• Warning: Doelloos topic, maar ik wil het gewoon doodgraag laten zien :3

    Een vrijdag zijn we dus bij de fotograaf geweest voor foto's te laten maken, aangezien m'n schoonfamilie het spetterende idee heeft gekregen om bij de fotograaf een collega te laten maken van de hele familie, aangezien m'n vriend zijn grootouders deze maand 50 jaar getrouwd zijn en dit dus groots willen vieren. Zo'n fotocollage van heel de familie om dus twee oude mensjes cadeau te doen, is een erg tof idee en ik heb er zelf ook nog eens m'n voordeel mee uitgehaald door zojuist zelf een collage te maken van m'n gezinnetje :3
    Beetje jammer dat we van de fotograaf alleen kleine formaat foto's hebben gekregen, maar goed, ik ben alsnog blij met het resultaat (:


    *Foto is aanklikbaar voor de vergroting.

    En dan nog eentje voor de fun: Fotograaf vs mijn photoshopskills :3
    Alle aparte foto's heb ik dus nog wel zelf samengevoegd tot een geheel XD

    En om dit topic verder enige nuttigheid te geven, hebben jullie recent toffe foto's van jezelf laten maken?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ahh, wat lief !!
    Nee, geen leuke foto's, maar wel foto's xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heel erg leuk!


    Tijd voor koffie.

    Dat is echt leuk!


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Dat is echt leuk!


    26 - 02 - '16

    Leuk ^^
    Ik zou ook zoiets enorm graag doen, ooit
    Maar toffe foto's van mij zijn onbestaand :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een leuke foto's! :3
    En ik moet deze week naar de fotograaf voor een pasfoto. Want NS doet flauw en vind dat ik per se een nieuwe moet laten maken anders krijg ik geen maandkaart. Ze dachten namelijk dat de foto die ik opgaf, ouder was dan 5 jaar. Ik voel me beledigt. :'D

    Thnx iedereen :3

    @ Bonafonte, in het begin zag ik er echt erg tegenop, want ik haat het om op de foto te staan - zoals heel veel mensjes - want ik sta er dus ook eigenlijk nooit geweldig op, maar al bij al ben ik toch echt blij met het resultaat XD
    Je moet het gewoon echt een keertje doen. Daarbij geeft de fotograaf toch redelijk wat instructies enzo, en dat helpt ook wel ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Draculea schreef:
    Wat een leuke foto's! :3
    En ik moet deze week naar de fotograaf voor een pasfoto. Want NS doet flauw en vind dat ik per se een nieuwe moet laten maken anders krijg ik geen maandkaart. Ze dachten namelijk dat de foto die ik opgaf, ouder was dan 5 jaar. Ik voel me beledigt. :'D


    Wat een gedoe zeg, en pasfoto's zijn het ergste van al :'D
    Eigenlijk raar, want voor m'n rijbewijs hebben ze m'n pasfoto van m'n ID gebruikt, die dus wel echt 5 jaar oud is :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb het een keer met mijn vriendinnengroep gedaan. Was echt geweldig, haha.
    En leuke foto's c:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:34 ]


    Miep

    Merrow schreef:
    (...)

    Wat een gedoe zeg, en pasfoto's zijn het ergste van al :'D
    Eigenlijk raar, want voor m'n rijbewijs hebben ze m'n pasfoto van m'n ID gebruikt, die dus wel echt 5 jaar oud is :'D

    Ik haat pasfoto's maken. Ik sta er altijd debiel op. :'D
    Oh wat handig, scheelt weer om extra nog een foto te laten maken!

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik haat pasfoto's maken. Ik sta er altijd debiel op. :'D
    Oh wat handig, scheelt weer om extra nog een foto te laten maken!

    Ik denk dat zowat de halve wereldbevolking er rampzalig op staat, op een pasfoto:'D
    Jah, ik was echt te happy, want het scheelde dus echt om er nieuwe te laten maken ^_^ En die van 5 jaar geleden, die foto, vond ik nog best leuk, dus had ik dubbel mazzel :'D

    En met deze foto's, ergens heb ik er nog wel een beetje spijt van dat ik m'n haar niet los heb gedaan, met een lichte krul. Maar ik had sjuust met stage gedaan en had zoiets van, bwugh, ik wissel van kleren en that's it :'D
    Ik was dus ook wel wat beperkt in de foto's om te kiezen, aangezien we natuurlijk met een hele grote groep waren en er feitelijk maar 1 foto gebruikt gaat worden. Maar ik ga dus zeker nog wel een keertje terug, gewoon met z'n 3tjes, voor nog betere foto's :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Leuke foto's!
    Neh, ik heb moeite met glimlachen op foto's.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Aw, wat leuk. ^^
    Een paar maanden geleden heeft mijn moeders kant van de familie nog een grote groepsfoto laten maken. Die is op zich wel leuk geworden, maar ik sta er een beetje raar op en een van mijn ooms weigerde om te komen. Erg asociaal, want hij gaf geen echte reden en mijn oma is altijd aardig tegen hem en was natuurlijk meteen bang dat het aan haar lag, terwijl zijn vrouw zich doodschaamde. Aan de andere kant was het ook geen grote verrassing, want er zijn wel meer van dit soort verhalen over hem te vertellen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk hoor :D Schattig gezin heb je!

    Ik heb laatst ook een fotoshoot gehad, heb alleen de foto's nog niet binnen, dus dat is nog eventjes afwachten! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leuk!
    Wij doen dat om de zoveel jaar van de hele familie en dit jaar moet het weer
    Ik sta echt altijd vreselijk op foto's en het helpt ook niet echt dat mijn zussen en broers heel fotogeniek zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one