• Jep, ik heb een cover nodig voor mijn nieuwe verhaal. :Y)
    Even een korte samenvatting: Emma van Straten besluit een jaar lang door Amerika te trekken, op zoek naar zichzelf en weg van haar bemoeizuchtige ouders, die haar graag zien trouwen met de vreselijke Berend.
    Wanneer ze door een heftige storm strandt in het broeierige Arizona, stuit ze op Navajo Nation, het grootste indianenreservaat van Amerika. Ze besluit er een kijkje te nemen, maar krijgt de deksel op haar neus als ze te maken krijgt met de indiaan Nino.
    Emma probeert weg te blijven uit het reservaat, maar haar nieuwsgierigheid wordt met de dag groter...

    Oké, ik wil graag een romantische cover met sowieso een knappe indiaan (Geen Jacob Black!), hierbij hoeft zijn gezicht niet per se in beeld, als het maar duidelijk is dat hij een indiaan is. Het mag wel een beetje broeierig zijn, haha.
    Leef je uit. Ik loof een beloning van zes credits uit voor de persoon die de mooiste cover maakt.

    O JA. De titel is Window Rock.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 14:57 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Draculea schreef:


    Poging nummero 1 - met een hoofdtooi lol.

    Ik had die foto ook al gevonden op Deviant art mihi, het is echt een vet awesome foto :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik had die foto ook al gevonden op Deviant art mihi, het is echt een vet awesome foto :3

    Ikr, hij is echt knap. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Ikr, hij is echt knap. :'D

    Misschien dat de titel nog wat duidelijker kan. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Misschien dat de titel nog wat duidelijker kan. ^^

    Tadam;

    Draculea schreef:
    (...)
    Tadam;


    Nu is hem echt awesome!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb ook maar een probeersel gedaan, en zelf vind ik hem vet awesome, maar ik heb nochtans geen idee of het iets is dat jij zoekt :'D
    Achja, ik kan hem allicht showen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik heb ook maar een probeersel gedaan, en zelf vind ik hem vet awesome, maar ik heb nochtans geen idee of het iets is dat jij zoekt :'D
    Achja, ik kan hem allicht showen :'D


    Hij is mooi, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Misschien iets subtieler en de tekst in een ander lettertype. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Hij is mooi, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Misschien iets subtieler en de tekst in een ander lettertype. ^^

    Zoiets vermoedde ik al XD
    Ik faal alleen in aanpassen, dus misschien dat ik vandaag of morgen nog iets anders maak ^_^

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 16:26 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Comanche schreef:
    Omg, die vent is vet knap. :9~

    Zekers. :9~


    Chaos is a ladder.

    Draculea, ik denk dat ik de jouwe ga gebruiken. ^^ Zou je misschien nog een banner erbij willen maken? Vind ik leuk om te gebruiken bij hoofdstukken. :3
    Merrow, super bedankt voor de moeite! (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:35 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Draculea, ik denk dat ik de jouwe ga gebruiken. ^^ Zou je misschien nog een banner erbij willen maken? Vind ik leuk om te gebruiken bij hoofdstukken. :3
    Merrow, super bedankt voor de moeite! (:


    Yay thanks! :3

    Is ie zo goed?

    Draculea schreef:
    (...)


    Yay thanks! :3

    Is ie zo goed?

    Anders mag je de jongen wel weglaten en Window Rock wat meer naar het midden schuiven. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Anders mag je de jongen wel weglaten en Window Rock wat meer naar het midden schuiven. ^^

    Of moet het nog iets hoger?

    Draculea schreef:
    (...)
    Of moet het nog iets hoger?


    Zo is-ie perfect, dank je! De credits heb ik zonet gedoneerd. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wil je waarschuwen wanneer je hem online zet? :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.