• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Aragog
    - Montana Kenley Fonteyn; Olicity
    - Jacky Kendra Smith; Osaki
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Mir.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Azazels (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Michonne

    Speeltopic & Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hosea schreef:
    (...)
    O sweet jezus, je hebt geen idee wat je Chrissie net aangedaan hebt, hahaha. En is goed. I love it! :Y)

    Hahaha. Ohlord, ze gaat hem toch niet in zijn gezicht slaan eh? Of tussen z'n benen trappen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tussen zn benen, tussen zn benen! ;D.

    Kick him in the little nuts!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 20:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Tussen zn benen, tussen zn benen! ;D.
    Kick him in the little nuts!

    Houdt jij je smoel, joh! :cc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, omg. :'D
    Dat zou ze niet eens durven. Maar ik kan je alvast zeggen dat het waarschijnlijk heel awkward gaat worden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morticia schreef:
    (...)
    Houdt jij je smoel, joh! :cc.

    Nu al zeker in the nuts, I say you!
    @Hosea: Laat dan wat over hem heen vallen 'per ongeluk' ofzo? /wbw. Dan is het d'r alsnog gelukt! ;D.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 20:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Nu al zeker in the nuts, I say you!
    @Hosea: Laat dan wat over hem heen vallen 'per ongeluk' ofzo? /wbw. Dan is het d'r alsnog gelukt! ;D.


    Hoe kan ze dat doen als ze tegen de muur staat? :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    (...)

    Hoe kan ze dat doen als ze tegen de muur staat? :'D

    Oh echt? ._. Ik heb jullie posts niet gelezen.. forgive me, ghihi.
    Eh. Wat zou ze wel durven dan? :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oh echt? ._. Ik heb jullie posts niet gelezen.. forgive me, ghihi.
    Eh. Wat zou ze wel durven dan? :"D


    I forgive you, haha.
    Zorgen dat zijn handdoek aanblijft en zo snel mogelijk uit die badkamer raken. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oh echt? ._. Ik heb jullie posts niet gelezen.. forgive me, ghihi.
    Eh. Wat zou ze wel durven dan? :"D

    Dan mag jij al HELEMAAL niet reageren. QUIET!

    En Derrick is gewoon tot haar aangetrokken, haha. Kan hij er wat aan doen dat ie haar wel leuk vindt. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan mag jij al HELEMAAL niet reageren. QUIET!

    En Derrick is gewoon tot haar aangetrokken, haha. Kan hij er wat aan doen dat ie haar wel leuk vindt. :Y).


    O, but Chrissie like him too. Maar ze is niet zo voor dat drastische gedoe, haha.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan mag jij al HELEMAAL niet reageren. QUIET!

    En Derrick is gewoon tot haar aangetrokken, haha. Kan hij er wat aan doen dat ie haar wel leuk vindt. :Y).

    Nee! Mijn RPG D:< Or I'll kick you out. (puh)
    Eh, Hosea, lol, ik wou net zeggen; trek die handdoek van 'm af en sla hem ermee :'D. Volgens mij schaamt 'ie zich dan meer dan dat 'ie grote praatjes heeft, lolol. Of pak de douchekop en richt die op 'm. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Nee! Mijn RPG D:< Or I'll kick you out. (puh)
    Eh, Hosea, lol, ik wou net zeggen; trek die handdoek van 'm af en sla hem ermee :'D. Volgens mij schaamt 'ie zich dan meer dan dat 'ie grote praatjes heeft, lolol. Of pak de douchekop en richt die op 'm. :'D


    Hahahaha, die eerste. I'll keep that one in mind. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    (...)
    Hahahaha, die eerste. I'll keep that one in mind. :'D

    Dat gaat ie dan heel anders opvatten, hoor, hahaha. But aight, doe dat maar. *wbw*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hosea schreef:
    (...)

    Hahahaha, die eerste. I'll keep that one in mind. :'D

    Hehehhee, doe dat maar [a'].


    Oh shit, no! Waarom verpest jij nou altijd alles? Kut maia!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 20:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat gaat ie dan heel anders opvatten, hoor, hahaha. But aight, doe dat maar. *wbw*


    Dat maakt het enkel grappiger, ghehe.
    @Lolicia: haha, good luck.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 20:55 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov