• Hier kan je praten over van alles en nog wat.


    26 - 02 - '16


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:




    Ik ga meedoen Belle.


    Jaaah!



    Draculea, voor ons ^^


    Stenenlikker

    Crave schreef:
    (...)

    Je hebt in ieder geval niet je grammatica gecontroleerd aangezien het hartslag is en niet hardslag (krul)


    Zit ik op school?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Shwatsonlock schreef:



    hee, geen gif;s stelen xD Die had ik al gepost ^^


    Stenenlikker

    Ik ga slapen. Even kijken hoe ik dat ga doen, want mijn piercing zit in mijn slaap oor xd. Ik bedoel de kant waar ik op lig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ga slapen


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sorry Belle. Ik lees het topic niet terug.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    JamesPotter schreef:
    Ik ga slapen. Even kijken hoe ik dat ga doen, want mijn piercing zit in mijn slaap oor xd. Ik bedoel de kant waar ik op lig.


    Haha, ik ken het. Had ik ook met m'n neuspiercing. Ik was bang dat ik 'm zou verliezen in mijn slaap. Is gelukkig nog nooit gebeurd (;


    26 - 02 - '16


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Nieuwe gif bron gevonden ^^
    Epicaaaa!


    Stenenlikker

    Shwatsonlock schreef:



    Nog een (cat)


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Nog een (cat)

    Ik zei toch dat ik het topic niet terug lees. Dan ga ik nu iedereen verblijden met wat Sherlock gifs. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    I adore de uitspraken van Sherlock.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gawain schreef:
    (...)

    Jaaah!



    Draculea, voor ons ^^

    Aw shit yess! *O*

    Waarom kan ik geen fatsoenlijke gif's vinden van Isaac Delahaye (cat)


    Stenenlikker