• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.

    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:


    Welke rollen zijn er?

    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Athos Charles Malkony | Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Joaquin Pierce Ronan | Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Eén van de jongens
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?) Sinds een jaar
    Naam: Riley Reese Killian
    Leeftijd: 17

    Uiterlijk(+foto): Riley is een slanke, lange jongen van 1 meter 87. Door zijn bleke huid, lichtblauwe ogen en blonde krullen komt hij vaak over als een onschuldig en onbezorgd mens, maar schijn bedriegt. Zijn babyvet is hij kwijt en hierdoor heeft hij een fijn gezicht met hoge jukbeenderen en dunne lippen. Zijn spieren zijn nog niet ontwikkeld en daardoor is hij niet bijzonder sterk, maar juist vrij weerloos, een feit waar hij zich bijzonder aan ergert. Riley draagt graag waar hij zich comfortabel in voelt: simpele T-shirts, met een joggingbroek en oude sneakers. Hij draagt enkele polsbandjes en een touwtje om zijn nek, maar verder is zijn kledingstijl simpel en niets speciaals.






    Karakter: Riley komt vaak over als een lieve, rustige jongen door zijn onschuldige uiterlijk en zijn opgewekte en opvallende (glim)lach en dit is in zekere zin ook waar. Hij is vrij verlegen en vriendelijk, maar dat komt enkel omdat hij probeert zijn duistere gedachten en gevoelens te verbergen en op te kroppen, zodat ze er later onvrijwillig en ongeremd uit kunnen komen als onkarakteristieke woedeaanvallen. Riley is intelligent en zit liever met zijn neus in een boek dan dat hij een gesprek voert met mensen die hij niet goed kent. Hij vindt het moeilijk om mensen te vertrouwen, maar met vrienden die hij al heeft brengt hij graag tijd door. Ook dan is hij niet bijzonder spraakzaam, hij vindt het fijner om te luisteren dan zelf in de spotlight te staan. Riley is te vertrouwen en vat vriendschap niet licht op. Hij is een goede observator en ook al denken sommigen dat hij nooit luistert en oplet, hij krijgt en hoop mee en slaat alles op. In de sekte zelf is hij niet bijzonder opstandig en hij probeert voornamelijk te doen wat hem gevraagd wordt, zodat de kans op straf zo klein mogelijk blijft. Af en toe schiet hij nog weleens uit zijn slof en dan is het vrij moeilijk om hem weer te kalmeren.

    Extra: Riley is op zijn 16e weggelopen van huis en heeft toen voor korte tijd op straat rond gezworven. Al snel is hij opgepikt door de sekte en daar woont hij nu een jaar. Niemand weet wat er precies met hem gebeurd is, maar dat Riley doodsbang is in het donker is beslist geen geheim. Dit heeft dan ook ongetwijfeld te maken met de demonen uit zijn verleden. Hij raakt ‘s avonds vaak moeilijk in slaap en heeft geregeld last van hyperventilatie als dit het geval is. Ook is Riley een roker, een gewoonte die hij heeft meegekregen van zijn ouders. Nog een eigenschap de hij aan zijn ouders te danken heeft is zijn prominente Britse accent.


    Caution first, always.

    Ik ga er van uit dat hij klaar is? want hij is goed


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    Ik ga er van uit dat hij klaar is? want hij is goed

    Ja, hij is klaar (;


    Caution first, always.

    Ugh was dit vergeten. Maak der als ik terug ben van App's boeken op ipad zetten haar wel hier neer ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Ugh was dit vergeten. Maak der als ik terug ben van App's boeken op ipad zetten haar wel hier neer ;)
    Oki, jij hebt toch die kapotte pc he? Dan begrijp ik het wel :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De rollen zijn weer geopend. Dit wil zeggen dat als je er nog bij wil, dat dat nog steeds kan!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    De rollen zijn weer geopend. Dit wil zeggen dat als je er nog bij wil, dat dat nog steeds kan!

    Is er misschien ook nog een plaats voor een bewaker? ^^


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Is er misschien ook nog een plaats voor een bewaker? ^^
    Sure ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Sure ^^

    Oeh, zou ik die misschien ook nog mogen? C:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Oeh, zou ik die misschien ook nog mogen? C:
    Ja natuurlijk ik heb je er bij gezet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Ja natuurlijk ik heb je er bij gezet

    Thanks (:


    Caution first, always.

    No problem


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hee hoi!

    Ik zei gisteravond dat ik wel een rol voor een jongen zou willen reserveren, maar ik trek me toch terug i.v.m. mijn school rooster. Sorry! :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Hee hoi!

    Ik zei gisteravond dat ik wel een rol voor een jongen zou willen reserveren, maar ik trek me toch terug i.v.m. mijn school rooster. Sorry! :x
    Nawh Jammer ):


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Nawh Jammer ):


    Idd. Sorry! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •