• Ik kwam deze tegen en wilde hem even delen. Wie heeft er ook altijd gezeur met ns?


    Klik voor vergroting:http://www.geenstijl.nl/archives/images/nsklacht2.html
    Note: is niet mijn brief maar gevonden op het grote net ˆˆ

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 0:45 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eh, ik kan 'm niet goed lezen? Vergroting?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Eh, ik kan 'm niet goed lezen? Vergroting?
    oeh ik kan wel de link nog plaatsen hold on


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat een taal gebruikt die man, haha. Maar groot gelijk heeft 'ie. Gelukkig heb ik daar (nog) geen last van gehad, maar ik ga ook pas vanaf morgen regelmatig met de trein.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga regelmatig met de trein en heb eigenlijk nooit echt problemen met de NS. Af en toe vertraging maar dat is ook nooit meer dan 10 min max.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Arriva ftw!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lol.

    Het is jammer dat de regering NS nog altijd zo beschermt, dat bedrijf had al laaaang geleden failliet moeten gaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    groot gelijk heeft die man


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind de brief leuk :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    WorldIsUgly schreef:
    Ik ga regelmatig met de trein en heb eigenlijk nooit echt problemen met de NS. Af en toe vertraging maar dat is ook nooit meer dan 10 min max.
    wees blijf! ik heb het constant. laatst 5 uur onderweg geweest van Helmond naar Vlaardingen, dat is normaal een rit van 2 uur! nergens een wc en ik moest ontzettend nodig...
    Heb geregeld met de lijn naar amsterdam (ik moet naar leiden) dat ik een half uur tot een uur oploop en zo kan ik nog een boek vol schrijven. toch ben ik wel blij dat ze rijden xD anders kon ik niet naar school.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Alleen met Arriva.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Het station bij mijn school en waar ik altijd moet overstappen heeft altijd vertraging, niet normaal. 's Avonds wil je er niet mee reizen want je doet er minstens een half uur langer over, altijd.


    Your make-up is terrible

    Bij mij gaat het altijd wel goed, maar meestal reis ik maar een kwartiertje en in een kwartiertje kan er niet zoveel verkeerd gaan. Ik heb wél een hekel aan de NS in Utrecht, want ik heb al vaker gehad dat ik twintig minuten nét voor het station moet wachten totdat er plek plek is voor mijn trein en als je je volgende trein dan nét mist, met een stuk of 50 andere mensen, dan is dat best kut.

    Hidalgo schreef:
    Ik vind de brief leuk :Y).


    26 - 02 - '16