• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet het gewoon niet meer
    Keer op keer probeer ik het
    Keer op keer mislukt het
    Waarom vindt niemand mij aardig, waar respecteert niemand mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wel of niet een rpg starten..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hm, ik heb zin in een cracker met veel boter en hagelslag.


    Pretty is just a pretty word.

    Jullie gaan nu echt te ver
    Maar geloof me, jullie zullen spijt krijgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Inspiratie, blijf bij me ;c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Verbreken schreef:
    Ik weet het gewoon niet meer
    Keer op keer probeer ik het
    Keer op keer mislukt het
    Waarom vindt niemand mij aardig, waar respecteert niemand mij


    Je bent net nieuw op je nieuwe school; ze kennen je nog niet en jij hun niet, dat heeft simpelweg tijd nodig. Jezelf ellendig laten voelen heeft nu geen nut. Jouw moment komt nog wel. Stel je open voor nieuwe mensen en probeer mee te praten als ze het ergens over hebben. Na een paar dagen school moet je niet nu al de moed laten zakken. Bovendien moet je niet zwelgen in zelfmedelijden, daar los je 1) niets mee op , 2) je voelt je er alleen maar ellendig door en 3) het heeft effect op je hele omgeving, waardoor je een negatieve ,,lucht'' om je heen creëert. Mensen zien het als jij je onzeker en ellendig voelt, dat heeft effect op je, of je het nu wilt of niet. Probeer een plastic glimlach op te zetten zo meteen. Je creëert een stofje waardoor je je ook daadwerkelijk positiever voelt door maar te doen alsof; op een gegeven moment voel je je ook vrolijk. Maak je hoofd leeg door een kwartiertje te wandelen in de buurt; even alleen. Door te lopen maken je hersenen een stofje aan waardoor je linker- en hersenhelft samen gaan werken, wat er weer voor zorgt dat jij alles helderder ziet en op een rijtje kan krijgen. Neem daarna een kop koffie en zet je computer niet meer aan; na 9 uur heeft leren geen zin en je moet jezelf afleiden. Iets leuks doen waar je vrolijkt van wordt en rustig; electronica is slecht voor het slapengaan, doordat al die beelden lang blijven doorwerken omdat ze je hersenen activeren. Ga tekenen, schrijven (ja, op papier), muziek spelen, praten, muziek luisteren, breien, schilderen, knutselen, vroeg naar bed, koekjes bakken etc. Doe iets waarvan je geniet! Het komt wel goed, echt waar! Je leeft voor jezelf, en als je klas je niet opneemt, hebben ze zichzelf er alleen maar mee: je weet wie je vrienden zijn en je gaat naar school voor je diploma, niet voor vrienden. Zolang ze je niet pesten en gewoon vriendelijk doen, is het prima vol te houden. Geen vrienden in de klas is niet leuk, maar geen ramp. Het is wat je er zelf van maakt.Vraag jezelf eens af: Wat WIL ik ervan maken? Schrijf het op papier of teken het uit. Maak een lijstje van voornemens en je gaat er vandaag al mee beginnen, gelijk nadat de lijst af is. Hang 'm boven je bed, schrijf 'm in je agenda, plak 'm op de koelkast, zet 't op als screensaver. Door er telkens naar te kijken, geef je jezelf een vooruitzicht. En als iets is gelukt, streep je het af. Wil je iets ebrij, voeg je iets toe. Het is nooit fout, zolang je er maar gelukkig en beter van wordt. Je hebt het in je om van je leven een feest te maken, maar je moet zelf de slingers ophangen. Niemand anders gaat dat voor je doen. Dus, hoppa, een beetje positiever jij! ;)

    OT: I feel like a champion. I might have lost, but I won myself.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap dit niet!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NO! Please no. I hate you.


    Some people are art and do art at the same time

    Zien jullie dit? De google? Ik irriteer me er dood aan o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Zien jullie dit? De google? Ik irriteer me er dood aan o-o


    Wat is ermee? Ik zie gewoon Google? Of is dat 'Nieuw tabblad'? XD

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 19:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    (...)

    Wat is ermee? Ik zie gewoon Google? Of is dat 'Nieuw tabblad'? XD


    Ja, dat is Nieuw Tabblad D:
    Normaal zie je alleen die 6 dinkiejs die nu onder google zijn gedumpt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ja, dat is Nieuw Tabblad D:
    Normaal zie je alleen die 6 dinkiejs die nu onder google zijn gedumpt.


    Ooh, ja I know it. Haha, moet je maar een nieuwe thema kiezen.
    't Ziet er ook erg irriterend uit. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Sorry, maar ik doe het niet meer
    Ik kan het gewoon niet meer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    WAT EEN KUT OPDRACHT!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bam. 70 nieuwe gifs gevonden c':


    Caution first, always.