• Blijkbaar heeft mijn laptop een virus opgelopen waardoor-ie random in mijn browser tabbladen opent op dit adres: https://photos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/hellocdn.html?v=1. (Dus de URL niet gebruiken!!!) Heeft iemand ervaring met dit virus? Want ik wil er heel graag af, zoals je wel kan begrijpen... ik heb even ge'Google'd, maar dat heeft me nog niet echt kunnen helpen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Father schreef:
    (...)
    Uhm, ik denk dat je dan ook je bookmarks kwijt bent, maar je instellingen zouden dan weg moeten zijn ja. Ik heb gevonden waar de reset knop zit!
    Ga bij Chrome naar Instellingen. Dus echt in de webbrowser zelf, klik daar helemaal onderaan op "Toon geavanceerde instellingen" of iets in die richting en scroll dan helemaal door naar beneden. Daar hoort hij te staan.

    Waaromtf staat dat er bij mij niet. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Waaromtf staat dat er bij mij niet. D:

    Okay genoeg. Ik ga de Nederlandse Google Chrome installeren, zoda ik kan zien wat jij ziet. Krijg er nu genoeg van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het staat er bij mij toch echt:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word hier helemaal gek van. Die hele knop is onvindbaar, zelfs met zoek.


    "I shut my eyes in order to see.'

    OE! Ik heb 'm. Moest Chrome updaten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    OE! Ik heb 'm. Moest Chrome updaten.

    Oh okay. Nou ja, herstel hem tot de standaard instellingen, sluit Chrome dan helemaal af (dus alle venster en tabbladen weg) en start Chrome opnieuw op. Helpt dat, zo niet dan weet ik zo snel ook niks meer. Misschien dan toch helemaal verwijderen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Probeer eens even rechtsklik op Chrome te klikken op je bureaublad/startbalk en dan eigenschappen te nemen. Er staat daar een doel en als daar een rare link bij staat, achter het nomale Chrome doel, dan is dat het probleem misschien.
    Mijn opa had dit probleem gisteren en het klinkt wel een beetje zoals het jouwe.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Probeer eens even rechtsklik op Chrome te klikken op je bureaublad/startbalk en dan eigenschappen te nemen. Er staat daar een doel en als daar een rare link bij staat, achter het nomale Chrome doel, dan is dat het probleem misschien.
    Mijn opa had dit probleem gisteren en het klinkt wel een beetje zoals het jouwe.

    Ik geloof dat ik gisteren ook al zoiets heb veranderd bij instellingen, maar toch bedankt! Er staat gewoon Google Chrome als doel.

    En het is weg! Heel erg bedankt voor je hulp, Mitch. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik geloof dat ik gisteren ook al zoiets heb veranderd bij instellingen, maar toch bedankt! Er staat gewoon Google Chrome als doel.

    En het is weg! Heel erg bedankt voor je hulp, Mitch. (:

    No problem! Fijn dat het weg is :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.