• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen eerste uur en laatste 2 uur uitval. Dit is de perfecte dag ;"D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik snap geen ene fuck van Economie & Natuurkunde.
    Klopt het trouwens dat de formule van Kelvin naar Graden dit is: °C= K - 273,15
    En van Kelvin naar Fahrenheit dit is: °F = K x 1,8 - 459,67 | Het staat namelijk niet in m'n boek en ik moet het toepassen in een som (cat)

    Ik negeer je niet, je verveelt me alleen dood.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ellery schreef:
    (...)
    Sadly, dat is geen optie.

    Why not?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Why the fck staat Google ineens in mijn Chrome o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weekend. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bieberen schreef:
    Ik snap geen ene fuck van Economie & Natuurkunde.
    Klopt het trouwens dat de formule van Kelvin naar Graden dit is: °C= K - 273,15
    En van Kelvin naar Fahrenheit dit is: °F = K x 1,8 - 459,67 | Het staat namelijk niet in m'n boek en ik moet het toepassen in een som (cat)


    Dat klopt, in de omrekening terug naar graden wordt altijd -273,15 gebruikt.
    Want 273,15 K = 0 °C.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:39 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ewuefwugiwefiuefwi Stomme codes.. DOE HET...
    & Syll.. waarom verwijderde je Katawa Shoujo o-o Nu mag je al dat weer skippen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NG/NT + frans en economie. Fucking genius.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:43 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ugh, hier heb ik echt geen zin in.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Drie woorden. Ik ga ze niet uitspreken, dan krijg ik me wat reacties over me heen, máááááán.


    I want to be beloved. :C


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gelukkig is het bijna weekend.


    Lately I've been losing sleep, dreaming about the things that we could be.

    De laatste training, zal ik m'n best doen of niet...

    Ik zie wel.


    'Darling, just hold on'

    Ik haat het echt hoe ik me de laatste tijd voel, alsof ik telkens meer mezelf aan het kwijtraken ben. Maar ja, ik blijf toch wel glimlachen en zeggen dat het goed gaat terwijl het in de werkelijkheid niet goed gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    NO.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen