• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ellery schreef:
    Ugh. Begin je om half 10, moet je toch om 6 uur je nest uit omdat mam niet twee keer op en neer wilt rijden. Zit je op haar werk, moet je ook lezen hoe al je klasgenoten wel lekker in hun nest liggen. Not fair at all.

    Bus?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Drogon schreef:
    (...)
    Bus?

    Sadly, dat is geen optie.


    -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    WARM.


    Your make-up is terrible

    Ik verveel me..


    'Darling, just hold on'

    Warm en voor pampus op de bank liggen master chef kijken... jep. Heb ik verdient na een lange dag school. Morgen werken :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hatsumomo schreef:
    WARM.


    26 - 02 - '16

    Nog drie uurtjes werken zo, vooruit.


    You are beautiful, you are love.

    ARGH! Ik ga nog eens dood van de hitte. Ik ben met dat betreft net als m'n Acer laptop, ik raak zo makkelijk oververhit..


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder maakt serieus áltijd vies eten wanneer ik honger heb (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het was echt belachelijk warm buiten. Kon er in de bus geen airco aan? We waren zowat aan het stikken en het was ook nog eens erg druk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hatsumomo schreef:
    WARM.


    + Waarom heb ik je mee naar de manege gevraagd? D:


    i put the fun in funeral

    Heb ik trek in pasta gaat me moeder bietjes en gekookte aardappelen maken -.- wedden dat als ik geen trek heb in pasta dat ze t wel maakt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat een k*t opdracht. Waarom moet dit voor Nederlands....


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lekker gezellig zo. En dan begin je te wenen omdat het jouw schuld is, wel het is hier lekker rustig als je op school bent.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.