• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Jessica Felice Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Gereserveerd Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 20:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een broertje van Niall ?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 16:51 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Oh ik haat mijn leven. Had haar net helemaal afgemaakt en nu is ze kwijt door mijn laptop. Even opnieuw maken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Rol:
    Our Irish Snowflakeje.
    Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    Negentien jaar, 13 September 1993.
    Nationaliteit:
    Iers
    Karakter:
    -Komt-
    Uiterlijk:



    Extra:
    Niall is Biseksueel.
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:
    -Komt-

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 16:49 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hackus schreef:
    Is er nog iemand met interesse in een familielid... Ik twijfel.
    Alleen ik ga nu echt mijn wiskunde maken voor ik alles aanpas


    Voor Liam kan?


    Reality's overrated.

    Vexy schreef:
    Mag ik -een zusje- een beste vriendin van Liam? Tenminste, als Leam het goed vind (krul).


    Natuurlijk!


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    (...)

    Voor Liam kan?


    Zeker weer met een veels te grote mond? ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hackus schreef:
    (...)

    Zeker weer met een veels te grote mond? ;p


    Haha. LOL. Zou leuk zijn.


    Reality's overrated.

    WACHT. Ik heb een idee. Maar dan moet er wel iemand bij die één van de jongens is die 'mee wilt doen'.


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    (...)

    Haha. LOL. Zou leuk zijn.


    Ik ga eens verzinnen :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leam schreef:
    WACHT. Ik heb een idee. Maar dan moet er wel iemand bij die één van de jongens is die 'mee wilt doen'.


    Oh oh ;x


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hackus schreef:
    (...)

    Oh oh ;x


    Hehehe.


    Reality's overrated.

    Hackus schreef:
    (...)

    Ik ga eens verzinnen :Y)


    Okay.


    Reality's overrated.

    Hackus, vind je het wel oke trouwens? Lol, ik voel me onbeleefd :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Leam schreef:
    WACHT. Ik heb een idee. Maar dan moet er wel iemand bij die één van de jongens is die 'mee wilt doen'.


    Ligt eraan wat je idee is, maar Niall wilt wel? x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Zusje Harry
    Naam: Brynn Noah Styles
    Leeftijd: Zestien jaar, geboren op twee maart
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Met haar broer heeft Brynn een erg goede band. Ze heeft haast geen geheimen voor hem, en kan altijd bij hem terecht. Wat haar karakter betreft heeft ze meer goede eigenschappen dan slechte, alhoewel de slechte wel erg zijn. Altijd heeft ze een glimlach op haar gezicht. Zo niet, dan is er iets mis. Als haar iets dwars zit dan heeft ze stemmingswisselingen. De ene keer erg vrolijk, maar dan toch kwaad of verdrietig. Dat zal ze dan ook alleen toevertrouwen aan haar broer. Nooit zal Brynn voor iets kleins kwaad worden. Sterker nog, het is zeldzaam als ze kwaad wordt. Haar goede humeur steekt anderen aan en zo is ze graag gewenst bij iemand anders, als ze uit zichzelf komt Erg vaak heeft ze een hypere bui, waarbij je maar beter voor haar kunt uitkijken om binnen de kortste keren maakt ze per ongeluk iets stuk. Het is dan niet haar bedoeling, maar het komt erg vaak voor. Je kan merken dat Brynn iets gedaan heeft, als ze erg stil is. Geen woord zegt ze dan. Als ze dan iets zegt dan heeft ze een hoge stem waarbij je al gelijk door hebt dat ze liegt. Dan heb je ook nog een andere kant van haar. De kant waar Brynn vaak mee zit, want haar emotionele kant is niet haar beste kant. Ze moet vaak aan de slechte dingen denken, waarbij ze het gevoel heeft dat ze zich wilt opsluiten in een kamer of gewoon even wilt uithuilen in een klein en donker hoekje. Gelukkig is dat gevoel vaak al na enkele minuten weg. Tegen vreemden is ze erg stil, en zou ze niet zoveel zeggen. Pas als je haar vertrouwen hebt en je haar ten vriend neemt, leer je haar in één keer helemaal kennen. Als je een vriend van haar bent, zal Brynn alles doen om dat zo te houden want ze wilt niemand teleurstellen.
    Uiterlijk:



    Extra: Omdat ze zoveel van bakken en koken houdt wilt Brynn later een restaurant openen. Ook heeft ze wat problemen met haar ogen, ze is namelijk slechtziend maar daar heeft ze een bril en lenzen voor. Qua de karakterverschillen zou je het niet verwachten, maar de beste vriend van Brynn is Jim.
    Wat hou je achter voor de buitenwereld: -


    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 21:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."