• Jullie kennen me waarschijnlijk niet, maar dat is omdat niet iedereen hier mijn liefdeproblemen hoeft te weten en dit dus een ander account is.
    Het gaat over twee jongens die ik nu even X en Y ga noemen.

    Ik vond X dus al een hele lange tijd leuk, maar in de vakantie besloot ik dat ik nu wel over hem heen was, na die maanden fantaseren. Toen kwam ik weer op school, en Y was altijd al heel aardig enzo, en toen bedacht ik dat hij eigenlijk best leuk was. Maar toen ik naar X keek merkte ik dat ik ook nog wel kleine gevoelens voor hem had. Een paar maanden geleden heb ik Y afgewezen omdat hij iets voor mij voelde maar het niet wederzeids is. Nu voel ik me dus echt dom, aangezien ik nu denk dat ik gevoelens voor hem begin te krijgen.

    Wat moet ik doen?

    Tja, afwachten. Ik vind niet dat je een instelling moet hebben van ,,wie het eerst komt, wie het eerst maalt''. Ik zou eerlijk zijn tegen de jongens, met name tegen Y. Misschien voelt hij nog steeds wat voor je. Maar als hij je afwijst, kun je niet zomaar naar X gaan - dat is vast heel vreemd voor Y, maar als X erachter komt, dan is dat ook vreemd voor hem. Neem de tijd voor alles en als er niets gebeurt, is dat ook prima. Er komt nog wel een leuke jongen voor jou!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou gewoon eerlijk zijn en wachten want het zou gemeen zijn om een relatie te beginnen als je nog gevoelens voor X hebt.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    LuckyStrikex schreef:
    Ik zou gewoon eerlijk zijn en wachten want het zou gemeen zijn om een relatie te beginnen als je nog gevoelens voor X hebt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.