• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Nog zo een regel die veel mensen niet naleven. Stories activeren zonder hoofdstukken.


    16 - 09 - '17

    SHIT!!! Nee grapje xD Gewoon op de wang ja xD Maar het is serieus schattig :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    Nog zo een regel die veel mensen niet naleven. Stories activeren zonder hoofdstukken.


    Ze mogen twee weken leegstaan he. Ik moet de mijne snel inactiveren van George xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ze mogen twee weken leegstaan he. Ik moet de mijne snel inactiveren van George xD


    Ooh, wist ik ni


    16 - 09 - '17

    Whuut?? Oke dus ik heb 2 ideeen. een Horror -Ja horro :'D- En een normale nou ja in deze tijd en zonder fantasie enzo xD En die horror is gewoon weg ziek D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Horroooooooooooooooooooor! (6)(duivel)


    16 - 09 - '17

    I don't like!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Zal ik dat zieke verhaal dan maar schrijven? :'D Het is best wel ziek en vaag. Nou ja niet stront van iemand binnenkrijgen teminste :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ga je gang joh! xp
    En stuur me link als hij er is of laat gwn iets weten!


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    I don't like!


    Why you dont like Horror?!!! Fhealltóir!!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    Ga je gang joh! xp
    En stuur me link als hij er is of laat gwn iets weten!


    zal ik doen :D Ga beginnen met de verhaal lijn uit te stippelen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Why you dont like Horror?!!! Fhealltóir!!!!!


    Op één of andere manier ben ik daar heel gevoelig voor, hoe nepp het er mag uit zien (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Op één of andere manier ben ik daar heel gevoelig voor, hoe nepp het er mag uit zien (:


    Ik ben gevoelig voor lalaloopsie. Hoe eng die gassies zijn en voor een kinder film die ik nooit meer wil zien xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha mensen toch xD

    De enige film die ik niet meer kan zien is The Grudge, geen enkel deel ervan! Ik heb er ooit een nachtmerrie van gehad en sindsdien hoef ik het niet meer te zien, haha

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 17:58 ]


    16 - 09 - '17

    Ja alien W: IK heb honguuuuur xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial