• Even een vraagje, heeft er nog iemand of zijn er nog foto's van het vorige design, ik zou het echt nog weleens willen zien :)

    En waren er daarvoor nog andere designs voor de vorige? Als je die hebt wil ik er ook weleens foto's van zien!


    I wanna be a wizard!

    Dat ding van Nieuw Privé Bericht herinner ik me nog heel goed!


    I wanna be a wizard!

    O ik heb nog de eerste meegemaakt
    jeetje dat waren oude tijden XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    MistSnitch schreef:
    Dacht ik het niet: Perciver :)


    Dat was min of meer onvermijdelijk. Maar daar ging het eigenlijk niet om, haha. :'D

    Ik mis die template van HoG van toen wel nog steeds. Het nieuwe design is geweldig, maar met de template kun je (tot nu toe) veel minder dan bij het oude design.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat was min of meer onvermijdelijk. Maar daar ging het eigenlijk niet om, haha. :'D

    Ik mis die template van HoG van toen wel nog steeds. Het nieuwe design is geweldig, maar met de template kun je (tot nu toe) veel minder dan bij het oude design.


    Dat is wel waar...


    I wanna be a wizard!

    Ideas schreef:



    Here you go.


    Wow , ik was alweer zo gewend aan dit design , dat ik helemaal vergeten was hoe het er uitzag - niet helemaal natuurlijk , maar toch - !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa