• The War Is voorbij en Harry, Ron en Hermoine gaan hun zevende jaar nog af maken omdat ze anders geen Schouwer kunnen worden.
    Draco gaat ook zijn laatste jaar Hogwarts af maken omdat zijn vader in Azkaban zit en hij zijn depressieve moeder niet kan uitstaan.


    WIJKT AF VAN DE VERHAALLIJN!

    • Gryffindor.

    - Harry Potter.
    - Hermione Granger.
    - Ron Weasley.
    - Ginny Weasley.
    - Neville Longbottom.


    • Slytherin.

    - Draco Malfoy. x DarkKnight
    - Blaise Zabini. Inflamarae
    - Pansy Parkinson. Patholoog
    - astoria Greengrass. TheSeasons

    • Ravenclaw.

    - Luna Lovegood.
    - Cho Chang.


    • Hufflepuff.

    - Cédric Diggory.
    - Zacharias Smith.



    regels ;
    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes (ongeveer 5 zinnen).
    • altijd van uit de 'ík' vorm schrijven.
    • een character per persoon.
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd.
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC.
    • mag 16+ bevatten.


    Het is wel belangrijk als je de reeks van Harry Potter kent.
    En je personage ook goed kent.
    bijvoorbeeld de vrienden het uiterlijk.
    het karakter etc.


    LETS PLAY!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:01 ]


    True friends stab you in the front.

    Pansy

    'jawel, eigenlijk hoor ik hier te zitten.' Ik glimlachte tegen haar. 'Maar van mij mag je er zitten.' Ik grijnsde breed naar draco die me zeker niet had zien binnen komen. 'Hij heeft vast een speciale reden om je te roepen, dus ik durf hem niet tegn tehouden.' Ik plofte neer naast blaise en schonk hem een veelbetekende blik.

    (sorry, vanaf telefoon.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blaise Zabini

    Grijnzend keek ik Pansy aan, die met dezelfde grijns terugkeek. Stiekem waren wij gewoon het koppel-duo van Slytherin. Net zoiets als wat Hermoine van Gryffindor graag deed. Opeens was Draco zijn blik opgeklaard en hadden de twee Slytherin's voor ons een zacht en rustig gesprek. Hoe moest je het anders noemen? Het was niet echt beschamend, het leek alleen alsof beide niet wisten wat zij te zeggen hadden. Wat een grotere grijns van mij opleverde. Zo zag je hoe de arrogante, zelfverzekerde Malfoy opeens stil kon vallen als hij in gesprek was met iemand die hij 'leuk' vond. Al had hij dat nooit met zijn eigen stem toegegeven.
    "Ontbijt afspraak, hoe romantisch" fluisterde ik grijnzend naar Pansy. Zelf at ik nog een broodje en was inmiddels het gesprek voor ons stilgevallen. Dacht ik al, ochtend afspraken verlopen nooit zo goed. Vooral niet als Draco en ik een ochtend afspraak hebben. Wel, dat klonk fout. Een grotere grijns vormde zich om mijn lippen, vaak was ik degene met de meeste ochtend humeur. Al was het maar in mijn hoofd.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Draco Malfoy.

    ik praatte even kort met Astoria en toen viel ik ineens stil, ik kreeg geen woord meer uit mijn keel ik keek gewoon een beetje dom naar haar.
    ''kom op draco verman je''. sprak ik mezelf toe maar het had geen zin ze keek me zo aan.. ik kon wel smelten ik keek even zoekend rond wat kon ik zeggen..
    wat moest ik zeggen.. ik zuchtte diep ik kreeg gewoon niks meer over me lippen ik keek omhoog omlaag opzij links rechts. ik werd duizelig van mezelf ''STOP!'' sprak de strenge stem in me hoofd ik zocht gesprek stof het zweet was op mijn voor hoofd te zien.. word ik ziek? of iets een sterk gevoel in me maag maakte het alleen maar erger.
    ''uhh.. Mooi weer he?'' zei ik snel 'smooth draco smooth..' zei ik in mezelf terwijl ik mezelf een onzichtbare klap voor me kop gaf.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 19:11 ]


    True friends stab you in the front.

    - ik ga soms kei stuk om mezelf xd -

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 19:11 ]


    True friends stab you in the front.

    Astoria Greengrass


    Er viel een stilte tussen mij en draco, en oansy en blaise zeiden ook niet veel. In tegendeel, blaise keek alleen maar tor met een grijns die alleen maar groter leek te worden. Een licht en misselijk gevoel speelden op in mijn buik, waren het vlinders? Nee, dat kon niet, toch? Een zacht en vederlucht zuchtje verliet mijn mond terwijl mijn wangen aksmaar roder kleurden en ik een beetje naar mijn drinken staarden voordat ik een klein slokje nam. Mijn wenkbrauw schoot weer omhoog toen hij begon over het weer. Ik kon een kleine grinnik niet onderdrukken, en vond zijn poging om het gesprek door te laten gaan best...schattig? "We zitten binnen..er valt niet echt veel te zien van het weer" begon ik grinnikend waarna ik hem weer aankeek. "Maar toevallig weet ik dat buiten de zon schijnt dus het is inderdaad mooi weer" glimlachte ik


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Aha omg lag echt dubbel om draco, zo cute xd}


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    even schrok ik van Astoria die daadwerkelijk antwoord gaf op mijn ''smoothie'' vraag ik keek haar even glimlachend aan ''Oh ja..'' ik zuchtte even en zocht naar een nieuw onderwerp ''dus..''. mompelde ik op dat moment ging de bel voor een nieuwe les, maar ik had echt geen idee waar ik heen moest. ik keek Blaise even vragend aan maar wendde snel mijn blik weer af ik had hem natuurlijk een hint gegeven.
    ''De zon is raar ik hou niet van de zon..'' mompelde ik snel en keek zoekend rond iedereen maakte zich een weg naar zijn of haar les.
    azkaban.. mijn vader.. ik moest het echt aan iemand kwijt het vrat aan me alles vrat aan me.
    ik wou gewoon mijn hart uitstorten bij iemand en in tranen uitbarsten.


    True friends stab you in the front.

    Blaise Zabini

    Alweer viel er een stilte tussen die twee, nadat mijn oh-zo-slimme vriend had gesproken over het weer. Zelfs ik was niet zo dom om daarover te beginnen, maar dat ter zijde.
    "Verweer tegen Zwarte Kunsten" mompelde ik naar hem en stond op.
    Even keek ik opzij naar Pansy die inmiddels ook was opgestaan en voor ons uitliep. Van een weglopende Pansy richtte ik mijn blik weer op Draco.
    "Kom je?" vroeg ik vragend, terwijl ik in het gangpad stond. Ondanks dat Draco misschien een crush had op iemand was ik niet iemand die over zich heen liet lopen omdat zijn beste vriend toevallig verliefd was. Ook al zei Draco dat niet, iemand die een beetje goede ogen had kon dat makkelijk zien. Zuchtend wendde ik mijn blik richting de deur en liep er zelf maar heen. Echte liefde moet je een kans gunnen, had mijn moeder ooit gezegd en ik was niet de beroerste vriend. Stiekem hoopte ik dat Draco dat ook niet zou zijn. Daarom liep ik maar met een ander groepje Slytherin's mee richting het lokaal van Snape.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Astoria Greengrass


    Ik had mijn glas inmiddels leeg gedronken en had deze terug neer gezet op de tafel. Maar honger had ik niet. Mijn moeder had mij eens verteld dat als je verliefd was je geen eetlust had door alle vlinders in je buik. Maar was ik wel verliefd? Ik zuchtte even. Ja hij was leuk, ontzettend leuk maar waarschijnlijk zou hij niet het zelfde over mij denken als ik over hem. Ik keek even toe hoe de leerlingen vertrokken waarna ik mijn ogen weer op draco richtten. Een kleine frons verscheen op mijn gezicht terwijl ik mijn hoofd wat kantelden en hem aankeek. "Hoezo niet? Het is altijd beter dan de barre kou van de winter...vind ik.." zei ik wat zachter aangezien ik niet wist hoe hij erop zou reageren. Maar toch, er was iets anders aan hem en het leej wel alsof iets hem dwars zat. Twijfelend beetik in mijn onderlip en keek ik even naar het tafelblad voordat ik mijn ogen weer op hem richten. "Is er soms iets..gaat alles wel goed?"vroeg ik zacht terwijl ik even mijn hand oo zijn schouder legden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    ''nee er is niks.. ik ga naar Blaise..'' glimlachte ik, ik moest met iemand praten en die iemand moet Blaise zijn niet omdat ik mijn emoties wil uiten bij meisjes.
    Maar ook omdat Blaise mijn beste vriend is, hij heeft recht op alles over mij want ik weet ook alles over hem.
    ik stapte van de lange Slytherin tafel en half rennend ging ik Blaise achterna om vervolgens mijn koele vingers om zijn pols te sluiten en hem in een van de 'steegjes' te trekken Blaise keek me met gemeende gevoelens aan.
    ''Blaise ik moet met je praten..'' zei ik zachtjes Blaise keek me aan en knikte kort ter teken dat ik mag beginnen.
    ''Blaise mijn vader, hij zat in azkaban hij hield het geen twee weken vol en hij is dood ik ben niet op de begrafenis geweest..'' begon ik, ik haalde even diep adem en vervolgde mijn verhaal.
    ''ik moet waarschijnlijk ook naar Azkaban en ik ben bang Blaise, ik ben echt doodsbang ik wil niet naar Azkaban toen het er op aan kwam heb ik me toch gevoegd bij het goede dus waarom zou ik naar Azkaban moeten ik snap het niet Blaise..'' zuchtte ik de tranen sprongen in me ogen en Blaise keek me medelevend aan hij wachtte op het teken dat ik klaar was.
    ''ik ben zo bang Blaise..'' piepte ik en ik hield de tranen niet langer in die als een waterval naar beneden begonnen te stromen.


    True friends stab you in the front.

    Astoria Greengrass


    Met een licht verbaasde blik keek ik toe hoe draco de zaak uit holden waarna mijn wenkbrauw omhoog schoot en ik mijn hoofd kantelden. Twijfelend beet ik in mijn onderlip. Er was wel iets aan de hand, ik kon het aan hem zien maar natuurlijk kon ik het ook helemaal mis hebben. Met een klein zuchtje verliet ook ik de tafek waarna ik de zaal uit liep en een paar slytherin studenten uit mijn jaar volgden richting mijn eerste les.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Blaise Zabini

    "Ik ben zo bang Blaise" Was dit de eerste keer dat Draco toegaf dat hij bang was? Ja en hij verbaasde mij er nog wel het meeste mee. Ik wist dat hij iemand was die zich altijd beter gedroeg dan anderen en nooit een enkele emotie had getoond en nu stond er een breekbare Slytherin voor me neus te huilen en te bibberen dat hij bang was. Niet zo gek, Azkaban was ook niet de plek waar je heen wilde en Draco gunde ik het al helemaal niet.
    "Het komt goed, oke?" Dit was niet het handigste om te zeggen en Draco zijn ogen waren rood, rood van tranen die hij had weggeveegd van zijn wangen.
    "Samen zorgen we daarvoor" Met zulke woorden kon je Draco te vriend houden en een beetje opklaren, hij was niet iemand die graag alleen stond en al helemaal niet in zulke situaties.
    "Kom" wenkte ik hem mee richting het lokaal. Inmiddels waren we toch al te laat, maar lessen missen was niet iets wat ik graag deed, Draco misschien wel, ondanks dat hij het van binnen ook niet altijd zag zitten.
    Draco herpakte zichzelf en liet een klein glimlachje zien. Zo herkende ik hem weer. Ik knikte glimlachend naar hem en samen volgden we de andere laatkomers waarvan sommige het op rennen hadden gezet.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Draco Malfoy


    Ik had me hart net gelucht bij Blaise en eerlijk gezegd? Voelde het goed.
    Ik liep blaise achterna het les lokaal in en nam plaats achterin naast Blaise.
    De rest van de les was echt ontzettend saai, en ondanks ik echt me best deed om op te letten lukte het me gewoon niet. Alles speelde weer af in me hoofd tranen kwamen weer op. Met een ruk stond ik op me handen op tafel geslagen me stoel vloog naar achteren de hele klas keek me geschrokken aan snel draaide ik me om en maakte dat ik weg kwam.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:31 ]


    True friends stab you in the front.

    Astoria Greengrass


    Rustig sneed ik de takjes kruiden fijn in kleine stukjes waarna ik deze volgens het recept rustig in de ketel liet vallen. Potions was altijd al iets waar ik goed in was geweest, en ik was dan ook de jongste geweest uit Slughoorn zijn 'clubje' iets wat ii nogsteeds was trouwens. Voorzichtig roerde ik in de ketel terwijl ik Slughoorn even een glimlachje schonk die voorbij liep en goed keurend knikten, waarna ik weer over ging op hetsnijden. Naar mate de les verstreek verloor ik mijn concentratie, steeds dacht ik terug aan draco en over hoe hij zich vanochtend had gedragen. Hij leek haast wel...zenuwachtig? Verlegen? Maar ik kon ook zien dat hij ergens mee zat, alleen met wwat was me een raadsel. Voordat ik het wist ging een scherpe pijn door mijn vinger en keek ik toe hoe ik in mijn vinger gesneden had. Een zuchtje verliet mijn mond waarna ik mijn hand opstak. Nog geen oaar seconden later liep ik het lokaal uit en was ik opweg richting de ziekenzaal waarna ik bleef staan toen ik draco zag. Een kleine frons verscheen op mijn gezicht maar deze verdweneen al snel toen ik de tranen in zijn igen kon zien. Iets zei me dat ik naar hem toe moest en hem moest troosten, maar mijn andere kant zei me dat ik naar de ziekenzaal moest gaan en dat hij waarschijnlijk toch niets met me te makenwou hebben. "Kom op tori..je kunt het.."fluisterde ik mezelf toe waarna ik zachtjes en voorzichtig zijn richting op liep. "Draco..?".


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Er was zoveel gebeurd, nog voordat de eerste les was begonnen en Draco was vreemd bezig. Ik wist niet precies wat het was, maar het was iets vreemd in ieder geval. Ik liep alleen naar de les nadat iedereen mij verlaten had. Ik wat wel mensen waar ik mee bevriend was, maar ik had geen behoefte aan plezier als Draco zich niet goed voelde. Stil bleef ik zitten tijdens potions toen Draco naar buiten rende. Even later zag ik dat Astoria zich sneed en ook verdween. Zou het toeval zijn of niet? 'Blaise, wat is er aan de hand met Draco?' vroeg ik hem. 'Ik maak me zorgen over hem.' Ik meende het serieus. Ik kon dan wel als een bitch over komen, maar mij boeide Draco's welzijn echt wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt