• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    ... Fabie.. je mag niet meer groeien.. je bent 10 jaar jonger en bijna groter dan mij D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    What de fuck, de problemen stapelen zich op. Ik klink nu echt als een zeikkind, maar waar heb ik dit aan verdient? -.-
    Normaal ben ik echt nooit zo. :'D


    :') ja


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:


    :') ja


    17 again;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ergens doet dit ook pijn.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben echt zo fucking klaar met jou. You're so dead to me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als sommige mensen hun grote smoel eens dichtnaaien, wordt deze wereld een veel prettiger plek om te wonen. Echt zeg, mensenvmoeten altijd shit lullen.


    -

    Serieus? Wat een k**vrouw ben jij wel niet. Dus omdat het jou beter uitkomt ruil je ons gewoon in en laat je ons in de steek? Wat een enthousiastme!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hatsumomo schreef:
    Sorry maar dat vind ik toch best beledigend overkomen. En voor zover ik kon zien ging jij toch echt in op Mitchell. Morticia reageerde er trouwens ook op onder haar eeuwige spoiler. Je moet toch beter leren kijken want er zijn genoeg anderen geweest die er in het vorige? topic op reageerden. Als je vind dat iedereen losser erin moet worden moet je zelf ook niet doorgaan, vind ik dan. Iedereen kan er ook gewoon mee kappen en het laten.

    Ik kon het niet echt op een andere manier verwoorden, omdat dat precies is hoe ik erover denk. Soms moet je hard zijn en eigenlijk zie ik niet in hoe dat mensen naar beneden haalt, als de vorige topicmaker toch al niet al te vriendelijk werd aangesproken op zijn 'verkeerde' beginpost. Daarnaast doel ik op de reacties op MIJN beginpost, niet de andere, dus misschien moet jij beter leren kijken. :Y) Trouwens, ik ga niet, zoals jij dat zegt, dood. Ik meldde het alleen en maakte er een ludiek grapje van. Ludiek kan je daar nou niet echt mee vergelijken, dan zou ik het wel anders doen. ^^ Je kan het ook zo zien: jij en Mitchel hoefden er niet zo op te reageren, dan was het allang over geweest. Ik bedoelde het enkel als bewustwording. En nu is het klaar.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:58 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er zoooooo klaar mee..


    'Darling, just hold on'

    Het is alleen klaar als jij het laatste woord kan hebben schijnbaar. 8D Nu snap ik ook waarom je de beginpost nog even een keer moest veranderen. Maar goed, klaar dan maar.


    Your make-up is terrible

    I never said forever, if forever hurts like this.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stomme kaak .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik kon het niet echt op een andere manier verwoorden, omdat dat precies is hoe ik erover denk. Soms moet je hard zijn en eigenlijk zie ik niet in hoe dat mensen naar beneden haalt, als de vorige topicmaker toch al niet al te vriendelijk werd aangesproken op zijn 'verkeerde' beginpost. Daarnaast doel ik op de reacties op MIJN beginpost, niet de andere, dus misschien moet jij beter leren kijken. :Y) Trouwens, ik ga niet, zoals jij dat zegt, dood. Ik meldde het alleen en maakte er een ludiek grapje van. Ludiek kan je daar nou niet echt mee vergelijken, dan zou ik het wel anders doen. ^^ Je kan het ook zo zien: jij en Mitchel hoefden er niet zo op te reageren, dan was het allang over geweest. Ik bedoelde het enkel als bewustwording. En nu is het klaar.

    -zucht- Wees dan zelf ook niet zo dom om er weer over te beginnen. EN het is met dubbel l! Dat zei ik net ook al. Daarbij had ik OOK AL uitgelegd waarom ik zo deed. Stop met het omhoog brengen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    -zucht- Wees dan zelf ook niet zo dom om er weer over te beginnen. EN het is met dubbel l! Dat zei ik net ook al. Daarbij had ik OOK AL uitgelegd waarom ik zo deed. Stop met het omhoog brengen.

    Ik begin er niet weer over? Ik moest nog steeds reageren, las het nu pas. Ik zeg toch al dat het nu klaar is. (:


    "I shut my eyes in order to see.'