• Ik moet volgende week naar het ziekenhuis. Daar krijg ik een conditietest en wordt er flink bloed afgenomen, en loop ik waarschijnlijk de halve dag rond met een infuus.
    En daar gaat het me nog niet eens om.
    Ik krijg voor 24 uur lang een "hartkastje" om. Dit is een soort apparaatje wat met plakkertjes op verschillende plekken bij mijn hart zitten, om mijn hartslag op te meten bij een gewone dag, om te kijken of ik hartproblemen heb.
    Niet alleen dat maakt me bang, maar ook het feit dat we die dag LO hebben. Er wordt me aangeraden om minimaal 1 sportieve activiteit te doen tijdens het dragen, maar het is op school. Ik zit in een soort combiklas, en alle meiden zitten bij elkaar in een kleedkamer. Ongeveer tien van hen (de andere helft van de combinatieklas) weten niet dat ik iets aan mijn spieren heb, en ik ben bang dat er naar gewezen wordt. Dat ik net als op de basisschool het rare meisje ga worden. Ik weet dat de mensen uit mijn eigen klas er geen punt van maken, maar die andere meiden... Ik weet het niet.

    Sorry, maar dit moest er even uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Melis alles komt goed, don't be scared.
    Zoals Years al zei, wij gaan je echt wel helpen en als die anderen er iets van zeggen krijgen ze met ons te maken.
    En ze zullen het vast wel begrijpen, wij begrijpen het iig.
    Alvast veel succes bij het onderzoek, ik hoop dat het geen pijn doet, je weet dat ik iig niet tegen dat soort dingen kan, en dat er iets goeds uitkomt.
    Remember: you've got friends that will always help you<3


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .