• Beschrijf wat het is.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Bietjes!!
    Oooh die ranzige rood paarse dingen zijn zo goor!
    Vroeger liet ik ze altijd uit mijn mond vallen hahah en smeerde de kinderstoel er mee vol (en mezelf)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eiersalade en olijven. Gadverdamme.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Spruitjes, pindakaas en witlof.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Witlof.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    mijn lijstje.

    1: Witlof
    2: Bietjes
    3:Rode kool
    4: Spitskool
    5: Zuurkool
    6:Vis
    7: wortels en dorpertjes.
    8: Olijfen


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Champignons !

    Draculea schreef:
    Mensenvlees. Balen hoor, mijn droom was om kannibaal te worden.(no_chears)

    Gekookte witlof en taugé(e).


    Deep inside, I've never felt alive

    doperwten en erwtensoep...


    Music is life :)

    Sauzen, boerenkool, witlof, spruitjes, bietjes, rode kool, paprika's, andijvie, alle soepen op tomatensoep na eh.. wil je echt meer? Kan zo nog een hoop opnoemen. (cat)


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    Sauzen, boerenkool, witlof, spruitjes, bietjes, rode kool, paprika's, andijvie, alle soepen op tomatensoep na eh.. wil je echt meer? Kan zo nog een hoop opnoemen. (cat)


    Sauzen..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Sauzen..?


    Ik lust GEEN saus. Tomatensaus, mayonaise, ketchup, pindasaus etc.


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Ik lust GEEN saus. Tomatensaus, mayonaise, ketchup, pindasaus etc.


    Hoe the fuck kan je dat allemaal niet lusten en hoe eet jij je pasta's en groenten dan? Je gaat toch geen kale macaroni eten, daar doe je toch bijvoorbeeld een carbonara sausje overheen? Of spaghetti aglio ollio oid. Of een kaassausje bij bloemkool en jus over je aardappels. Hoe the fuck?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hoe the fuck kan je dat allemaal niet lusten en hoe eet jij je pasta's en groenten dan? Je gaat toch geen kale macaroni eten, daar doe je toch bijvoorbeeld een carbonara sausje overheen? Of spaghetti aglio ollio oid. Of een kaassausje bij bloemkool en jus over je aardappels. Hoe the fuck?


    Bij groenten eet ik gewoon appelmoes. Standaard. Pasta maak ik met boursin quisine aan, dus dat is dan mijn 'saus'. En bloemkool eet ik alleen met aardappelen en jus. :Y)


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Bij groenten eet ik gewoon appelmoes. Standaard. Pasta maak ik met boursin quisine aan, dus dat is dan mijn 'saus'. En bloemkool eet ik alleen met aardappelen en jus. :Y)


    Haha sorry hoor, maar dat is toch saai? :'D En je patat dan? Haha wtf, ik snap het echt niet. Kan het me niet voorstellen om geen sauzen te eten, hoe kun je het überhaupt niet lusten? Alles smaakt toch anders? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.