• Kinderen groepjes laten kiezen met gym is het meest vernederende wat er bestaat
    Dat vind ik in elk geval

    Ik wordt al en altijd niet gekozen, ik moet maar bij het team dat er nog 1 te weinig heeft.
    En ik weet dat ik geen supersporter ben, maar ik ben wel altijd heel gemotiveerd.
    Het doet gewoon nog elke keer pijn als je al laatste overblijft.
    En als we dan bezig zijn krijg ik commentaar dat ik niks uitvoer
    Maar ik doe altijd mee, ik krijg alleen nooit de bal.

    Mijn ouders hebben al meerdere keren naar school gebeld hiervoor en het heeft helemaal niks geholpen
    Ik ben het gewoon zo beu, ik zit nu voor het tweede jaar op deze school, nadat ik was weggepest van mijn oude school,
    en het is gewoon weer hetzelfde.
    Sporten is voor mij iets moeilijker omdat ik slechtziend ben en astma heb, maar ik ben wel heel gemotiveerd.
    En ik krijg ook lullig opmerkingen over mijn gymshirt en ik ben het gewoon zo beu, ik wordt er zo onzeker van,
    Ik vind het ook leuk om te hardlopen, maar mensen kijken me altijd zo vreemd aan als ik dat doe

    Sorry, dat moest ik even kwijt

    Edit: Ik heb morgen gym en mijn ouders gaan naar mijn docent bellen. En zolang er niks aan wordt gedaan hoef ik van mijn ouders niet mee te gymmen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 18:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Know that feeling.
    Ik word ook altijd als laatste gekozen, omdat niemand me echt mag/mocht, denk ik. Allright, ik ben ook geen topsporter ofzo, maar het is echt altijd zo, en ik weet dat het verschrikkelijk is.
    Good luck <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou zelf eens vragen om te kiezen, dan wordt je niet als laatste gekozen en kijk je ook wie er in je team zit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zie het ook altijd als ik training moet geven aan de kleintjes bij de handbal. Ik heb daarom ook gezegd dat de twee die als laatste overblijven een keertje mogen kiezen, dat vonden ze echt super fijn (heb niet gezegd dat het was omdat ze altijd als laatste overbleven), maar het is heel moeilijk om ervoor te zorgen dat ze niet steeds weer dezelfde gaan kiezen. Ikzelf heb het op school nooit gehad, gelukkig, maar ik snap heel goed dat het echt niet leuk is!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dit gebeurt mij ook altijd -_-


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik snap hoe jij je voelt en het voelt echt verschrikkelijk. Gelukkig heb ik al meer dan anderhalf jaar geen gym gehad. Gym vond ik nooit zo leuk, maar probeer er gewoon overeen te zetten en door te gaan en je eigen weg op school te vinden. Ik loos mij zelf door de schooltijden heen ondanks dat het moelijk was.

    De enigste sport waar ik echt goed in ben is basketbal, teamsporten vind ik nou juist helemaal niet zo vreselijk zelfs als niet enthousiast word gekozen, ik weet wel dat ik dit vroeger heel erg vond want ik was nogal zwaar op de basisschool en ik werd dus ook altijd als laatste gekozen. Toen ging ik echter op basketbal en werd het minder erg, je hoeft me alleen nog steeds niet dingen als salto's op trampolines te vragen en dergelijke want dat doe ik gewoon niet, ik kan het niet en hoef geen nek of andere lichaamsdelen te breken want dan kan ik niet eens meer mijn sport doen waar ik goed in ben.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik word ook steeds het laats gekozen, omdat ik meer sta te dromen dan sporten:'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mensen vinden nooit wat goed. Wij deden met gym een keer volleybal. Ik had bijna alle punten gemaakt raak ik 1 keer de baal verkeerd beginnen ze meteen te zeuren. Zo irritant. Ik vind het zelf ook vreselijk om als 1 van de laatste gekozen te worden. Eigenlijk zouden de rollen moeten worden omgedraaid dat wij mogen kiezen en hun als laatste kiezen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Square schreef:
    Ik heb sowieso al een hekel aan gym, maar dat soort dingen maken het inderdaad nog tien keer erger. En toch is het om een of andere reden nog steeds verplicht, dus valt er niets anders aan te doen dan je er doorheen te slaan. ><

    Daarnaast is teams kiezen altijd vrienden-bij-vrienden. Ik had in mijn vorige klas 2 vrienden, waarvan 1 bijna altijd spijbelde bij gym, dus ik werd ook wat laat gekozen. Niet dat wij vaak met teams kiezen deden, dat is voor kleutertjes, vond onze leraar :3 Hoewel we wel altijd zelf teams moesten maken, wat gewoon hetzelfde is alleen minder vernederend.
    Sterkte!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja, ik ken het gevoel helemaal! Ik heb wel een keer tegen mijn lo-leerkracht van vorig jaar gezegd dat ik het een stomme methode vond en vanaf dan heeft hij het nooit meer gedaan, dus misschien moet je dat ook eens proberen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik ken het! maar af en toe kan ik nog net snel mijn vriendin bij d'r arm grijpen en dan zitten we wel samen. je moet je eigen niet gek laten maken.

    alvast veel suc6!

    Ik ken het ik werd op de basisschool ook altijd buitengesloten en als laatste gekozen.. bij de laatste gymles van het jaar deden we mijn favoriete spel en ik moest van de leraar aan de kant blijven zitten de hele les met nog iemand omdat wij niet gekozen waren.. Op het middelbaar was het niet veel anders had dus ook altijd weinig zin om te gaan etc etc dus ik weet hoe het voelt. Als je ooit wil praten mijn inbox of gastenboek staat altijd open ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik word ook altijd als een van de laatsten gekozen, behalve bij basketbal, want daar ben ik heel goed in :') Het maakt me ook echt niks uit, aangezien ik bij alle andere dingen bij gym toch mijn best niet doe, en dat weet iedereen c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Bonafonte schreef:
    Ik ken het.
    En dat was niet enkel bij gym :W
    Echt, zo blij dat ik daar allemaal van verlost ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat die shit echt zwaar. Ik snap sowieso niet waarom leraren leerlingen nog groepjes laten kiezen met sport, ze hebben inmiddels toch wel ingezien dat dit grote problemen veroorzaakt? Well, ik vind het redelijk stom, er blijft altijd iemand teleurgesteld over omdat diegene als laatst gekozen wordt. Ik had zelf altijd een hekel aan sport. Dit staat gewoon bijna gelijk aan pesten, je voelt je waardeloos. It sucks.


    Bad decisions make good stories.