• When Words Fail Music Speaks


    Er zijn veel kinderen op de wereld met een muziekaal talent.
    Wat nou als er een school is voor die kinderen? Die is er.
    Namelijk Euterpe High.Hier kunnen ze nog beter hun muziek beoefenen




    De leerlingen slapen ook op school. Er zijn 2 persoons kamers.





    Lijstje
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Als ze die hebben
    Geslacht:
    Leeftijd: (Leerlingen:13 t/m 18.)
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto verplicht)
    Geschiedenis:
    Bespelende instrumenten: (Max. 2 zang telt hierbij natuurlijk niet mee. alleen voor leerlingen)
    Welk vak:(Alleen docenten. Denk eraan er wordt niet alleen muziek gegeven op deze school het wordt alleen als hoofdvak gezien en het word vaker gegeven)
    Kamer nummer: (Alleen leerlingen. Er zijn 4 kamers. 1 en 2 zijn voor de jongens. 3 en 4 zijn voor de meisjes. Elke kamer 2 personen.)
    Favoriete Quote:
    Extra:

    Leerlingen. Max. 4 jongens en 4 meisjes.

    Jongens -VOL!-

    -Graydon Thomas Hardin|Kamer 1| Piano en Gitaar| **WinterLove8
    -Michael John Mitchell Adams|Kamer 2| Piano| **MissKaulitz6
    -Daniel Jai Cooper| Kamer 1| Gitaar en Drum|**[/url] CrazyM0f0x
    -gereserveerd voorSeremitae

    Meisjes-VOL!-

    -(Nog verder ingevuld worden)Destiny Irina Iglesias|Kamer 3| Gitaar en Piano| ** BuzoIic
    - Kate Tanya Parker|Kamer 4| Viool en Gitaar| **1DMEGAFAN
    -Rosalie Adelle Prior| Kamer 3| Klassieke Piano & harp| **Pebble

    -Precious Jena Smith|Kamer 4| Gitaar| **Lunalovesit

    Docenten















    Regels
    1.Minimaal zes regels schrijven in je post.
    2.OOC met haakjes [] () - - | |
    3. Zeker van zijn dat je mee doet.
    4.16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    5.Bestuur alleen je eigen personages!
    6.Je mag niet meer dan twee personages hebben
    7. Naam wijzing aangeven.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 17:34 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    1DMEGAFAN schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Laat maar het kan wel ik had verkeerd gekeken.....

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:14 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Volledige Naam: Destiny Irina Iglesias.
    Bijnaam: Des.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 17.
    Nationaliteit: Door haar Spaanse vader en Russisch/Engelse moeder komt Destiny uit op 50% Spaans, 25% Russisch en 25% Engels.
    Innerlijk: Komt.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Komt.
    Bespelende instrumenten: Gitaar en Piano.
    Kamer nummer: 3.
    Favoriete Quote: Love me and Hate me are both in my favor. If you love me, I'll always be in your heart. If you hate me, I'll always be in your mind.
    Extra:


    El Diablo.

    Naam:Kate Tanya Parker.
    Bijnaam:-
    Geslacht:Vrouw
    Leeftijd18.
    Nationaliteit:Ze is half Australisch, half Brits.
    InnerlijkKate is een meisje vol energie, ze noemt zichzelf vaak 'prettig gestoord'.
    Ze is een vrolijk en lief meisje dat van het leven geniet en geeft vaak haar eerlijke mening.
    Daarmee kan ze soms mensen mee pijn doen maar ze bedoeld het altijd goed en ze wil niemand pijn doen.
    Ze houdt van feesten en gaat bij haar favo muziek uit haar bol waar ze ook is.
    Soms kan Kate ook een pittige tante zijn maar dat is alleen als ze boos of chagrijnig is.
    Kate is een meisje dat houdt van grappen maken en veel lachen.
    Uiterlijk:





    Kate heeft lang blond haar en blauwe, heldere ogen.
    Ze heeft een licht getinte huid en draagt vaak haar lievelingspet.
    Ze doet veel met haar uiterlijk, nagellak op, haar leuk armbandjes om.
    Ze is een keer zo crazy geweest dat ze 2 stickers van Australië op haar wangen heeft geplakt.
    Ze heeft zachte, rozige lippen maar doet vaak wel een lipstickje op.
    Geschiedenis:
    Kate is en was het populairste meisje van de school maar Kate houdt helemaal niet van aandacht.
    Ze is in het begin heel erg verlegen, zo verlegen dat ze soms naar het meisjestoilet vlucht.
    Sommige meiden vinden haar raar omdat Kate zo vaak wegrend.
    Maar als je haar eenmaal kent is ze heel lief en kan je van die verlegenheid niks meer zien.
    Toen ze klein was, was haar zus het oogappeltje van haar ouders.
    Kate's ouders waren alleen maar blij met haar zusje, Chelsea.
    Kate was het zo zat geworden dat zo ooit is weggelopen.
    Haar ouders hadden het eerst niet door maar later wel.
    Kate voelde zich nutteloos maar ze kwam terug.
    Nu is alles opgelost en zijn Kate en Chelsea allebei even belangrijk voor haar ouders.
    Omdat Kate vroeger zo werd genegeerd ging ze iets doen tegen al dat genegeer: ze ging op een vechtsport.
    Nu kan ze zichzelf beheersen en is gelukkig.
    Bespelende instrumenten: Kate speelt viool en gitaar.
    Kamer nummer4
    Favoriete Quote I Love My dreams And I Want To Always Continue To Follow, They Should Never Leave....
    Extra: Groot fan van One Direction ;)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Volledige Naam:
    Rosalie Adelle Prior.
    Bijnaam:
    Rose of Rosie. Ze heeft er echter een hekel aan wanneer ze Rosie genoemd wordt. Haar ouders spraken haar altijd alleen aan met haar volledige voornaam wanneer er iets serieus was. De laatste keer dat Rose met haar hele voornaam aangesproken werd, was wanneer haar ouders haar het nieuws over haar broer, Isaac, vertelden. Sinds dien krijgt ze een paniekaanval wanneer ze met Rosalie aangesproken wordt.
    Geslacht:
    Meisje.
    Leeftijd:
    17 jaar. Ze is jarig op 23 augustus.
    Nationaliteit:
    Haar moeder is Bits, haar vader Australisch.
    Innerlijk:
    Rosalie is een verlegen, stil en gesloten meisje, tot je haar goed leert kennen. Dit meisje heeft namelijk veel liefde weg te geven en is een geweldig persoon om te kennen als ze je toelaat. Ze heeft een grote fantasie, gaat helemaal op in haar passie voor muziek en is erg behulpzaam. Rose heeft veel over voor haar vrienden; als zij problemen zouden helpen zou ze alles laten vallen en hen eerst helpen voor ze aan zichzelf denkt. Dit gesloten karakter heeft Rosie gekregen sinds ze erg is gepest op haar vorige school. Ze was altijd het kind met de vreemde ouders en veel overgewicht. Rose is toen ze 15 was veranderingen aan zichzelf aan gaan brengen. Ze snoepte niet meer, ging op ballet en blokte alle hatelijke opmerkingen die naar haar geworpen werden. Het meisje draagt vrijwel altijd een verlegen glimlach op haar gezicht die meer verbergt dan de meesten denken. Muziek heeft letterlijk haar leven gered, zonder haar passie en droom zou ze er niet meer geweest zijn. Nu ze op een andere school zit, heeft ze geen vrienden meer. Al haar vrienden van haar vorige school hebben haar laten vallen, op één iemand na, haar beste vriendin Georga. De twee zien en spreken elkaar één keer per week, maar verder hebben ze geen contact.
    Om al haar problemen te snappen en los te laten houdt Rose een dagboek bij, waar ze al haar gedachten op schrijft. Ze heeft het boek altijd bij, in de angst het te verliezen of dat het gestolen wordt. In haar dagboek schrijft ze aan Isaac, haar twee jaar oudere broer die vorig jaar in een ongeluk is overleden.
    Uiterlijk:




    Rose heeft lange, lichtblonde haren die tot halverwege haar rug vallen. Haar ogen zijn iets te groot voor haar gezicht en felgroen, omrand met lange, donkere wimpers. Rose heeft een tenger lichaam waar ze hard voor werkt, ze heeft niet het geluk dun te zijn van zichzelf. Ze heeft wel vrouwelijke vormen en is ongeveer 1, 60 meter lang. Rose draagt veel hakken, met daarboven vaak jurkjes en rokjes. Toch draagt ze af en toe wel een skinnyjeans, met losse bloesjes erboven. Op haar linkerheup heeft Rose in kleine, sierlijke letters de naam Isaac getatoeëerd. Dit is de naam van haar overleden broer.
    Geschiedenis:
    Rose's moeder is muzieklerares en haar vader was zanger in een bandje, waardoor Rosalie een muzikale opvoeding heeft gehad. Dag in dag uit hoorde ze muziek en zo heeft ze ook haar instrumenten leren spelen. Het is altijd Rose's droom geweest naar deze school te gaan en nu ze eindelijk is toegelaten kan niets deze droom nog van haar afpakken. Ze heeft nog steeds erg veel verdriet over het overlijden van haar oudere broer, Isaac.
    Bespelende instrumenten:
    Klassieke piano en harp. Ze is zichzelf viool aan het leren. Daarnaast zingt ze ook nog.
    Kamer nummer:
    Kamer 3.
    Favoriete Quote:
    "Do things with passion or not at all.'
    Extra:
    Rose heeft een moedervlek in de vorm van een ster op haar schouderblad. Ook heeft ze een gigantische crush op een jongen bij haar op school, maar is te verlegen om er iets aan te doen. Rose houdt van redelijk rustige muziek, maar met mooie teksten. Haar favoriete artiesten zijn Ed Sheeran, Passenger en The Script.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:43 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zijn er nog meer mensen die mee willen doen? Want eigenlijk heb ik best wel zin om me in te gaan leven in m'n personage :)


    Are you happy? Huh?

    Ik wil best wel mee doen, alleen aangezien ik nog nooit op quizlet's manier een RPG heb gespeeld weet ik niet of dat als onervaren persoon wel mag :$


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    CrazyM0f0x schreef:
    Ik wil best wel mee doen, alleen aangezien ik nog nooit op quizlet's manier een RPG heb gespeeld weet ik niet of dat als onervaren persoon wel mag :$


    Tuurlijk. Anders kan je het toch nooit lern? Hoe RPG'de je eerst dan? Ik ben namelijk ook heel anders gewend en ik moet nog steeds een personage maken, maar ik wil ook nog steeds weten in welke tojd en perspectief er geschreven gaat worden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Theatre schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Anders kan je het toch nooit lern? Hoe RPG'de je eerst dan? Ik ben namelijk ook heel anders gewend en ik moet nog steeds een personage maken, maar ik wil ook nog steeds weten in welke tojd en perspectief er geschreven gaat worden.


    Hahaha dat is waar.Nou een van de grootste veranderingen is de hoeveelheid tekst die ze hier schrijven, maar daar wen je (volgensmij) wel snel aan. Ook is het rollentopic en praattopic geheel nieuw voor mij, aangezien ik gewend ben dat alles in een topic of op een website staat.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Theatre schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Anders kan je het toch nooit lern? Hoe RPG'de je eerst dan? Ik ben namelijk ook heel anders gewend en ik moet nog steeds een personage maken, maar ik wil ook nog steeds weten in welke tojd en perspectief er geschreven gaat worden.


    Het liefst in VT en ik-perspectief, maar als je bijvoorbeeld het hij-perspectief makkelijker vind te schrijven is dat ook wel goed.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    CrazyM0f0x schreef:
    Ik wil best wel mee doen, alleen aangezien ik nog nooit op quizlet's manier een RPG heb gespeeld weet ik niet of dat als onervaren persoon wel mag :$

    Tuurlijk mag je mee doen. Het maakt mij echt niet uit dat je onervaren bent.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    WinterLove8 schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag je mee doen. Het maakt mij echt niet uit dat je onervaren bent.


    Yaay (: Dan wil ik graag een jongen reserveren.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Okay


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    WinterLove8 schreef:
    (...)

    Het liefst in VT en ik-perspectief, maar als je bijvoorbeeld het hij-perspectief makkelijker vind te schrijven is dat ook wel goed.


    Hmm. Ik vind de ik-vorm niet echt prettig, nee. Niet voor een RPG. Dan wordt het niet echt één geheel als je het achter elkaar zet, snap je? Dan zijn het van die losse flarden die je gescheiden moet houden door er steeds de naam boven zet, terwijl dat niet hoeft als je in de hij/zij vorm schrijft.
    Is het niet leuker als iedereen hetzelfde schrijft?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Theatre schreef:
    (...)

    Hmm. Ik vind de ik-vorm niet echt prettig, nee. Niet voor een RPG. Dan wordt het niet echt één geheel als je het achter elkaar zet, snap je? Dan zijn het van die losse flarden die je gescheiden moet houden door er steeds de naam boven zet, terwijl dat niet hoeft als je in de hij/zij vorm schrijft.
    Is het niet leuker als iedereen hetzelfde schrijft?


    Zelf schrijf ik liever in ik-perspectief aangezien je het vanuit je karakter moet vertellen. Bij elk RPG waar ik aan heb meegedaan werd het zo gedaan.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    WinterLove8 schreef:
    (...)

    Zelf schrijf ik liever in ik-perspectief aangezien je het vanuit je karakter moet vertellen. Bij elk RPG waar ik aan heb meegedaan werd het zo gedaan.


    Bij de derde persoon komt het toch ook vanuit je karakter? Enige verschil is dat je alle ik's veranderd in ij.zij of de naam. Ik heb zat RPG's gedaan waarin derde persoon werd gebruikt. Maar ja, als iedereen ik-perspectief wil... Ik vind het gewoon minder mooi voor het geheel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes