• Laatste reactie > Nieuw topic

    Ik ga al de derde film voor vandaag kijken. Heerlijk, nog zes dagen vakantie.*O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik heb daar zo'n hekel aan, hè, als kappers niet rekening houden met je krullen en er gewoon lukraak wax en lak in doen. D: Ik heb normaal slag in m'n haar, maar met die troep lijk ik dan ook wel een poedel.
    Ik heb een goede kapper, gelukkig :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik leeeeef weer 8D ik was heerlijk in de Efteling vandaag en heb een jongen zijn nummer gescoord ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Ik leeeeef weer 8D ik was heerlijk in de Efteling vandaag en heb een jongen zijn nummer gescoord ^^

    Gooo you!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Crave schreef:
    Ik leeeeef weer 8D ik was heerlijk in de Efteling vandaag en heb een jongen zijn nummer gescoord ^^

    Go Go Go!(wbw)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fake Batman/Superman trailer. :'D Vet!


    (WALTER WHITE *\o/*)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 19:33 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er achter gekomen dat maïs brood erg lekker is (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Waarom wacht het eten altijd zo lang, oh wacht, ik moet het maken -_-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Crave schreef:
    Ik leeeeef weer 8D ik was heerlijk in de Efteling vandaag en heb een jongen zijn nummer gescoord ^^

    Haha, dat zou ik echt nooit durven. 8:


    Chaos is a ladder.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Gooo you!


    Jezus fuck jij bent vrolijk :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Jezus fuck jij bent vrolijk :Y)

    HAHA. Ik heb mijn manische periode.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahah het was echt gezellig met de twee jongens ^^ alleen ik zat van; zal ik zijn nummer vragen? Of niet.... Misschien niet...maar ja, wat heb ik te verliezen? Zal ik het nu vragen? Nee. Toch maar niet. Oke ik doe het...nu...nog even niet. Oke nu dan. "Wat is je nummer?"

    Het durfde even voordat ik de ballen had (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hahah het was echt gezellig met de twee jongens ^^ alleen ik zat van; zal ik zijn nummer vragen? Of niet.... Misschien niet...maar ja, wat heb ik te verliezen? Zal ik het nu vragen? Nee. Toch maar niet. Oke ik doe het...nu...nog even niet. Oke nu dan. "Wat is je nummer?"

    Het durfde even voordat ik de ballen had (krul)


    Ik heb er na dit weekend ook een aan mijn collectie kunnen toevoegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Crave schreef:
    Hahah het was echt gezellig met de twee jongens ^^ alleen ik zat van; zal ik zijn nummer vragen? Of niet.... Misschien niet...maar ja, wat heb ik te verliezen? Zal ik het nu vragen? Nee. Toch maar niet. Oke ik doe het...nu...nog even niet. Oke nu dan. "Wat is je nummer?"

    Het durfde even voordat ik de ballen had (krul)

    Ik vind het knap van je. Had het zelf niet gedurfd. :'D

    Huh... awkward.
    Natuurlijk speelt er net een seksscene wanneer mijn oom en tante op bezoek komen en besluiten om even mee te kijken op mijn laptop. Fml. :'D