• Hoi Quizlettertjes (doeg)

    Tegenwoordig heeft iedereen een gaaf mobieltje.
    je kan foto's nemen en er zit 9 van de 10 keer ook een camera op.
    als je naar een concert gaat zie je meestal dit : (alleen dan veel meer)



    Ook bij verjaardagen, dagje uit, aanzoeken, etc...

    Ik ben toevallig tegen een clipje van YouTube gekomen.
    Dit legt uit dat we teveel met onze mobiel/Gsm bezig zijn en alle andere mooie momenten mislopen.




    snap je mijn boodschap ?!

    Groetjes,

    FunkyHearts

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 7:32 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb ook geen touch phone of iets. Een doodgewone nokia.
    Ik ben al blij als ik kan bellen en sms'en.. en een foto trekken als ik iets leuks zie, weliswaar met kutkwaliteit maar nog duidelijk genoeg, lol.
    En daarbij, 't zou dom zijn van mij moest ik een toucher kopen want mijn gsm valt dagelijks 500 keer op de grond en er is nog niets aan te zien... Nokia he. Dat moet ik niet proberen met een touch. :')


    to infinity and beyond

    Mensen die filmen tijdens concerten en wedstrijden. :')


    ars moriendi

    Ik gebruik m'n mobiel alleen als ik alleen ben , of als het nodig is / ik het echt leuk vind om een foto te maken !
    Ik vind het soms zó irritant dat ik met iemand heb afgesproken , en dat hij/zij dan de hele tijd op z'n mobiel zit te kijken . Ik snap dat dat ook heel leuk is , maar please, doe dat een andere x !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik luister wel vaak naar muziek met m'n telefoon, maar ook alleen als ik alleen ben, als ik in de klas zit ofzo. Verder is mijn scherm ook naar de klote dus kan 'm hoe dan ook slecht buiten gebruiken :')
    Wel heb ik 'm altijd bij me, meestal in m'n rugzak, maar dat is gewoon omdat ik voor velen bereikbaar moet blijven werk en thuis


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn telefoon en ik zijn onafscheidelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben echt geen gsm persoon. Het enige wat het voor mij moet kunnen doen is smsen en bellen.
    Mijn eerste was basic, maar dat was normaal in die tijd, de volgende was best supersonisch tov mijn andere, maar die viel na 2 jaar kapot. En sinds die heb ik het gedaan met de afdragertjes van mijn papa en mama, en ik heb ook anderhalf jaar een gsm gehad die ik gratis had gekregen :]
    Kort samengevat, ik heb nooit een gsm gehad met een deftige camera, laat staan eentje die op internet kon.

    Ik vind het overigens wel irritant als ik weg ben met vrienden en ze het nodig vinden om op elke random moment die gsm boven te halen om op facebook te gaan.


    effort never betrays you

    Ik heb een Blackberry, gebruik 'm alleen al een jaar niet. :') Geen internet, beltegoed, niks. De enige reden waarom ik dat ding mee had was voor de klok en de muziek. xd Bereikbaarheid? Ach boeie, ze horen wel van me als ik een computer in de buurt heb. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nou, zonder mijn telefoon zal ik vaak niet op Q kunnen en dat is gewoon een marteling :Y)

    Maar asociaal zijn sommige telefoongebruikers inderdaad.


    -

    Ik heb altijd mijn telefoon bij me, maar alleen omdat ik het niet prettig vind om zonder mobiel weg te gaan. Ik zit er alleen niet de hele tijd op (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb een Samsung en zou er geen dag zonder kunnen. Dat betekend echter niet dat ik continue naar het beeldscherm zit te staren. Als ik me verveel, ja, dan wel. Een vriendin van me en die zit bijna continue op haar telefoon. Als we gaan shoppen, als er een verjaardag is, op school enz. Daar stoor ik me dus toch wel behoorlijk aan.


    Hamartia

    Demitria schreef:
    iPhone gebruikster hier en hij zit echt aan m'n hand geplakt.. Als ik 'm thuis zou vergeten en ik zou wachten op de bus, dan zou ik gewoon 't risico lopen om te laat te komen en zou ik terug gaan. :W


    Nog een hier. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb tot mijn zestiende heel bewust zonder gsm geleefd. Toen vonden mijn ouders dat ik me er toch eens één moest aanschaffen omdat ik vaker van huis was. Maar ik ben er nog steeds niet vaak mee bezig, zeker niet vergeleken met sommige mensen in mijn omgeving. Ik erger me er inderdaad vaak aan als iemand constant in contact moet staan met de buitenwereld, het geeft een erg associale indruk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voiceless schreef:
    Mijn telefoon en ik zijn onafscheidelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mweh, ik vind het buitengewoon asociaal als mensen altijd tijdens een gesprek 3000 keer op hun mobiel kijken, belachelijk onbeleefd. Of je geen normaal gesprek kan starten of voeren of afmaken omdat de mobiel interessanter is. Kom op, jongens, in 2013 kunnen we ook nog steeds een paar minuutjes per dag níét op de mobiel kijken. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik de neiging heb om even op mijn mobiel te kijken als ik een paar secondes niets te doen heb. Daar voel ik me best stom om, omdat ik voordat ik een smartphone had me altijd mateloos irriteerde aan mensen die constant op hun mobiel zitten. Ik gebruik mijn mobiel bijna alleen voor whatsapp en snapchat, maar als ik zie dat ik een nieuw bericht of iets heb, dan moet ik 'm ook echt lezen. En laat het nou zo zijn dat ik in flink wat groepsgesprekken zit waarin ontzettend gespamd wordt x].


    i put the fun in funeral