• Hier kan je praten over van alles en nog wat.


    26 - 02 - '16

    Crave schreef:
    Ik ben aan het schrijven. Whoopwhoop. En echt letterlijk schrijven met pen en papier :] het is een nieuw verhaal en ik schrijf er echt met plezier aan. En in eerste instantie wilde ik het op Q zetten, maar ik wil er ook serieus mee bezig zijn, als in het willen uitgeven :]
    zucht ik ben ook bezig met het uitwerken van een verhaal dat ik met mijn vriend heb geschreven... ik wil het zo graag op quizlet zetten maar... dat kan dus niet als ik het wil uitgeven ._.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)zucht ik ben ook bezig met het uitwerken van een verhaal dat ik met mijn vriend heb geschreven... ik wil het zo graag op quizlet zetten maar... dat kan dus niet als ik het wil uitgeven ._.


    Same, maar ja. Je hebt altijd mensen die je mogen steunen en proeflezers. Dus zo scharrel ik toch wat mensen bij elkaar om het nu al te lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Same, maar ja. Je hebt altijd mensen die je mogen steunen en proeflezers. Dus zo scharrel ik toch wat mensen bij elkaar om het nu al te lezen.
    hahaha ik heb weinig mensen die graag willen proef lezen tenzij ik het ze voorlees xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)zucht ik ben ook bezig met het uitwerken van een verhaal dat ik met mijn vriend heb geschreven... ik wil het zo graag op quizlet zetten maar... dat kan dus niet als ik het wil uitgeven ._.


    Als je proeflezer nodig hebt, die meldt zich hier ^^
    Maar Crave, das best slim ^^


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Als je proeflezer nodig hebt, die meldt zich hier ^^
    Maar Crave, das best slim ^^
    aaah super! als ik wat verder ben met het uitwerken krijg je een een stukje =D want jou vertrouw ik wel!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik haat het als mensen usernames inpikken die vet mooi zijn en dan jaren niet meer online komen :C


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik haat het als mensen usernames inpikken die vet mooi zijn en dan jaren niet meer online komen :C
    mee eens


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ailurophilia schreef:
    Ik haat het als mensen usernames inpikken die vet mooi zijn en dan jaren niet meer online komen :C


    Indeed ;c

    Gawain schreef:
    (...)

    Als je proeflezer nodig hebt, die meldt zich hier ^^
    Maar Crave, das best slim ^^


    Noem me toch Jaimy! :]
    Ondanks dat ik dol ben op mijn username (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    RavensMoon schreef:
    (...)aaah super! als ik wat verder ben met het uitwerken krijg je een een stukje =D want jou vertrouw ik wel!


    Haha, yaay. En dank je voor het vertrouwen :')


    Stenenlikker

    Crave schreef:
    (...)

    Noem me toch Jaimy! :]
    Ondanks dat ik dol ben op mijn username (krul)


    Haha, owke Jaimy :')


    Stenenlikker

    HET IS HIER ZO STIL EN OH MY GOD HET IS ZO STIL.

    Ik hoor gewoon een speld vallen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    HET IS HIER ZO STIL EN OH MY GOD HET IS ZO STIL.

    Ik hoor gewoon een speld vallen!


    Haha, zullen we dan zorgen dat het wat minder stil is?


    Stenenlikker

    Ik haat het als ik mijn best doe met mijn laatste kleine beetje inspiratie een hoofdstuk te schrijven en dat er nog niet 1 reactie van af kan :c


    26 - 02 - '16

    ROOAARRRRR