• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.


    Dus, een talktopic omdat jullie zo vreselijk veel off-topic gaan.
    Geen ruzie, graag.

    Het speeltopic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    (...)

    Das kut D:
    Rotschool x'D


    Meestal wel ja. Maar soms ook niet.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oké x'D
    Maar ik ga :c
    Moet afsluiten van mams omdat ik morgen naar school moet -.-
    BayBay(doeg)

    Ik ben er morgen pas weer laat omdat ik direct na school moet paardrijden,,


    Little do you know

    byee :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    bye. Ik ga ook.
    Ik kom rond tien uur weer eventjes terug.
    Doedeldoekies!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    spammer de spam spam spam hè!!

    hihihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik had dus geen idee dat dit topic bestond. Wauw, ik ben zo goed bezig soms.

    Adamo schreef:
    Ik had dus geen idee dat dit topic bestond. Wauw, ik ben zo goed bezig soms.


    Hahaha. Gebeurt mij ook wel eens. En dan mis je ongeveer zeven pagina's en dan ben je zover achter...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ASHVJKSdA
    Fucking me eerste week, volgende week al een fucking TOETS! O.O
    Fml..
    Ik haat examens nu al -.-


    Little do you know

    Jdfdsnjdsnjdfsnj mijn rooster is zo sleechhtt!!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2013 - 10:45 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    SORRY!!! SORRY!!! Ik ben hartstikke kapot de laatste dagen. Ik voel mij kut en alles. Heb slaaptekort en heb een niet zo geweldige klas. Ze hadden besloten om mij namelijk in een andere te plaatsen maandag -.-" Maar ik heb wel Tyler's twinbro af :] En ik reageer met Eleanor wel snel eventjes maa


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    c:
    Yay c:
    Ik heb ook geen leuke klas :c
    Ze weten hoe een hekel ik aan iemand heb, doen ze me alsnog met haar in de klas -.-
    Maar goed.. I'll have to deal with it TT^TT
    Ik ben ook kapot, heb griep en ben vet vaak benauwd.. hoe meer ik praat hoe erger m'n stem naar de klote gaat en ik voel me zo lekker ook niet :c
    Moet nu al in m'n eerste week leren voor een toets -.-
    en ook moet ik nu al hele stukken af hebben van wiskunde voor morgen -.-
    F.M.L...


    Little do you know

    Ik had tot 1 uur school *O*
    En heb geen huiswerk :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Ik had tot 1 uur school *O*
    En heb geen huiswerk :Y)


    en in welke klas zit je?


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    en in welke klas zit je?


    RS2C-Loot/Talent leerling.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oké, en nu in normaal Nederlands x'D
    Maar ik zit nu in mijn examen jaar, en aangezien ik zo 3en halve maand zomervakantie ga hebben, heb ik dus een korter jaar waardoor ik nu al meteen alles moet maken en dat er nu al toetsen zijn enzo :c
    Ik hoop dat ik niet over hoef te doen :')


    Little do you know