• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Owja jullie lopen lekker stage -.-''
    Btw: Hoe lang heeft het jou geduurd omdat ding te instaleren van die site O.o Hij is nu al weer een halve dag bezig D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Euhm, ik had alleen die laatste nieuwe uitbreiding gedownload en dat duurde ongeveer een halfuur fzo? Idk ... ik weet t niet meer


    16 - 09 - '17

    Het duurt lang :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Geduld


    16 - 09 - '17

    Arg, tweede jaars zijn irritant. Ik koop ze om om mijn strafwerk te maken(doe ik goed in de tweede weekxd) gaan ze hun nummer eronder zetten-,- ik moet het nog inleveren-,-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lol :'D Weet iemand een goede reden om niet op de training te komen? Ik heb er al een die de waarheid is en de ander weet ik nog niet xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je trainingspak is in de was gekrompen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Idk

    Tss, er zijn nog steeds mensen die om kudo's vragen, zou ik melden?


    16 - 09 - '17

    Ik heb geen trainingspak :'D Ik moet echt even een goeie hebben!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    Idk

    Tss, er zijn nog steeds mensen die om kudo's vragen, zou ik melden?


    Ik heb al een quiz gemeld vandaag. Dus ja ik zou het doen ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ik heb al een quiz gemeld vandaag. Dus ja ik zou het doen ;)


    Maar t is een hoofdstuk en dat kan ik niet melden, dan mail ik gwn


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Maar t is een hoofdstuk en dat kan ik niet melden, dan mail ik gwn


    Dat kan ook ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gedaan. Als een ander niet om een kudo mag vragen, die persoon ook niet xD


    16 - 09 - '17

    Zo de waarheid :) En is het normaal om je beste vriend te kussen omdat hij je iets heel schattigs heeft gegeven? :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Op de wang ja, op de mond is een beetje vreemd denk ik xp


    16 - 09 - '17