• Hey peepz,

    Ik werk in een kas met bromelia bloemen en het is echt super leuk werk, op een meisje met wie ik vandaag en gister moest samen werken -,-
    Het enige wat ze doet is zeuren over dat ze zooo vroeg moest op staan (we beginnen half acht) en dat ze geen zin heeft. Ook werkt ze echt super sloom wat me heel erg irriteert omdat ik graag goed doorwerk en vandaag heeft ze een veiling kar tegen de achterkant van mn voert gereden wat nog aardig pijnlijk is :3

    Hebben jullie ook last van collega('s) die op je zenuwen werken?

    En ben wel nieuwsgierig watvoor werk jullie doen (:

    X

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 20:19 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ahh vervelend
    Ik kan het met de meeste van mijn collega's wel goed vinden
    Ik werk op zaterdag op de markt, in een groente, fruit en aardappelen kraam
    En meestal is dat heel leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Had ik wel toen ik nog bij een kas werkte. Honing-tomaten kweekten ze. Had echt toffe collega's maar een vre-se-lijke nieuwe leidinggevende. Die deed er alles aan om de 'oudere' weg te krijgen. Elk klein foutje wat je maakte, blies ze verschrikkelijk op waardoor iedereen van de 'oude' ploeg is ontslagen. Toen was 't voor mij klaar en ben ik zelf weggegaan.


    To infinity and beyond •

    Ik werk in de bediening van een Chinees restaurant, en de enige die daar Nederlands kan, is mijn baas, en die is echt chill :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    Ik werk in de bediening van een Chinees restaurant, en de enige die daar Nederlands kan, is mijn baas, en die is echt chill :')


    Haha cool ik zou ook echt graag in de bediening willen werken:9~


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik werk sinds een week of twee in een high tea gebeuren en doe daar eigenlijk alles. Van bakkerij tot bediening en alles daartussen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik werk als oproepkracht bij mijn stage-instelling. (:
    Op mijn stage hebben ze twee teams voor dagbesteding. Intramuraal voor de cliënten die binnen de locatie wonen en extramuraal voor mensen die nog thuis wonen. Ik val binnen team twee van intramuraal. We hebben een vaste activiteit samen. Café middag. Heb ik nog nooit gedaan, maar moest vorige week een keer. Prima, leuk. Ik had dus geen idee wat ik moest voorbereiden, naar het kantoor van extramuraal gegaan. Moest ik zelf maar uitzoeken, was mijn probleem,intramuraal doet dat altijd. Collega van extramuraal wou niks doen en kwam alleen op het einde even kijken. :/
    Ik had sowieso al niet zulk fijn contact met haar, omdat ze een keer heel erg over mijn begeleidster zat te roddelen, wat ik gemeld heb. (krul)

    Ik ben dus (ongediplomeerd) activiteitenbegeleidster binnen de ouderenzorg, op oproep basis. (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 20:37 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Degene waarmee ik altijd samen sta is ook echt doodirritant. Ik was af in een restaurant, en het is daar altijd best wel druk. En hij zit elk vrij moment te zeiken over school of over zijn been of arm die hij toevallig weer eens gekneusd heeft o.i.d. En de volgende week is er niks meer van te werken. Hij zoekt altijd vervangers en begint daarmee terwijl we moeten werken, maar wel pas na hij een half uur lang non stop tegen mij zit te zeiken of ik niet kan komen. En als er dan iets zwaars weg moet moet ik het doen, wat ik altijd maar doe gezien ik niet nog meer gezeik wil. En dan is dit pas een beetje van alles over hem. Dan heb ik het nog niet eens over mijn andere collega's gehad


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ah, dat is rot!
    Ik werk als cassière en vakkenvulster bij de Kruidvat. (: Nee, eigenlijk werkt niemand mij op de zenuwen, ik heb wel mensen die ik minder aardig vind maar dat heeft iedereen. Ik kan met iedereen goed opschieten (al zeg ik het zelf) en goed samen werken.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 20:47 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vorig jaar op stage vond ik mijn stagementor echt irritant en een paar collega's. Mijn stagementor deed zich altijd stoer voor en lachte altijd om zijn eigen domme grapjes wat vaak op mijn zenuwen werkte of ging ie klagen tegen mij over de school van zijn dochter terwijl ik hoorde door te werken. En een paar andere collega's die amper wat deden. Ik zat daar uren en kreeg stapels papieren voor mijn neus die ik graag op het einde van de dag allemaal van mijn bureau had weggewerkt terwijl er twee vrouwen steeds zaten te sms'en, bellen, hun e-mails te checken, praten over van alles en nog wat en zo van die dingen en daar irriteerde ik mij aan.


    16 - 09 - '17

    Ik mocht de leidinggevende van mijn eerste baantje in de supermarkt niet.
    En op 1 van mijn stages mocht ik de leidinggevende ook niet.
    Ik had ook een collega bij Albert Heijn die ik echt niet mocht, maar dat had niks te maken met niet doorwerken en zeuren over vroeg opstaan.

    zoo irritant is dat.

    Dit was dan niet op werk, maar ik was eens naar de condoleance van de vader van een vriend die dus overleden was. En ik ken hem van school en in de klas was gezegd dat als mensen zich geroepen voelde, ze bij de condoleance aanwezig mochten zijn. Dat waren ik en nog wat anderen. En ook een meisje, waarvan ik het absoluut niet snapte. Nouja wij moesten eerst buiten wachten, en het was zo gek. Ze zat eerst al telkens over haar vriendje te praten en dat haar moeder die nog niet kende, nja oke kan. Maar toen gingen we naar binnen, en ze zat te zeuren over 'dat haar voeten pijn deden omdat ze hoge hakken aanhad' oh em gee. Je bent op een condoleance niet een zeurcentra. Ik wou haar echt slaan. En als je hakken aan doet kan je dat verwachten. Omg, ik kon daar echt niet tegen. Maarja. Ik durf te wedden dat ze er alleen was zodat ze niet naar de les hoefde. Ze had niets met die jongen ohgod dat vond ik zo vreselijk.

    Maarja, op mijn werk heb ik wel iemand die irritant is. Een van de leiding gevende. Schijnheilig rotwijf dat het is whaha.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 12:20 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik werk bij de Amsterdam ArenA bij de kiosk, als bier- frisdrank en snackverkoopster. Slopend werk omdat het constant ontzettend druk is, maar zo leuk omdat je constant in die voetbalsfeer zit.

    Mensen die zeuren "dat ze geen zin" hebben vind ik altijd zo vermoeiend.


    ars moriendi

    Dat is irritant ja.
    Ik werk in een supermarkt bij de vlees en kaas afdeling en soms ook als kassière.
    En heb niet meer zoveel last van irritante collega's. De meeste mensen zijn wel gezellig.


    You are beautiful, you are love.

    Ik werk nu voor een weekje op school, maar iedereen is gewoon aardig. Al had ik aan het begin van de vakantie wel irritante mensen. Ze werden elke keer kwaad als mijn vrienden en ik iets verkeerds hadden gedaan. Het was de eerste keer dat we het deden en daarna werden er nog controles gehouden om juist de fouten eruit te houden. Elke keer als ze een foutje vonden moesten we aanhoren: 'O, weer een foute boek!' , 'Weer verkeerd!' ' Dat zeiden ze met een irritante toon en een boze stem. En elke keer onze richting opkijken. Gelukkig deden we het later wel goed, maar ik vond het irritant om hun gezeur aan te horen elke keer als we wat fout deden. Maar als hun wat fout deden was alles 'oké' (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aw, het is altijd rot als je zit opgescheept met mensen die je niet mag. Ik heb gelukkig geen vervelende collega's, want ik werk niet. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan