• Laatste reactie > Nieuw topic

    Draculea schreef:
    (...)
    Yes! Finally! Ik ben benieuwd naar hoe de relaties zullen verlopen tussen sommigen.

    Ik moet geloof ik de laatste aflv. binnenkort nog maar eens kijken, want er zitten wat gaten in mijn herinnering. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, jongens. Ik ben zó blij! De kapper heeft het echt perfect geknipt. *.* Voortaan blijf ik bij deze kapper.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ziet er leuk uit!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oo, echt. Meestal kom ik met een slecht kapsel én humeur bij de kapper vandaan. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waauw, leuk haar. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb hongerrr...


    Chaos is a ladder.

    Fauxlivia schreef:
    Oh, jongens. Ik ben zó blij! De kapper heeft het echt perfect geknipt. *.* Voortaan blijf ik bij deze kapper.



    Very pwetty! :3


    i put the fun in funeral

    Fauxlivia schreef:
    Oh, jongens. Ik ben zó blij! De kapper heeft het echt perfect geknipt. *.* Voortaan blijf ik bij deze kapper.



    Sorry have to say this.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Fauxlivia schreef:
    Oh, jongens. Ik ben zó blij! De kapper heeft het echt perfect geknipt. *.* Voortaan blijf ik bij deze kapper.



    You look Niiiiiice C:


    Tijd voor koffie.

    Fauxlivia schreef:
    Oh, jongens. Ik ben zó blij! De kapper heeft het echt perfect geknipt. *.* Voortaan blijf ik bij deze kapper.


    Staat je goed!

    Sinistre schreef:
    (...)

    Sorry have to say this.


    Have you looked in the mirror lately? So are you. :Y)

    Haha, dankjulliewel. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Oo, echt. Meestal kom ik met een slecht kapsel én humeur bij de kapper vandaan. :Y)

    De laatste keer ging ik naar de kapper en ze zouden mijn haar in laagjes knippen, wat uitdunnen en een klein stukje er vanaf doen. Toen kwam die halve kapperszaak dus om mij en mijn zus staan omdat we zulk mooi 'dik' haar hadden. Toen hebben ze, zonder het aan ons te vragen, niet uitgedunt en vervolgens gekruld... Ik zag er echt uit als een ontplofde hond. Gelukkig gingen die krullen na een dag weer weg, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat ze iets anders uitvoeren. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Davies schreef:
    (...)
    De laatste keer ging ik naar de kapper en ze zouden mijn haar in laagjes knippen, wat uitdunnen en een klein stukje er vanaf doen. Toen kwam die halve kapperszaak dus om mij en mijn zus staan omdat we zulk mooi 'dik' haar hadden. Toen hebben ze, zonder het aan ons te vragen, niet uitgedunt en vervolgens gekruld... Ik zag er echt uit als een ontplofde hond. Gelukkig gingen die krullen na een dag weer weg, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat ze iets anders uitvoeren. :')

    Ik heb daar zo'n hekel aan, hè, als kappers niet rekening houden met je krullen en er gewoon lukraak wax en lak in doen. D: Ik heb normaal slag in m'n haar, maar met die troep lijk ik dan ook wel een poedel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben de Conjuring maar even aan 't downloaden. Ben benieuwd. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik heb daar zo'n hekel aan, hè, als kappers niet rekening houden met je krullen en er gewoon lukraak wax en lak in doen. D: Ik heb normaal slag in m'n haar, maar met die troep lijk ik dan ook wel een poedel.

    Haha, inderdaad.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."