter dan je denkt.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat kind wilt het zelf. Het gaat niet overal zo trouwens. Daarbij zijn die mensen intelligenter dan je denkt.

    Klopt. Maar de moeder vind ik het ook dat haar dochter het doet. Die typjes die ik voor heb zien komen zijn allemaal zo, maar je hebt natuurlijk uitzonderingen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Macabre schreef:
    OH MIJN GOD MENSEN. Fucking hell. Altijd zijn jullie stil en als ik dan besluit een serie te kijken gaan ineens 5 mensen op what's app praten, wat is dit? Donder op en bekken dicht


    Dat herken ik ;o Of dan zijn ze stil, maar net bij het stukje dat of leuk is of ik nooit het kunnen horen gaan ze blèren -.- ....


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom heten Q'ers die hier zelf nog maar 2 weken zitten, anderen welkom op Q alsof ze hier al jaren zitten?

    Tering. Ik ben kapot.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Draculea schreef:
    Waarom heten Q'ers die hier zelf nog maar 2 weken zitten, anderen welkom op Q alsof ze hier al jaren zitten?


    Dat viel mij ook al op haha.


    26 - 02 - '16