• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Benzema schreef:
    James Mikealson

    'Hou je ged- o, hallo' hoor ik opeens en ik kijk naast me. Aris. 'Hey' zeg ik maar. Hij lacht als een boer met kiespijn, 'Ja, van hullie heb ik nog last gehad. Ik heb lades over jullie in me kantoor. Lades!' zegt hij en hij loopt weer weg. Ik bijt even zacht op mijn lip en grinnik dan. 'Hij is ook weer in een goede bui.' grinnik ik. 'Ja, jou kan ik me nog herrineren tijdens je schooltijd, volgens mij heb ik van jou het meest aantal punten afgetrokken. En dat wil wat zeggen.' grinnikt Campbell en ik lach. 'En toch nog bijna elk jaar winnen... Hoe deed i- deden we het toch.' grijns ik. 'Ik weet nog toen ik op school zat, uiteraard zat ik in Zwadderich. Ik was wel een slimme leerling maar niet geliefd op mijn afdeling. Ik weet nog dat Foppe hier een zak wurgslangen heeft uitgestrooid, ik kon nog net optijd weg duiken.' zegt hij en ik lach. 'Nou, gezellig. Het ergste wat ik van hem had meegemaakt was...' ik denk even. 'Ik denk toch dat ik ga voor de zwevende huisdieren door heel Zweinstein.' mompel ik.


    Bradley Campbell

    'Hou je ged- o, hallo.' hoor ik opeens. Het was Aris de congiergië. James gaat voor hey dus zeg ik 'Hoi.' Aris begon te lachen als een boer met kiespijn. 'Ja, van hullie heb ik nog last gehad. Ik heb lades over jullie in me kantoor. Lades!' zegt hij en hij loopt weg. 'Apart geval.' denk ik in mijn eigen en ik schud mijn hoofd. 'Hij is ook in een goede bui.' grinnikt James. 'Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt van hem-'(Foppe) '-was... hij denkt even. 'Ik denk toch dat ik ga voor de zwevende huisdieren door Heel zweinstein.' mompeld hij. 'Ohh ja, dat kan ik me nog herinneren. Ik heb Snorkels net op tijd kunnen redden.' zeg ik. 'Maar goed, ik ga naar Zweinsveld. Ik zie je vanavond nog wel op het feestmaal, Daar!' zeg ik en ik loop weg.


    (Ik heb Foppe tussen haakjes gezet zodat het duidelijk is dat we het niet over Aris hebben.)


    Queer zijn is gewoon alles

    Milan Robbert Wood
    Plots gaat de deur van de coupé open. Een vrouw met een vriendelijk gezicht en een snoep karretje verschijnt. 'Willen jullie iets van mijn karretje?' vraagt ze vriendelijk. Albus springt op en koopt meteen een paar ketelkoeken en smekkies. Roos gaat achter hem staan en bestelt vier pompoentaartjes. Ik koop een paar smekkies. Ik was werkelijk waar verslaafd aan smekkies, in mijn hutkoffer zit ook nog een gehele voorraad. Ik hoop dat Max en Liam ze nog niet gevonden hadden, anders had ik echt een groot probleem.
    'Hier' zegt Roos en geeft Albus, Hugo en mij een pompoentaartje.
    'Dankjewel Roos' bedankte ik haar vriendelijk. Misschien moet ik mijn smekkies ook maar uitdelen, ik had toch nog een voorraad..


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Albus
    Roos koopt wat pompoentaartjes en geeft mij en Milan er een. Ik glimlach. 'Bedankt Roos.' Milan bedankt haar ook en ik kijk naar mijn ketelkoeken. 'Jullie mogen ook wel van mijn ketelkoeken, straks zit ik vol voor het avondeten.' mompel ik. Ik kijk naar buiten en gok dat we nog zo'n uurtje moeten rijden. Na deze rivier is het nooit zo lang meer. Ik pak de zak met smekkies en trek die open. Ik kijk in de zak en zoek een snoepje uit. Gele zijn meestal wel lekker. Ik pak een fel geel snoepje en stop het in mijn mond. 'Maïs.' zeg ik kauwend. Op een of andere manier zeg ik altijd de smaak van mijn snoepje. Ik leg de zak midden op de tafel, zodat Milan en Roos ook kunnen pakken. Ik pak nog een snoepje, dit keer met een bruine kleur. Ik trek mijn neus op. 'Dat kan niet lekker zijn.' Ik knijp mijn neus dicht en werk het snoepje naar binnen. Het valt nog wel mee. 'Rauw vlees.' mompel ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Teddy Lupin | Huffelpuf | Zevende.
    "Teddy." De jongen schrok toen Victoire naast hem verscheen. "Wat is er? Je weet dat je me echt alles kunt vertellen. Sorry als ik je beledigd heb met je naam." Teddy schudde zijn hoofd en keek verontschuldigend naar Vic. "Het spijt me. Je hebt me niet beledigd, Vic. Ik ben gewoon een beetje vreemd." Hij glimlachte mistroostig. "Ik uh- meende wat ik zei, trouwens. Dat je mooi bent."

    - Super short, maar ik moet gaan, so whatever -


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley
    Hij schude zijn hoofd. "Het spijt me. Je hebt me niet beledigd, Vic. Ik ben gewoon een beetje vreemd." Ik glimlachte, en kreeg een mistroostige terug. "Ik uh- meende wat ik zei, trouwens. Dat je mooi bent." Mijn wangen kleurden dieprood. "D-dankjewel." Een verlegen lachje speelde om mijn lippen. "Breng je me straks naar de ziekenzaal? Volgens mij is mijn enkel een beetje gekneusd door mijn onhandige val." Ik wilde hem geen schuldgevoel geven, maar ik kon er wel een beetje slecht op staan. En dan was het beter dat er dan even naar gekeken werd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Jullie mogen ook wel van mijn ketelkoeken, straks zit ik vol voor het avondeten' zegt Albus als hij mijn pompoentaartje aanpakt. Ik lach en pak er meteen een stuk of drie om er vervolgens lachend twee weer terug te leggen.
    'Maïs,' zegt Albus dan. Ik kijk op en zie dat hij smekkies aan het eten is. Vervolgens pakt hij een andere. 'Dat kan niet lekker zijn.' mompelt hij en stopt het in zijn mond. Hij trekt een vies gezicht.
    'Rauw vlees.'
    Ik glimlach en pak een vuurrood snoepje. Ik stop het in mijn mond en spuug het direct weer uit, waardoor het in Hugo's gezicht terecht komt.
    'Water' zeg ik terwijl ik mijn hand wapperend voor mijn mond houd. Mijn oog valt op een flesje water dat uit een van de hutkoffers steekt en ik klok het water zo snel mogelijk naar binnen.
    'Spaanse peper' zeg ik dan.


    -

    Catherine Gabriëlle Yorkwill

    Al een tijdje heb ik stil geluisterd naar het gesprek dat voornamelijk ging over zwerkbal. Opeens vliegt de coupé deur open en staat de vrouw van het snoep karretje daar. Gelijk spring ik op een koop wat smekkies en wat choco-kikkers. Ik trek de zak open en deel uit, zelf pak ik er ook eentje en stop hem in mijn mond, "Ieuw, knoflook!" ik spuug het snoepje uit "Ugh"

    Korttt

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:46 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Albus
    Ik begin te lachen als Roos een smekkie met spaanse peper smaak neemt en hem in Hugo's gezicht spuugt. Hugo haalt het snoepje met een vies gezicht van zijn neus en gooit het op te grond. Ik grinnik. Ik steek mijn hand weer in de zak en haal een licht groen snoepje eruit. Ik stop het in mijn mond. 'Komkommer.' zeg ik nadat ik het snoepje heb doorgeslikt. Ik neem een hap van mijn pompoentaartje en hoor dan gekrijs. Ik kijk op. Mijn uil, Medeco, is wakker geworden en zit nu te fladderen in zijn kooi en in de tralies te bijten. Ik zucht geërgerd. 'Heb toch eens geduld.' mompel ik. Ik pak de kooi en laat Medeco eruit. Die gaat gelijk op mijn hand zitten en strekt zijn vleugels, alsof hij nog eens duidelijk wilt maken dat hij eruit wilt. Ik streel hem over zijn kop. Daarna open ik het raampje. 'Tot bij Zweinstein.' glimlach ik en Medeco vliegt weg. Zuchtend ga ik weer zitten en eet de rest van mijn pompoentaartje op.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    speechlesss schreef:
    Al een tijdje heb ik stil geluisterd naar het gesprek dat voornamelijk ging over zwerkbal. Opeens vliegt de coupé deur open en staat de vrouw van het snoep karretje daar. Gelijk spring ik op een koop wat smekkies en wat choco-kikkers. Ik trek de zak open en deel uit, zelf pak ik er ook eentje en stop hem in mijn mond, "Ieuw, knoflook!" ik spuug het snoepje uit "Ugh"

    Korttt


    [Het is misschien slim om de naam van het personage waar je uit schrijft boven het stukje te zetten. :')]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    Na nog een paar smekkies begint Medeco -Albus' uil- schel te krassen en rond te fladderen in zijn kooi. Albus laat Medeco naar buiten en kijkt hem na. Ik werp een blik op Sophos die me slaperig aankijkt. Ik glimlach. Dan doe ik de kooi open en Sophos springt fladderend op mijn schouder. Ik doe het raampje weer open en Sophos vliegt luid krassend Medeco achterna.
    Ik doe het klapperende raampje weer dicht en laat me weer naast Milan op de bank ploffen. Helaas veranderd "naast" in "op".
    'Sorry!' roep ik en schuif ongemakkelijk van Milans schoot af. Ik wend mijn hoofd af naar het raam en zie in de verte een klein, donker puntje. 'Is dat Zweinstein?' vraag ik. Ik let eigenlijk nooit zo op de omgeving en de tijd, dus ik heb geen idee of we er al bijna zijn, of dat we nog langs drie dorpen en een rivier moeten. Ik van Hugo, die bijna vastgeplakt lijkt te zitten aan het raam, naar Albus.


    -

    Mortensio Duran James Holmes - Hufflepuf - Klassenoudste.

    Ik was al moe de trein in gestapt, en had me er niks van aangetrokken dat ik eigenlijk bij de andere klassenoudstes moest gaan zitten. Inplaats daarvan trok ik en random coupe open en zag Albus en Roos. Ja, ondanks dat wist ik van bijna iedereen de namen en hoe ze eruit zagen. "Hallootjes Roosje en Albusje." Zei ik vrolijk. Ik was altijd vrolijk, als ik dat niet was -was er iets goed mis. Zelfs toen ik de laatste keer op sterven lag omdat ik was gebeten door een dier uit het verboden bos, lachte ik nogsteeds vrolijk mee met de andere en zat er dan nogsteeds een glimlach op mijn gezicht. "Is het oké als ik hier bij kom zitten?" Vrolijk bleef ik daar staan, en de klassenoudste-speld glinsterde, even vrolijk als ik.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Wunjo schreef:
    (...)

    [Het is misschien slim om de naam van het personage waar je uit schrijft boven het stukje te zetten. :')]


    Oeps *zucht* was ik bij deze vergeten maar bedankt!


    I like my choices. I hope she likes hers.

    {Het gaat heel snel- Wat is er gebeurd?}


    Tijd voor koffie.

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Hallootjes Roosje en Albusje.' klonk een stem. Met een ruk draaide ik me om. Wie noemde me zo? Ik zie een redelijk knappe oudere jongen staan met een glinsterende klassenoudste-badge. Ik schat hem op een jaar of zestien, zeventien.
    'Is het oké als ik hier bij kom zitten?' zegt de jongen. Ineens schiet me een naam te binnen: Holmes. Ik knik langzaam. Wat zou een laatstejaars willen bij drie derde- en een eerstejaars? Het valt me op dat de jongen maar niet stopt met glimlachen.
    'Wat is er zo grappig?' vraag ik nieuwsgierig. Ik wil altijd weten waarom mensen lachen. Vaak word ik er zelf ook vrolijker van.


    -

    James Sirius Potter

    'Maak je keen zorken, James. 'et ziet koed. Was maar een krapje,' zegt Eloise en ik grijns onhandig. 'Wist ik wel.' Zeg ik snel en ik grinnik
    Ik volg het gesprek even tussen Emma en Jared. 'Charlie,' mompel ik zodra het het over draken hebben. 'Wanneer vertrekt de trein ook alweer?' Zegt Eloise en ik haal mijn schouders op. Net op dat moment begint de trein te rijden. 'Ik denk nu,' zeg ik lachend en ik kijk uit het raam. 'Even zwaaien, anders krijg ik weer twintig uilen mer de vraag waarom ik niet zwaaide!' Zeg ik en ik zwaai naar mijn ouders, die vrolijk terugzwaaien. Ik rol met mijn ogen en ga zitten. 'Jammer dat Ierland won he?' zegt Mason en ik knik. 'Engeland had ze makkelijk aangekund, alleen is hun zoeker, Schoors, veel te goed. Die man kan duiken. De volgende wedstrijd is Ierland tegen Bulgarije, dat word nog eens spannend.' Ik knik. 'Maar het was ook niet eerlijk. Als Jackson geen Beuker tegen zijn kop had aangekregen had Engeland gewonnen. Hij lag drie meter voor! Troy kan echt goed mikken! En ik voorspel dat Ierland ook van Bulgarije wint. Bulgarije heeft dit jaar wel een erg slecht opstelling. Serieus, wie kiest er nou Aleksandur als Wachter? Dat is krankzinnig. Ze kan nog niet eens een rondje vliegen! Wachters moeten snel zijn!' Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk Mason grijnzend aan. Ik moest hem natuurlijk ook nog vertellen over de sluipwegwijzer. Niet nu natuurlijk. Vanavond.
    Sadara begint bot te doen en ik kijk haar aan. 'Wij hebben jou niet verplicht hierbij te zitten. Als je hier echt bij wilt zitten, doe dan tenminste aardig en kat niet iedereen af.' Zeg ik tegen haar. 'En mijn vakantie van prima. Ik ben naar Charlie in Roemenië geweest en naar Engeland-Ierland.' Ik kijk naar de gang. 'Wanneer komt het snoepvrouwtje nou? Ik heb honger!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!