• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Aragog
    - Montana Kenley Fonteyn; Olicity
    - Jacky Kendra Smith; Osaki
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Mir.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Azazels (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Michonne

    Speeltopic & Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aragog schreef:
    (...)
    Jazeker :3

    Wanneer ga je terug reageren? Had je al iets verder geschreven of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, ik doe mijn best. :/ Mijn prioriteit was mijn story voor SOTY maar daarvan had ik dus per ongeluk bijna een heel hoofdstuk niet opgeslagen, maar goed. Ik kijk wel of ik zo verder kan schrijven aan de reactie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shana, ik zal morgen een reactie terugschrijven. Momenteel ben ik enkel op Q om GB te beantwoorden + verwijderen, zodat ik zo mijn bed in kan duiken. Niet dat je het idee hebt dat ik vergeten ben een post te bedenken voor je, want dat is niet het geval. ;).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O nee hoor, dat had ik niet. Maar bedankt dat je het laat weten. Slaap lekker!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    @ Michelle: Oh, nou nu ben ik slecht bezig! Ik ga proberen om morgen een post terug te schrijven. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, I loved the reaction from Chrissie.
    Ik zal morgen eens proberen te schrijven met beide gozertjes.


    OpheIia schreef:
    Oh, I loved the reaction from Chrissie.
    Ik zal morgen eens proberen te schrijven met beide gozertjes.

    Ik dacht dat je het zou doen bij je andere profiel?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    @ Michelle: Oh, nou nu ben ik slecht bezig! Ik ga proberen om morgen een post terug te schrijven. :]

    HAHA. Had je nog niet gereageerd? Ik durfde hier niet meer te kijken omdat ik alles zo verwaarloos de laatste tijd. :'D Ohmygod, savior. Ik begon deze RPG te missen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hahaha, het ligt niet aan jou, Michelle lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OpheIia schreef:
    Oh, I loved the reaction from Chrissie.
    Ik zal morgen eens proberen te schrijven met beide gozertjes.


    Whoooooh!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    OpheIiac schreef:
    (...)
    HAHA. Had je nog niet gereageerd? Ik durfde hier niet meer te kijken omdat ik alles zo verwaarloos de laatste tijd. :'D Ohmygod, savior. Ik begon deze RPG te missen.

    Ik had allang gereageerd, smartie. Maar die is niet zo fantastisch en ze loopt weg van jouw personage, want ze denkt dat je haar toch niet nodig hebt. Ze wilt je niet in de weg lopen :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik moet beter lezen. (bloos) Ik ga asap iets posten, denk ik. Misschien. Als ik iets weet. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Oke, ik moet beter lezen. (bloos) Ik ga asap iets posten, denk ik. Misschien. Als ik iets weet. D:

    Haha hopelijk. :'D
    Maar ik heb ook gewoon meer mensen nodig. Ugh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even een mokerpost. :Y).
    O, ik had geschreven dat Jared al wel de naam van de kater wist.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Even een mokerpost. :Y).
    O, ik had geschreven dat Jared al wel de naam van de kater wist.


    O sweet jezus, je hebt geen idee wat je Chrissie net aangedaan hebt, hahaha. En is goed. I love it! :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov