• Kinderen groepjes laten kiezen met gym is het meest vernederende wat er bestaat
    Dat vind ik in elk geval

    Ik wordt al en altijd niet gekozen, ik moet maar bij het team dat er nog 1 te weinig heeft.
    En ik weet dat ik geen supersporter ben, maar ik ben wel altijd heel gemotiveerd.
    Het doet gewoon nog elke keer pijn als je al laatste overblijft.
    En als we dan bezig zijn krijg ik commentaar dat ik niks uitvoer
    Maar ik doe altijd mee, ik krijg alleen nooit de bal.

    Mijn ouders hebben al meerdere keren naar school gebeld hiervoor en het heeft helemaal niks geholpen
    Ik ben het gewoon zo beu, ik zit nu voor het tweede jaar op deze school, nadat ik was weggepest van mijn oude school,
    en het is gewoon weer hetzelfde.
    Sporten is voor mij iets moeilijker omdat ik slechtziend ben en astma heb, maar ik ben wel heel gemotiveerd.
    En ik krijg ook lullig opmerkingen over mijn gymshirt en ik ben het gewoon zo beu, ik wordt er zo onzeker van,
    Ik vind het ook leuk om te hardlopen, maar mensen kijken me altijd zo vreemd aan als ik dat doe

    Sorry, dat moest ik even kwijt

    Edit: Ik heb morgen gym en mijn ouders gaan naar mijn docent bellen. En zolang er niks aan wordt gedaan hoef ik van mijn ouders niet mee te gymmen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 18:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ken het.
    En dat was niet enkel bij gym :W
    Echt, zo blij dat ik daar allemaal van verlost ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Herkenbaar... Ik vind gym om precies dezelfde redenen echt gewoon tien keer niks en ik ga ook afspraken maken met mijn nieuwe gymdocent, want meedoen heeft gewoon geen nut. Het is super vernederend als je altijd als laatste aan de beurt bent, omdat mensen je gewoon niet in het team willen. Dan lijkt het net of je geen inzet toont, terwijl dat wel zo is. Ik kan het alleen niet zien en als ik de bal dan eindelijk zie, is hij al weer aan de andere kant van het veld -.-
    Gym is vaak een examenvak, dus je kunt het niet laten vallen, maar ik ga met de afdelingsleider en de gymdocent wel afspraken maken of ik niet iets anders kan doen, zoals een werkstuk maken wat met sport te maken heeft of zo. Kan jij niet ook zo iets doen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het enige wat ik kan bedenken; het wordt beter. Teams kiezen is grotedeels vriendjespolitiek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dit gaat heel lullig klinken, maar het is de harde waarheid:
    Ben je geen goede sporter, dan word je als laatste gekozen.

    Ik heb het zelf ook vaak genoeg meegemaakt en ik snap dat het niet leuk is. Hell, ik vond het zelf ook verschrikkelijk. En een gymleraar zou eigenlijk zelf de groepjes moeten maken zodat het meer verdeeld is in de groep en niemand zich achtergesteld voelt. Maar ja, tot dan is het het beste je erbij neer te leggen. Probeer het niet te persoonlijk op te vatten, daar maak je jezelf alleen maar ongelukkig mee. Bedenk gewoon dingen die jij wel kan en zij niet.


    From these ashes, I will rise

    Sinistre schreef:
    Het enige wat ik kan bedenken; het wordt beter. Teams kiezen is grotedeels vriendjespolitiek.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb sowieso al een hekel aan gym, maar dat soort dingen maken het inderdaad nog tien keer erger. En toch is het om een of andere reden nog steeds verplicht, dus valt er niets anders aan te doen dan je er doorheen te slaan. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bonafonte schreef:
    Ik ken het.
    En dat was niet enkel bij gym :W
    Echt, zo blij dat ik daar allemaal van verlost ben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I know the feeling, gewoon eens je mond open trekken als ze dr wat van zeggen? Je doet je best en dat weet jij zelf ook. Dus veel recht hebben ze niet om dan nog commentaar te geven, zij zijn goed in sport, jij bent beter in andere dingen (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dat is vervelend. Maar het is echt allemaal vriendjespolitiek. Ik ben wel redelijk goed in gym, maar niet erg populair dus word ik vaak als 1 van de laatste gekozen. Ik krijg ook haast nooit de bal, maar dat is bij alle meisjes zo. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zucht, dat probleem heb ik ook al heel mijn leven. Altijd laatst gekozen worden en dus daarom maar gedumpt worden in een team dat jou niet wilt. Bijgevolg is mijn zelfvertrouwen enorm laag, durf ik niet zo goed meedoen en ben ik ook niet zo goed in sporten, waardoor ik dan nog minder snel gekozen wordt.
    En laat staan dat ik ook geen passen naar mij toe gegooid krijg, waardoor ik dus altijd net niet gebuisd ben op dat vak.

    Gelukkig is het de laatste jaren wel gebeterd en worden de teams een beetje objectiever ingedeeld. Nu moet iemand blind A of B zeggen, terwijl iemand wijst naar een persoon. Zo wordt iedereen dan ingedeeld bij team A of B.

    Maar als ik jou was zou ik even gaan praten met jouw leerkracht. Misschien kan ze de teamindeling ook wat objectiever proberen aan te pakken?


    Let the Night embrace you

    Ik ken het. Ik vind het altijd zeer gemeen van de leraren om het op deze manier te doen. Gelukkig viel het bij mij nog wel mee, maar dan zie gebeuren dat er mensen overblijven die altijd als laatst gekozen worden. Zo sneu. En die 'populaire' kindjes zijn dan helemaal aan het grinniken en lachen dat zij als één van de eersten zijn gekozen.
    Belachelijk.

    Ik ken het. Ik haat gym en ik heb al vanaf mijn 6 jaar een slechte leerkracht. Vanaf mijn 6-12 jaar had ik altijd een leerkracht die de betere sporters verkoos boven de slechtere. Ze zette me eens in het groepje genaamd 'De allerslechtste'. Toen is mijn moeder met haar gaan praten en toen was het wel een beetje beter. Nu in het middelbaar word ik ook altijd als laatste gekozen maar ik vind het niet zo erg zolang er maar 1 van mijn vrienden bij is. (:

    Square schreef:
    Ik heb sowieso al een hekel aan gym, maar dat soort dingen maken het inderdaad nog tien keer erger. En toch is het om een of andere reden nog steeds verplicht, dus valt er niets anders aan te doen dan je er doorheen te slaan. ><


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Daarvoor zou ik je ouders nu niet laten bellen, dat maakt het enkel erger denk ik. Je zegt zelf al dat je niet goed bent in sport. Ik bedoel; je kan mensen niet dwingen om je te kiezen, toch?
    Het is natuurlijk wel belachelijk dat mensen, zelfs als je al met 15 jarige zit, nog altijd zo kinderachtig doen over de mensen die bij een lesuurtje sport bij hen in het team zitten. Bij groepen kiezen, doet onze LO leraar dat meestal zelf, maar wij zitten dit jaar in een klas met 23, en ik ben meestal degene die ergens bij een groepje van twee moet gaan staan. Al heb ik wel genoeg vriendinnen in mijn klas die het totaaaal niet erg vinden dat ik er bij kom vind ik het best wel awkward dat ik het altijd ben.
    Achja, het is wel gebeterd hoor, toen ik vroeger eens als laatste werd gekozen (ik heb wel het geluk gehad om een groot deel van mijn middelbaar in een heel slechte sporters klas te zitten dus het is zeker niet dat dat elke keer gebeurde, het is gewoon is gebeurt) trok ik het me ook vreselijk hard aan, maar ondertussen ben ik meer zo van achja, ik snap wel dat je mij er niet bij wilt.(krul)

    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap wel dat ik mijn problematiek niet mag vergelijken met de jouwe, aangezien je gezegd dat je wordt gepest ;3


    effort never betrays you

    Ik herken het ! Dat deed mijn docent 2 jaar geleden ook . En ik ben nou eenmaal niet zo'n hele goede sporter, maar ik doe wel m'n best , ik zet me in voor het team .
    Nu dit allemaal niet meer hoeft, vind ik gym een stuk leuker ! Gewoon lekker sporten met vrienden vind ik leuk , maar als we moeten rennen .. that's not too awesome . ^^

    It gets better , er zijn vast wel andere vakken waar je wel lekker je draai kunt vinden !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa