• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.


    Dus, een talktopic omdat jullie zo vreselijk veel off-topic gaan.
    Geen ruzie, graag.

    Het speeltopic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KiliOfDurin schreef:
    Kijk wat SCHATTIG!



    AWWWH! *Smelt*


    26 - 02 - '16

    Euhm ik wil eventjes een break.
    Wordt niet kwaad. alsjeblieft niet. Het is een domme kut redenen maar ik heb het nodig.
    De reden is omdat ik me door meerdere dingen niet goed voel. Alles gaat als een rollecoaster en ik ben gewoon zo bang. Alles doet pijn. En het snijden is alweer begonnen.
    Alsjeblieft laat mij een beetje met rust. Ik zeg het wel als ik erover wil praten. Maar ik voel mij gewoon niet goed. Ik ben ook niet goed. Eigenlijk een aanstellend virus.
    Ik stap niet uit de rpg maar ik wil eventjes laten weten dat er meerdere redenen zijn waarom ik weinig reageer.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Euhm ik wil eventjes een break.
    Wordt niet kwaad. alsjeblieft niet. Het is een domme kut redenen maar ik heb het nodig.
    De reden is omdat ik me door meerdere dingen niet goed voel. Alles gaat als een rollecoaster en ik ben gewoon zo bang. Alles doet pijn. En het snijden is alweer begonnen.
    Alsjeblieft laat mij een beetje met rust. Ik zeg het wel als ik erover wil praten. Maar ik voel mij gewoon niet goed. Ik ben ook niet goed. Eigenlijk een aanstellend virus.
    Ik stap niet uit de rpg maar ik wil eventjes laten weten dat er meerdere redenen zijn waarom ik weinig reageer.


    Ik snap het meid..
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer bovenop mag komen


    26 - 02 - '16

    Miuccia schreef:
    Euhm ik wil eventjes een break.
    Wordt niet kwaad. alsjeblieft niet. Het is een domme kut redenen maar ik heb het nodig.
    De reden is omdat ik me door meerdere dingen niet goed voel. Alles gaat als een rollecoaster en ik ben gewoon zo bang. Alles doet pijn. En het snijden is alweer begonnen.
    Alsjeblieft laat mij een beetje met rust. Ik zeg het wel als ik erover wil praten. Maar ik voel mij gewoon niet goed. Ik ben ook niet goed. Eigenlijk een aanstellend virus.
    Ik stap niet uit de rpg maar ik wil eventjes laten weten dat er meerdere redenen zijn waarom ik weinig reageer.


    Ik zoek juist afleiding in Q en datsoort dingen :l
    Als je niks gaat doen dan maak je het eigenlijk alleen maar erger.. dan ga je eraan denken en zo..
    Niet dat ik je nu dwing om te blijven hoor!
    En dat je het een aanstellend virus noemt snap ik ook niet bepaalt.. er zijn mensen die denken daar niet zo over snap je?
    Als jij vind dat je je aan stelt waarm doe je het dan? :8
    Waarom zoek je dan niet gewoon hulp of zo? Iemand om mee te praten, iemand die het niet aan anderen mág vertellen waardoor alles dus bij hem/haar veilig is zeg maar.
    Dat lijkt me wel het beste, want dat je jezelf snijd is echt niet goed. Ik snap eigenlijk niet dat mensen daarin troost kunnen vinden.. je word altijd herinnerd door de littekens op je armen/benen/buik/whatever.. Daardoor gaat het echt niet beter worden snap je? :l
    Ik hoop voor je dat het snel over gaat, ik snap wel hoe je je voelt. Ik ben al voor een lange tijd Manisch-Depressief en ik heb een keer een stanley mesje aan m'n pols willen zetten :l
    Maar gelukkig voor mij ben ik zo'n beetje allergisch voor pijn dus ik kon het niet.. Ik kan echt niet tegen pijn, ook maar bij het kleinste beetje pijn staan de tranen in mijn ogen en ik voel alles tien keren erger als hoe het eigenlijk zou voelen :l
    Dat is dan ook de hoofdredene dat ik nogsteeds leef :l
    Dus iedereen die mij lief heeft(wat niet veel mensen zullen zijn) zal blij moeten zijn met mijn 'allergie' voor pijn...


    Dat bericht werd langer dan ik wilde x'D


    Little do you know

    Ik heb jou lief lieve rowenaaaa :D i luf yaaaa


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sorry dat ik het zeg, Roww, maar ik vond dat je nogal bot overkwam in het speeltopic. Miuccia heeft het ontzettend moeilijk en ik weet precies waar zij nu allemaal mee om moet gaan, omdat ik het zelf ook heb doorgemaakt. Ik pik het eigenlijk niet dat je op zo'n botte manier zegt dat ze meer moet gaan posten, want toen ik het moeilijk had kon ik ook niet altijd posten. Bovendien, sorry dat ik het zeg, heeft zij het druk met dingen buiten quizlet en daardoor kan ze dus niet zoveel posten. Ik neem het nu voor haar op, omdat ik en zij allebei in hetzelfde schuitje zitten op dit moment. We twijfelen of we wel door willen, want dan wil ik nu nog wat tegen jou zeggen, Appelboompje. Ja ik spreek jullie aan met jullie usernames, omdat ik jullie nog niet goed genoeg ken om met je normale naam aan te spreken.
    Appelboompje, ik vind het nogal rot dat jij mij als een ruziezoeker ziet als ik eerlijk mijn mening wil geven over dingen. Het laatste wat ik wil is ruzie, maar oké en op andere momenten heb ik het idee dat ik lucht voor je ben. Maar ja. Ik heb mijn zegje nu gedaan. Als jullie boos worden op mij, brand maar los. Wil je niet meer dat ik doorga met deze RPG? Oké, dan snap ik dat.
    Maar ik wilde gewoon dat jullie dit weten en er misschien wat aan kunnen werken. Vat dit alsjeblieft niet op als een aanval of whatsoever. Ik probeer enkel te zeggen wat mij nogal dwarszit.


    26 - 02 - '16

    ik heb hier nooit iets neergezet over jou
    en als je met mij wilt ruzie maken, fine stuur maar een bericht. :) Want ik ben niet het persoon dat die dingen gaat uitlullen in een topic waar iedereen zich ermee bemoeid.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik heb hier nooit iets neergezet over jou
    en als je met mij wilt ruzie maken, fine stuur maar een bericht. :) Want ik ben niet het persoon dat die dingen gaat uitlullen in een topic waar iedereen zich ermee bemoeid.


    Ik zeg niet dat ik ruzie wil maken.


    26 - 02 - '16

    laat ik het zo zeggen
    als je wat over mij te zeggen hebt, stuur maar een bericht.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb niks meer te zeggen, ik heb mijn zegje gedaan.


    26 - 02 - '16

    fijn

    ik bijna
    maar die gene krijgt straks der berichtje wel :}

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 22:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Weet je, ik moet nu even eerlijk zeggen dat mensen die zichzelf snijden er niet openlijk voor uit komen.
    Die mensen zijn 'ziek' niet ziek als in gestoord maar die hebben gewoon een aandoening. Die zijn geestelijk niet in orde en die schamen zich er dan ook enorm voor. Zulke mensen dragen enkel truien om het te verbergen. Ze willen stoppen maar dat kunnen ze niet omdat hun hersenen zeggen dat ze móeten. Ik heb dit lange tijd niet begrepen maar nu wel. Ze kunnen gewoon niet stoppen, netzoals rokers niet kunnen stoppen met het willen van nicotine.
    Dus ik snap niet dat Samantha er zo makkelijk over uit komt. Ik zelf praat ook nooit zo maar over de dingen waar ik last van heb, ik schaam me en ik wil geen medelijden en gezeik aan m'n kop dat ik naar een psychiater moet en datsoort shit.
    Mensen die zo ver heen zijn (Dit bedoel ik niet negatief ik kan gewoon even geen andere benaming vinden) die praten er echt niet over dat ze zichzelf snijden tegen mensen die ze amper kennen.
    Ik snap gewoon echt niet dat Sam er zo openlijk over praat zo van 'het snijden is weer begonnen' dat zeg je niet als je er écht last van hebt. Als je écht die aandoening/ziekte hebt. Ik weet iedereen is anders maar ik denk niet dat er ook maar één persoon is die zichzelf snijd met een logische reden en er trots op is of er openlijk over praat, ga mij niet vertellen dat dat zo is.

    Als iemand zich hierdoor aangevallen of beledigt voelt, sorry dan. Ik zeg nu eenmaal wat ik denk en ik ben niet graag scheinheilig. Ik wil zelf ook altijd dat iedereen gewoon eerlijk tegen me is dus dan ben ik ook eerlijk tegen iedereen. Zo ben ik nu eenmaal. Als je er problemen mee hebt zeg je het maar.


    En trouwens, mijn username 'Roww' is hoe ik genoemd wil worden, daarom gebruik ik het ook als Username. Ik wil niet 'Rowena' genoemd worden want ik vind het een kut naam.


    Little do you know

    Roww schreef:
    Weet je, ik moet nu even eerlijk zeggen dat mensen die zichzelf snijden er niet openlijk voor uit komen.
    Die mensen zijn 'ziek' niet ziek als in gestoord maar die hebben gewoon een aandoening. Die zijn geestelijk niet in orde en die schamen zich er dan ook enorm voor. Zulke mensen dragen enkel truien om het te verbergen. Ze willen stoppen maar dat kunnen ze niet omdat hun hersenen zeggen dat ze móeten. Ik heb dit lange tijd niet begrepen maar nu wel. Ze kunnen gewoon niet stoppen, netzoals rokers niet kunnen stoppen met het willen van nicotine.
    Dus ik snap niet dat Samantha er zo makkelijk over uit komt. Ik zelf praat ook nooit zo maar over de dingen waar ik last van heb, ik schaam me en ik wil geen medelijden en gezeik aan m'n kop dat ik naar een psychiater moet en datsoort shit.
    Mensen die zo ver heen zijn (Dit bedoel ik niet negatief ik kan gewoon even geen andere benaming vinden) die praten er echt niet over dat ze zichzelf snijden tegen mensen die ze amper kennen.
    Ik snap gewoon echt niet dat Sam er zo openlijk over praat zo van 'het snijden is weer begonnen' dat zeg je niet als je er écht last van hebt. Als je écht die aandoening/ziekte hebt. Ik weet iedereen is anders maar ik denk niet dat er ook maar één persoon is die zichzelf snijd met een logische reden en er trots op is of er openlijk over praat, ga mij niet vertellen dat dat zo is.
    Als iemand zich hierdoor aangevallen of beledigt voelt, sorry dan. Ik zeg nu eenmaal wat ik denk en ik ben niet graag scheinheilig. Ik wil zelf ook altijd dat iedereen gewoon eerlijk tegen me is dus dan ben ik ook eerlijk tegen iedereen. Zo ben ik nu eenmaal. Als je er problemen mee hebt zeg je het maar.


    En trouwens, mijn username 'Roww' is hoe ik genoemd wil worden, daarom gebruik ik het ook als Username. Ik wil niet 'Rowena' genoemd worden want ik vind het een kut naam.


    IK DURF het te zeggen als mensen het weten ja? Zelf durf ik het niet meer te verbergen voor mensen aangezien mijn beste vriendin het nooit tegen mij verteld heeft weet je? ZE HEEFT FACKING ZELFMOORD GEPLEEGT EN DURFDE NIETS OVER HAAR PROBLEMEN TEGEN MIJ TE VERTELLEN!!! Ik zie de meeste van jullie als vrienden die ik kan vertrouwen. Dus vertel ik het. WEET JE DAT IK ELKE NACHT IN DOODSANGST ZIT TE WACHTEN OP HET NIEUWS DAT MIJN BEEN ER AF MOET? WEET JE DAT IK IN COMA HEB GELEGEN? WEET JE DAT IK DOOD BEN GEWEEST? WEET JE DAT IK MEERDERE MALEN BIJNA VAN EEN VIA-DUCT BIJNA BEN GESPRONGEN?? Weet je waarom ik dat laatste net niet deed? Voor mijn vrienden. Hun helpen mij er door heen en zou je mij bij mijn user-name willen aanspreken? Want ik zie je niet echt meer als een vriend


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ga alsjeblieft verder ruzieën in pb?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nathalie, was ik al vanplan :')


    Little do you know