• Het schooljaar is nu bijna een maand bezig voor mij.
    Ik zit nu in de vierde en heb dus vorig jaar een profiel moeten kiezen
    Nu hebben wij alleen keuze uit Alpha en Béta en verder niks.
    Maar ik wou graag economie erbij omdat ik dat heel leuk vind en er misschien later iets mee wil gaan doen.
    Dus ik had aangegeven dat ik dat wou als extra vak en dat was goedgekeurd
    Maar ja nu begon het schooljaar en we (ik en een jongen uit mijn klas die ook eco wil doen) hoorden maar niks
    Mijn mentor heeft bijna elke dag gemaild en nu kregen we dan uiteindelijk een mailtje van de docent
    Of we het nog steeds wouden
    Nu krijgen we waarschijnlijk volgende week meer informatie
    Maar intussen hebben we al wel een maand achterstand
    Het is zo slecht geregeld van onze school
    Ook zijn de lokalen nog niet af, er is geen zonwering
    Er zijn houten platen voor de ramen getimmerd
    Vanmorgen was het 32 graden in het wiskunde lokaal

    Ik wordt er echt helemaal gek van, mijn laptop is ook nog steeds niet goed geregeld en het leerlingenportaal ook niet
    Ik had vandaag mijn Frans pw en heb niks online kunnen doen(dat zijn wij gewent met woordjes en zinnetjes en dat werkt heel goed)
    Dus ik wordt er helemaal gestoord van

    Wie van jullie heeft er nog zo een 'goed geregelde' school?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als we tijdens de lessen in een computerklas zitten, valt mijn internet (en van de rest misschien ook) om de seconde uit.

    Volgende week ga ik voor drie dagen naar De Panne, maar ik weet echt amper iets wat we daar precies gaan doen en dat is nogal, euh, belangrijk voor mij. Ik heb structuur echt nodig, anders loop ik dagenlang te piekeren en nog wat. Ik pieker nu al veel te veel. Vorig jaar was het net hetzelfde, wel dan naar Malmédy en toen had ik al een shit klas. Om die reden(en) was ik niet naar Malmédy gegaan. Dit jaar kan ik De Panne echt niet skippen, hoe kut mijn klas ook wel is. Afwezig zijn tijdens de derde graad is riskant, dus ja. Kortom, mijn school is heel slecht in voldoende informatie geven.

    Ook voor administratieve vakken en verkoopvakken heeft niemand boeken gekregen, omdat de boekenfonds ermee achterstand heeft, maar daar heeft school niets mee te maken eigenlijk.

    Om heel dit gedoe af te sluiten, thuis kan ik het lessenrooster ook niet raadplegen, terwijl dat op school wel kan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”