• Ik presenteer jullie:


    We had it all
    Together we stood tall
    But then you left











    When a broken girl turns into a real Maneater.
    You better be warned.




















    An Alloveryou Production
    Aveline Rose
    One Direction , Union J en 5SOS bestaan.
    Nederlands geschreven, Engels gesproken
    Bevat 16+, wordt gewaarschuwd in hoofdstuk zelf.
    Neem abo, ik waarschuw niet.



    Ik zal hier ook nog rollen voor nodig hebben.
    De rollen die ik nodig heb:
    - vrienden van Aveline Rose waar ze vroeger op school mee zat.
    - medestudenten van Aveline op Oxford University
    - flirts voor Harry, Niall, George, Josh, JJ, Ashton, Calum, Michael en Luke

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 14:52 ]

    Mijn abo heb je!! Klinkt echt leuk ik ben benieuwd.

    MeandJonas schreef:
    Mijn abo heb je!! Klinkt echt leuk ik ben benieuwd.

    Dank je!

    Als het jullie trouwens niets zegt, mogen jullie ook altijd reageren waarom niet.

    Ik zou het niet lezen omdat de naam niet lekker klinkt naar mijn idee en de cover trekt mij niet zo. Sorry. Ik vind zoiets eigenlijk cruciaal voordat ik iets daadwerkelijk wil lezen.


    26 - 02 - '16

    Er staat bij dat het een fanfiction is, I don't read fanfics, sorry.

    Ailurophilia schreef:
    Ik zou het niet lezen omdat de naam niet lekker klinkt naar mijn idee en de cover trekt mij niet zo. Sorry. Ik vind zoiets eigenlijk cruciaal voordat ik iets daadwerkelijk wil lezen.

    Ik begrijp je hoor =) ben blij dat je even meedeelt waarom niet =P dan kan ik er in het vervolg wat opletten.

    Ailurophilia schreef:
    Ik zou het niet lezen omdat de naam niet lekker klinkt naar mijn idee en de cover trekt mij niet zo. Sorry. Ik vind zoiets eigenlijk cruciaal voordat ik iets daadwerkelijk wil lezen.
    Bij mij klonk het als mannen eter.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Bij mij klonk het als mannen eter.

    Daar gaat het verhaal ook over =P maar niet in de kannibalen versie dan xd

    Lijkt me wel leuk, maar over welke bekende persoon gaat het? En wat voor rollen heb je nodig?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinoshell schreef:
    Lijkt me wel leuk, maar over welke bekende persoon gaat het? En wat voor rollen heb je nodig?

    One Direction, ik zou het er misschien even beter bij zetten =P en ik zet ze in het topic hierboven =)

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Daar gaat het verhaal ook over =P maar niet in de kannibalen versie dan xd

    N'aww. Kannibalistische versie leek zo veel beter.
    Nah ja, het is sowieso geen verhaal voor mij. Ik lees geen One Direction. En ik vind de beschrijving ook maar vaag.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    N'aww. Kannibalistische versie leek zo veel beter.
    Nah ja, het is sowieso geen verhaal voor mij. Ik lees geen One Direction. En ik vind de beschrijving ook maar vaag.

    =P haha Kannibalistisch, dat is nog eens een ideetje =P
    Ik snap wel dat je geen 1D leest, maar ik vind het gewoon te leuk om over te schrijven bij cover blijf ik meestal vaag, proloogjes dienen bij mij voor verduidelijking.

    Voor de mensen die denken dat het chaotisch zal worden. No worries er is echt goed over nagedacht.

    Die prologen zijn al geweldig ben echt benieuwd naar de rest ga je snel verder?

    MeandJonas schreef:
    Die prologen zijn al geweldig ben echt benieuwd naar de rest ga je snel verder?

    Haha, dank je.