Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Macabre schreef:
OH MIJN GOD MENSEN. Fucking hell. Altijd zijn jullie stil en als ik dan besluit een serie te kijken gaan ineens 5 mensen op what's app praten, wat is dit? Donder op en bekken dicht
Macabre schreef:
OH MIJN GOD MENSEN. Fucking hell. Altijd zijn jullie stil en als ik dan besluit een serie te kijken gaan ineens 5 mensen op what's app praten, wat is dit? Donder op en bekken dicht
Father schreef:
Why the fuck kijken we "Honey Boo Boo"? Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen kijken, zonder dommer te worden.
EDIT: Ik voel mijn IQ gewoon weg gezogen worden door de TV.
Het is ook die enorme dikke moeder die het meisje zo optut. Omdat die moeder niet mee kon doen met schoonheidswedstrijden vanwege haar gewicht, doet ze het haar dochter wel aan.
Mijn moeder zou dat nooit doen met mij, maar mijn vader wil steeds jurken kopen. En dan heb ik zo iets van: NEEE!
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
Shwatsonlock schreef:
(...)
Het is ook die enorme dikke moeder die het meisje zo optut. Omdat die moeder niet mee kon doen met schoonheidswedstrijden vanwege haar gewicht, doet ze het haar dochter wel aan.
Mijn moeder zou dat nooit doen met mij, maar mijn vader wil steeds jurken kopen. En dan heb ik zo iets van: NEEE!
Dat kind wilt het zelf. Het gaat niet overal zo trouwens. Daarbij zijn die mensen intelligenter dan je denkt.
Dat kind wilt het zelf. Het gaat niet overal zo trouwens. Daarbij zijn die mensen intelligenter dan je denkt.
Klopt. Maar de moeder vind ik het ook dat haar dochter het doet. Die typjes die ik voor heb zien komen zijn allemaal zo, maar je hebt natuurlijk uitzonderingen.
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
Macabre schreef:
Dat herken ik ;o Of dan zijn ze stil, maar net bij het stukje dat of leuk is of ik nooit het kunnen horen gaan ze blèren -.- ....
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you