• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Jessica Felice Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Gereserveerd Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 20:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    o Hahahahaha xd . Jim kan eerst heel vals zijn hoor . Dat doet hij bij iedereen behalve bij Brynn omdat hij en zij beste vrienden zijn ;)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    En Scotty is gewoon onzichtbaar en ondergaat het wel.


    Bowties were never Cooler

    Ik voel me vereerd, als was je in de PB niet zo aardig ;c.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hackus schreef:
    Rol:
    Hazza Stazza
    Naam:
    Harry Edward Styles
    Leeftijd:
    19 jaar, 1 Februari 1994
    Nationaliteit:
    Brits, Holmes Chapel
    Karakter:
    Harry is een spontane jongen. Hij is erg sociaal en maakt gauw vrienden. Dat is ook wel goed want Harry houdt er niet zo van om alleen te zijn. Veder is hij en lieve en vrolijke jongen, maar hij wordt ook heel vaak gezien als player. Zo kan hij zich ook wel gedragen. Hij versiert graag veel meisjes en gebruikt het feit dat hij er goed uitziet. Ondanks dat Harry weet dat die knap is, is die niet heel egoïstisch. Harry is iemand die graag bij zijn vrienden is en daar veel plezier mee maakt, ook is hij heel erg graag bij zijn familie. Bij zijn vrienden in de buurt is die meestal ook heel erg druk. Dan gedraagt hij zich ook niet naar zijn leeftijd, maar één stuk jonger. Ondanks dat Harry een enorme flirt is zal hij nooit iemand kwetsen, omdat hij zelf ook weet hoe dat voelt. Hij heeft veel meegemaakt. Harry snapt niet hoe mensen slechte vooroordelen kunnen hebben. Hoe mensen hem kunnen haten, zonder dat ze hem kennen. Hij wilt graag weten wat die verkeerd doet waardoor ze hem zo haten. Hij wilt graag zijn best doen om die mensen tevreden te maken maar hij denkt dat die niet meer dan zichzelf kan zijn, al probeert hij zich af en toe wel een beetje te veranderen. Harry wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Zeker niet als het dingen zijn die niet gezegd mogen worden. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Extra:
    Harry heeft verschillende tatoeages op zijn lichaam. Dit komt doordat de krullenbol moeilijk zijn emoties kan tonen en net zo moeilijk uit sommige woorden kan komen. Zijn lichaam is als het ware zijn dagboek geworden. Er is toch bijna niemand die de reden of achterliggende gedachten weet.
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:
    Het feit dat hij gevoelens begint te krijgen voor iemand in de band, iets wat hij ook tegenover zichzelf ontkend. Verder twijfelt Harry nog heel erg of hij wel verder wilt met One Direction aangezien hij zich niet mee op zijn gemak voelt. Deels omdat hij ook zichzelf niet kan zijn



    Deze is ook wel af.
    Ik lees het morgen wel na als ik uit school ben en een laptop tot mijn beschikking heb. Of tijdens een tussenuur..Leuk vier uur uitval, want dan krijg je een heel vreemd rooster.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 7:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roar schreef:
    Ik voel me vereerd, als was je in de PB niet zo aardig ;c.


    Hahahaha ik was heeeeeel aardig !! Ik wel maar Jim niet lol


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik heb Scotty nog een klein beetje aangepast, maar niet veel.


    Bowties were never Cooler

    Tot morgennn ik ga pitten xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    weltruste


    Bowties were never Cooler

    Slaap lekker


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Zusje van Tommo!
    Naam: Noah Louise Tomlinson
    Leeftijd: 18 jaar oud,25 April
    Nationaliteit: Engeland - Doncaster
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Maak ik vanmiddag af! Moet zo naar school.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mouek schreef:
    Mag ik ook nog Harry' best friend die tegelijkertijd ook Liam's zusje is? (Als Noek dat goed vindt, ofcourse)


    Ofcourse. Dan heeft Liam wel ineens twee jongere zusjes. LOL.


    Reality's overrated.

    Rol: Leeyum.
    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Negentien.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Liam is over het algemeen een rustige jongen, maar bij zijn vrienden is hij ook altijd wel in voor een lolletje. Je kunt dus, ondanks dat hij vaak serieus is, ook veel lol met hem hebben. Toch is hij wel erg verantwoordelijk. Hij is wel snel bezorgd en is als een soort 'vader' over de band. Hij wordt dan ook door sommige wel eens 'Daddy Direction' genoemd. Het is een lieve en bezorgde jongen. Hij staat altijd voor je klaar. Je kunt hem goed vertrouwen en altijd je hart bij hem luchten. Ook is Liam erg beleefd. Hij drinkt niet veel. Dit komt doordat hij bijna zijn hele leven met één nier heeft geleefd. Hij werd vroeger erg gepest, en heeft toen een tijdje op boksen gezeten. Dit kan hij nog steeds wel aardig. Verder is Liam een slimme jongen, soms een tikkeltje perfectionistisch. Wat sommige mensen een beetje op de zenuwen kan werken.
    Uiterlijk:




    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld: De afgelopen tijd is Liam veel veranderd, hij dacht dat hij op die manier minder 'saai' zou worden. Het is wat de roem met hem heeft gedaan. Toch weet hij diep vanbinnen dat hij zichzelf niet helemaal is. En op een avond is Liam in een dronken bui met één van zijn beste vrienden naar bed geweest. Hij schaamt zich er diep voor. En kan hem dan ook niet meer recht in de ogen aankijken. Daar komt ook nog bij dat hij een vriendin heeft en had.

    Euhm, done I think.


    Reality's overrated.

    :9~:9~


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    KUT ! ik heb een puistje op mijn lip..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    KUT ! ik heb een puistje op mijn lip..


    Same.


    Reality's overrated.