• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.

    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:


    Welke rollen zijn er?

    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Athos Charles Malkony | Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Joaquin Pierce Ronan | Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Mannelijke bewaker.
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?) Hij is al reeds in de sekte.
    Naam: Matthew Adam Murrey
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk(+foto):




    Matthew is een volwassen man van ongeveer 1m87 en weegt 89 kg. Hij heeft groene kattenogen, met een vlaagje bruin erin. Je zult hem amper zien lachen, waardoor zijn litteken op zijn linkerwang erg veel opvalt. Dat litteken kreeg hij op zijn zestiende, toen hij samen met zijn vader aan het trainen was. Hij leerde Matthew zelfverdediging en leerde hem met een mes om te gaan. Maar op een dag reageerde Matthew te laat en sindsdien liep hij met het litteken rond. Hij heeft wel nog meer kleinere littekens, maar die zitten op zijn rug waardoor ze minder en bijna niet opvallen. Doordat hij al een groot deel van zijn leven heeft getraind, heeft hij een gespierd lichaam, wat er soms nogal angstaanjagend uit kan zien. Zijn spieren vallen nog extra op door de strakkere t-shirts die hij draagt en hij is er trots op. Daardoor moet hij iedere dag wel trainen en is hij erg sterk. Doordat hij slechtziend is (zie extra), draagt hij liever donkere kleuren, je zult hem dus niet zo snel fellere kleuren zien dragen zoals rood of geel. Het liefste draagt hij grijs, zwart of donkerblauw, aangezien dat ook kalmerend is voor zijn ogen. Hij heeft een naturele donkere haarkleur, wat meer naar zwart dreigt. Hij heeft kleine ogen en donkere zware wenkbrauwen, waardoor hij er nogal angstaanjagend uit kan zien. Hij heeft een redelijk grote neus en kleine, maar brede lippen en heeft een beetje een hoekvormig gezicht. Hij laat zijn baard en snor ongeveer 2 a 3 cm groeien, langer wordt het niet.

    Karakter: Matthew is een echte leider van nature, zijn leidersinstinct speelt vaak de baas. Hij is altijd al een leider geweest en luistert naar bijna niemand, alleen naar de mensen die hoger dan hem staan. Hij is brutaal en zegt, doet wat hij zelf wil. Veel mensen kunnen hem daardoor niet uitstaan, wat hij helemaal niet erg lijkt te vinden. Hij houdt ervan om mensen pijn te zien lijden, de pijn die hij vroeger bijna nooit heeft gehad. Hij heeft geleerd dat pijn maar een stom gevoel is en niets voor hem. Hij laat zijn emoties nooit aan andere mensen zien, zodat je nou nooit precies weet wat er in hem omgaat of hoe het met hem gaat. Hij is wel erg slim en weet hoe te doden en mishandelen. Door de training die hij van zijn vader kreeg is hij snel geworden en toont geen medelijden. Doordat hij zo koppig is, ziet hij soms dingen over het hoofd en gelooft hij alleen maar wat hij wilt. Als hij denkt dat iemands iets heeft gedaan, verander je hem niet van gedachten. Hij luistert naar niemand, want wat hij ziet is in zijn ogen waar.

    Extra: Hij is slechtziend, waardoor hij niet altijd even goed kan mikken. Hij is niet slechtziend geboren, maar door een oogziekte op zijn twaalfde is hij overmatig gevoelig voor licht. Dit kan erg in zijn nadeel werken aangezien hij soms niet goed kan bepalen wat er is gebeurd. Je zult hem vaak zien lopen met een zwarte zonnebril en donkere kleren. Ook en nadeel is dat je hem altijd hoort aankomen, hij rookt en heeft een grote tattoo op zijn rug.


    De draak staat voor pure kracht en wijsheid. Ook zijn het beschermers van zeer belangrijke “items” zoals rijkdom en vrouwen.


    Ik ben hier nogal slecht in, maar ik ben klaar. :3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 16:50 ]


    •*• Lululu •*•

    Alphadi schreef:
    Rol: Mannelijke bewaker.
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?) Hij is al reeds in de sekte.
    Naam: Matthew Adam Murrey
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk(+foto):




    Matthew is een volwassen man van ongeveer 1m87 en weegt 89 kg. Hij heeft groene kattenogen, met een vlaagje bruin erin. Je zult hem amper zien lachen, waardoor zijn litteken op zijn linkerwang erg veel opvalt. Dat litteken kreeg hij op zijn zestiende, toen hij samen met zijn vader aan het trainen was. Hij leerde Matthew zelfverdediging en leerde hem met een mes om te gaan. Maar op een dag reageerde Matthew te laat en sindsdien liep hij met het litteken rond. Hij heeft wel nog meer kleinere littekens, maar die zitten op zijn rug waardoor ze minder en bijna niet opvallen. Doordat hij al een groot deel van zijn leven heeft getraind, heeft hij een gespierd lichaam, wat er soms nogal angstaanjagend uit kan zien. Zijn spieren vallen nog extra op door de strakkere t-shirts die hij draagt en hij is er trots op. Daardoor moet hij iedere dag wel trainen en is hij erg sterk. Doordat hij slechtziend is (zie extra), draagt hij liever donkere kleuren, je zult hem dus niet zo snel fellere kleuren zien dragen zoals rood of geel. Het liefste draagt hij grijs, zwart of donkerblauw, aangezien dat ook kalmerend is voor zijn ogen. Hij heeft een naturele donkere haarkleur, wat meer naar zwart dreigt. Hij heeft kleine ogen en donkere zware wenkbrauwen, waardoor hij er nogal angstaanjagend uit kan zien. Hij heeft een redelijk grote neus en kleine, maar brede lippen en heeft een beetje een hoekvormig gezicht. Hij laat zijn baard en snor ongeveer 2 a 3 cm groeien, langer wordt het niet.

    Karakter: Matthew is een echte leider van nature, zijn leidersinstinct speelt vaak de baas. Hij is altijd al een leider geweest en luistert naar bijna niemand, alleen naar de mensen die hoger dan hem staan. Hij is brutaal en zegt, doet wat hij zelf wil. Veel mensen kunnen hem daardoor niet uitstaan, wat hij helemaal niet erg lijkt te vinden. Hij houdt ervan om mensen pijn te zien lijden, de pijn die hij vroeger bijna nooit heeft gehad. Hij heeft geleerd dat pijn maar een stom gevoel is en niets voor hem. Hij laat zijn emoties nooit aan andere mensen zien, zodat je nou nooit precies weet wat er in hem omgaat of hoe het met hem gaat. Hij is wel erg slim en weet hoe te doden en mishandelen. Door de training die hij van zijn vader kreeg is hij snel geworden en toont geen medelijden. Doordat hij zo koppig is, ziet hij soms dingen over het hoofd en gelooft hij alleen maar wat hij wilt. Als hij denkt dat iemands iets heeft gedaan, verander je hem niet van gedachten. Hij luistert naar niemand, want wat hij ziet is in zijn ogen waar.

    Extra: Hij is slechtziend, waardoor hij niet altijd even goed kan mikken. Hij is niet slechtziend geboren, maar door een oogziekte op zijn twaalfde is hij overmatig gevoelig voor licht. Dit kan erg in zijn nadeel werken aangezien hij soms niet goed kan bepalen wat er is gebeurd. Je zult hem vaak zien lopen met een zwarte zonnebril en donkere kleren. Ook en nadeel is dat je hem altijd hoort aankomen, hij rookt en heeft een grote tattoo op zijn rug.


    De draak staat voor pure kracht en wijsheid. Ook zijn het beschermers van zeer belangrijke “items” zoals rijkdom en vrouwen.


    Ik ben hier nogal slecht in, maar ik ben klaar. :3
    Dudette that guy is awesome alleen zijn je foto's van fanpop lijntje, die werken niet op Q (stomme fanpop) ik raad je aan tumblr af te schuimen

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Dudette that guy is awesome alleen zijn je foto's van fanpop lijntje, die werken niet op Q (stomme fanpop) ik raad je aan tumblr af te schuimen

    Not again. --'
    Ik vergeet het altijd weer.


    •*• Lululu •*•

    Alphadi schreef:
    (...)
    Not again. --'
    Ik vergeet het altijd weer.
    haha poor you


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan ze nu even niet zoeken, maar ik gebruik Tyler Hoechlin. Ik zal straks wel even goede foto's zoeken. ;3


    •*• Lululu •*•

    Walkure schreef:
    Rol:
    Boy.
    Status:
    nieuw
    Naam:
    Adrian Zachary Mars
    Leeftijd:
    18
    Uiterlijk(+foto):




    Adrian heeft een lichte, normale huid die redelijk gevoelig is aan de zon. Hij heeft het huidtype dat vereist ingesmeerd te worden met factor 30 indien de zon te hard durft stralen. Zijn warrige donkerbruine haar zet hij altijd met wax omhoog, tenzij hij één van zijn donkere dagen heeft. Dan laat hij het liefst gewoon voor zijn ogen vallen, zodat hij zich erachter kan verschuilen. Adrian heeft zachtblauwe ogen, het enige kenmerk waarvan hij weet dat hij het geërfd heeft van zijn vader. Soms haat hij zijn ogen omwille van het feit dat ze zo makkelijk en overduidelijk zijn emoties kunnen portretteren. Daarom verstopt hij ze graag achter een zonnebril.Zijn lichaam is eerder aan de slankere kant. Het is niet omdat hij weinig spieren heeft, dat hij daarom niet fit is. Zijn conditie is uitstekend en kan enorm hard sprinten. Het gebrek aan spieren zorgt voor een kleine deuk in zijn zelfvertrouwen. Vooral nu hij recentelijk 18 is geworden, voelt hij zich vaak beperkt door zijn jongensachtige figuur. Adrians beide armen zijn bedekt met tatoeages, waarvan hij de eerste illegaal liet zetten op vijftienjarige leeftijd. Sindsdien is het zetten van tattoos een soort van verslaving geworden. Achter elke tattoo schuilt echter een betekenis, al kan die vaak heel klein zijn.
    Aan de hand van zijn kledingstijl probeert hij zijn zachte, kwetsbare aard zoveel mogelijk te verstoppen. Zwart is een basiskleur dat je bijna altijd bij hem terugvindt. Ook houdt hij ervan om zijn tatoeages te tonen, omdat hij denkt dat dit hem er meer ‘dreigend’ laat uit zien. Ook leren vestjes, losse pulls of simpele tshirts en een pakje sigaretten behoren tot zijn standaard garderobe. Aan zijn voeten draagt hij meestal een paar afgetrapte vans of veterboots. Ondanks dat hij deze stijl voornamelijk heeft om zijn kwetsbare kant achter te verstoppen, voelt hij zich er heel comfortabel en zelfverzekerd in.
    Karakter:
    Adrian is een redelijk teruggetrokken jongen. Hij houdt er liever van om op zichzelf zijn en houdt zich liefst zo stil mogelijk wat hem vaak mysterieus laat overkomen. Zijn teruggetrokken houding komt door het feit dat hij op zijn 15e voor zichzelf moest beginnen zorgen. Hierdoor heeft hij nooit echt normale vrienden gehad wat zijn sociale skills niet ten goede is gekomen. Zelf op school heeft hij nooit echt goed in een groep gelegen. Tijdens de pauze stond hij meestal gewoon alleen in een hoekje. Dit alles heeft ertoe geleid dat hij muren rondom zich heeft gebouwd. Adrian heeft het hierdoor heel erg moeilijk om zich open te stellen. De enige persoon tegenover wie hij echt zichzelf is, is zijn kleine zusje Kaya. Bij haar bloeit hij helemaal open.
    Adrian is iemand die enorm beschermend en trouw is. Voor zijn halfzusje zou hij werkelijk alles doen en plaats haar dan ook voor zijn eigen behoeftes. Zelf zijn moeder kan hij niet haten, ook al heeft ze hem zo slecht behandeld. Ze is en blijft familie. Dat is ook de reden dat hij moeilijk dingen los kan laten. Als hij iets heeft, klampt hij zich daar snel aan vast. Adrian kan ook soms last hebben van een moodswing waarin hij zich enorm down en depressief voelt. Dan krijg je amper een woord uit hem. Hij probeert die moodswings zoveel mogelijk te controleren.
    Het is niet dat Adrian volledig asociaal is. Als je een gesprek met hem begint zal hij wel reageren. Dit gebeurd meestal op een nonchalante, zelfverzekerde manier zodat de mensen zijn echte problemen over het oog zouden zien. Dit is een houding die hij de laatste tijd zo geperfectioneerd heeft dat bijna iedereen het gelooft. Daarom blijft hij zich ook zo stoer en gevaarlijk mogelijk naar buiten toe te gedragen, zodat mensen ook minder geneigd zijn sociaal contact te zoeken met hem. Eenmaal je echter zijn vertrouwen hebt gewonnen, is het alsof hij openbloeit. Zijn lieve, meer sociale kant komt dan naar boven. Als hij zich op zijn gemak voelt is hij heel leuk en makkelijk in de omgang. Je hoort hem niet vaak luidop lachen, meestal kan er slechts een kleine glimlach vanaf.
    Ondanks Adrian maar tot zijn 15e naar school is gegaan, is hij geen domme jongen. Op vlak van de standaard schoolvakken is hij echter niet de slimste, maar hij ziet makkelijk een oplossing voor een probleem en weet logisch te redeneren.
    Extra:
    Adrians moeder Mercedes is een goedkope hoer in de letterlijke en figuurlijke betekenis van het woord, een geheim dat hij zo angstvallig mogelijk geheim probeert te houden naar de buitenkant toe. Toen Adrian 13 was, beviel zijn moeder echter van een tweede kind, een meisje genaamd Kaya. Aangezien het ‘gezin’ het vanaf het begin al niet breed had, zorgde een tweede kind voor teveel last. Mercedes besloot de zorg voor Adrian uiteindelijk op te geven. Hij was 15 toen hij op zijn eigen benen moest beginnen staan.
    Adrian weigerde echter permanent weg te blijven van zijn ‘gezin’, daarvoor was hij veel te gehecht geraakt aan Kaya en hij wilde niet dat zij hetzelfde leven zou kennen als hij. Hun appartement bevond zich in een zeer lugubere, criminele buurt waar iedereen iedereen wel kent. Adrian werd voor de eerste keer opgemerkt door het hoofde van een criminele bende nadat hij – slim genoeg om zijn gezicht verbergen te houden - een ring had gestolen bij een juwelier en toen hij uiteindelijk betrapt werd er zo snel vandoor ging dat niemand hem kon bijhouden. Sindsdien moest hij vaak kleine opdrachten vervullen voor de bende, wat hem goed geld opleverde zodat hij voor zichzelf en zijn zusje kon zorgen. Hij was echter niet oud genoeg om een effectief lid te zijn, dus bleven die opdrachten ook miniem. Toen hij enkele dagen geleden 18 werd, werd hem eindelijk het voorstel gedaan. Helaas werd hij niet veel later door de sekte meegenomen.


    Mijn rol is af (:


    And in that moment, we were infinite.

    Walkure schreef:
    (...)


    Mijn rol is af (:
    Hij is goed


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb een vraag aan jullie: Zouden jullie graag met een praattopic werken? Of liever niet?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het vaak wel handig. Zo blijven de topics overzichtelijker.


    Your make-up is terrible

    Olympus schreef:
    Ik heb een vraag aan jullie: Zouden jullie graag met een praattopic werken? Of liever niet?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik werk er wel liever mee.


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het wel handig :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik ben het eens met de mensen boven me C:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Ik ben het eens met de mensen boven me C:


    "Family don’t end in blood”

    Oki dan maak ik er tussendoor zometeen eentje aan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque