• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.


    Dus, een talktopic omdat jullie zo vreselijk veel off-topic gaan.
    Geen ruzie, graag.

    Het speeltopic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scimmia schreef:
    (...)

    Algemene informatie


    Naam:
    XX XX Devoné
    Leeftijd: 18. Is geboren op 26 April.
    Geslacht: Man

    Uiterlijke Gegevens:

    Oogkleur: Groen/Grijs
    Haarkleur: Bruin
    Lengte: 1.76
    Style: Casual


    Innerlijk

    Karakter:

    ...]lijkt best veel op zijn broertje. Hij is aardig en heeft veel zelfvertrouwen en weet goed te laten merken dat hij meiden met teveel afkeurt. Ondanks dat heeft hij integenstelling tot zijn broertje heeft hij wel interessen in meiden maar iets houdt hem in zijn lichaam tegen. Ook heeft hij ook weer een totaal ander innerlijk. Hij ziet zowat alles in als een wedstrijd en probeert dit te winnen. Hoeveel bierflesjes kan jij op, hoe ver pis jij enzovoort enzovoort. Ondanks dat kan hij dingen ook wel weer inzien wat nou weer geen wedstrijd is.Wie het snelst van de wc afkomt. Ook heeft hij een grote nieuwschiergiheid voor alles om zich heen. Hij heeft op zijn laptop duizenden onderzoeken staan over van alles. Zelfs zijn broertje weet niks van deze onderzoeken af. Zelf bewaard hij zijn laptop goed en laat nieuwschierige mensen vooral niet in de buurt komen van zijn 'heilige' laptop. Door zijn onderzoeken die hij altijd wil afhebben voordat hij gaat slapen heeft hij ook een groot slaaptekort opgebouwd. Het resultaat? Meneer chagerijn nummer 1.

    Omschrijving kort van karakterpunten: Aardig,Zelfverzekerd,nieuwschierig,perfectionistisch,

    Turn off's: Te hypere mensen, onzin angsten. Mensen die hem aanzien voor een nerd
    Turn Onn's: Rustige meiden, zwart haar, meiden met wel wat kennis
    Angsten: Is bang voor de dood, ratten/muizen en plastic elastiekjes

    Overig:

    Historie:: ... heeft niet echt een bijzondere jeugd gehad. Hij en zijn tweelingbroer zijn samen opgegroeit met hun 2 gelukkige ouders en leefde voor het ongeluk als een echt gewoon gezin. Bijna saai zou je zeggen. Pas toen zijn ouder overleede was het ander. Tyler en hij zagen het ongeluk op tv en het kwam als een schok voor hem aan. Toen de wereld in een klap veranderde voor hem en Tyler werdt het moeiijker voor hem om nog positieve dingen in te zien. Hij kreeg samen met zijn broer drankproblemen en is meerdere keren opgepakt. Dit was soms met zijn broer. Maar meestal zonder. Over die op pakkingen heeft hij zijn broertje nooit verteld en dat wil hij graag zo houden.
    Kamer: -
    Extra: Hij heeft een tweelingbroer en is de oudste van de 2


    Noem hem Thomas x'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 13:50 ]


    Little do you know

    Waarom niet John?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    we hebben al een john x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Noem hem Thomas x'D


    *Barst in janken uit* Zo heet mijn EX.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    *Barst in janken uit* Zo heet mijn EX.


    Eliott dan?
    Of Ryan?


    26 - 02 - '16

    Appelboompje schreef:
    we hebben al een john x'D


    O ja, vergeten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Of Nathan, Xavier of Levi?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    en toen poste ik mijn reclame topic in het verkeerde forum O.O
    ik zit te veel op rpg het werkt op mijn hersenen x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    en toen poste ik mijn reclame topic in het verkeerde forum O.O
    ik zit te veel op rpg het werkt op mijn hersenen x'D


    Ik heb jou topic gezien :'D Ik dacht echt Wtf eerst. En toen las ik de username. En toen begreep ik hem :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    nou ja zeg O.O

    * begint te huilen*

    ik ga tegen manon zeggen dat jij gemeen bent (huil)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 17:24 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sorry :'(

    (flower)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *neemt bloemetje aan en eet het op*

    smaakt lekker hoor :'D
    mwhahahahaaaa :'D


    wist je dat mensen echt bloemen eten O.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    en toen poste ik mijn reclame topic in het verkeerde forum O.O
    ik zit te veel op rpg het werkt op mijn hersenen x'D


    Je had ook gewoon een mod kunnen vragen je topic te verplaatsen (;
    Maar goed, het is niet erg. Ik heb 't ook al heel vaak gehad D:


    26 - 02 - '16

    het topic word verplaats en ik gooi de tekst er weer in x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    hahaha. Smakelijk eten.
    Btw in Frankrijk doen ze dat veel, bloemen eten, wist je dat?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||