• hey iedereen.
    ik zit dit jaar in de 3e van vmbo-t. En er zit echt zo'n bitch in mijn klas die iedereen die anders is moet pesten ( mij dus ook) .Het begon met dat ze heel luidruchtig over mij ging zitten roddelen. Dat heb ik gwn genegeerd want er word wel wat meer over mij geroddeld. Maar nu ging ze mij ook uitschelden hier werd ik kwaad om en ik ben naar de mentor gegaan die is naar een ander docent gegaan Mvr.kessels. Meteen de volgende dag hadden we al een gesprek en zei ze dat ze ashanti (die bitch) al had gesproken en dat het zou ophouden. Dit klopte want die dag hield het op school idd op. Maar toen ik smiddags naar huis fietste met 2 vriendinnen. Stond ashanti daar te wachten met een groep van 15/20 laatste jaars. Ze heeft mijn fiets vast gepakt en er voor gezorgd dat ik niet meer weg kwam. toen hebben en al die mensen mij flink staan uitschelden en precies op het moment dat ze het op een vechten wouden zetten kwam er een meisje uit de 4e die ashanti aan de kant duwde zodat ik weg kon. Hierna zijn we weer na Mvr. kessels gegaan. Die heeft weer een gesprek met ons gevoerd waarin er werd verteld dat het ECHT niet meer zou gebeuren. Ik had die dag zangles en daarom kwam mijn moeder mij ophalen. En wat denk je? Ashanti stond weer met een groepje op mij te wachten. Ze begonnen eerst te schreeuwen en toen ze zagen dat mijn moeder meefietstte waren ze snel stil. Dit gaat nu zo iedere dag. Mijn moeder komt mij iedere dag ophalen, en iedere dag staan hun daar. Nu zit het zo. De directeur heeft net gebeld en die zei letterlijk:'' ja er was niks aan de hand, maar als ik u was zou ik uw dochter van school afhalen'' Ik ben hier zo kwaad over! Weet iemand misschien een manier om van dit probleem af te komen?

    alvast bedankt!

    Ik zou je niks aantrekken van iemand die Ashanti heet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jezus, wat een kutkind.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Whut. Met haar ouders praten? Dit gaat wel écht te ver.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *facepalm*
    Stuur eens de inspectie naar jullie school. Dat zal ze eens goed leren. Jezus. En wat een kinderacht kind zeg. -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoe ziek is dat wijf. Stuur haar weg. Niet jou! En weet je gewoon een keer goed zwaaien met je hand en ze is gelijk stil meis. Oke ik weet dat mijn grappigheid hier niet handig bijkomt maar ik zou haar ouders gaan bellen. Want dit mag gewoon niet.
    Btw: Ik heb anders nog wel ergens diep in de kelder een dwangbuis liggen hoor ;) Oke ik wil niet grappig zijn want ik ben het ook niet ugh -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roar schreef:
    Jezus, wat een kutkind.


    26 - 02 - '16

    Roar schreef:
    Jezus, wat een kutkind.

    Wil je een boog van me lenen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ashanti, ik kom langs. En ik neem mijn goede vriend Slenderman mee, en hij houdt je in de gaten. Jaagt je altijd na. En als je Lesley nog eens zo dom behandeld, dan pakt hij je. En ze zullen je niet meer kunnen identificeren, omdat je gezicht onherkenbaar is verminkt.

    En als dat niet kan dan sla ik haar gewoon neer ^-^

    (Voor serieus advies: Ik zou er met je ouders over praten, en vragen of zij weten wat je moet doen. Het lijkt misschien lastig, maar vaders en moeders willen het beste voor hun kinderen, die laten het er echt niet zomaar bij zitten.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zou gewoon een huistelefoonnummer van dat wijf opzoeken, der ouders bellen en ze eens flink de waarheid vertellen over hoe hun kind zich gedraagt naar andere klasgenoten.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik zou gewoon een huistelefoonnummer van dat wijf opzoeken, der ouders bellen en ze eens flink de waarheid vertellen over hoe hun kind zich gedraagt naar andere klasgenoten.


    Indeed.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie niet echt het verband met het gothic-zijn, eerder de fout dat de gepeste van school gestuurd zou 'moeten worden', volgens dat telefoontje, in plaats van de pestkop.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    Ik zou gewoon een huistelefoonnummer van dat wijf opzoeken, der ouders bellen en ze eens flink de waarheid vertellen over hoe hun kind zich gedraagt naar andere klasgenoten.


    Ik zou eerder gewoon zeggen dat ze met dr ouders naar die Ashanti's huis moet gaan en een face-to-face gesprek moet gaan houden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een kutkind is die Ashanti en ook vervelend dat je school er zo laks over is. Ik zou er nog eens goed met je directeur/decaan/mentor over praten, want dit kan echt niet. Het is gelul dat er niets aan de hand is, jij hebt een probleem.. Ze moeten weten wat er op school gebeurt. Je ouders moeten blijven klagen op school, anders word er niets bereikt en ook jij moet blijven aangeven dat ze je pesten. Echt triest dat die mensen je pakken, alleen maar omdat je uit komt voor wie je bent.
    Onthoudt meis, jij bent tenminste jezelf. Dat kun je van die Ashanti en haar meelopers niet zeggen. Zij zijn allemaal fake. Ze pesten je omdat ze erbij willen horen, omdat ze zelf niet weten wie ze zijn en geen doel hebben in hun trieste leven. Wees trots op jezelf dat je een stijl gevonden hebt die je aanspreekt en waar je helemaal achter staat. Laat je dat niet afnemen he ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zou je ze niet stiekem kunnen filmen en dat op school laten zien? Of de politie eventueel? Als ze jou bedreigen met de dood kan je ze aangeven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat is echt rot voor je meis, maar laat het er hier alsjeblieft niet bij! Als jij toegeeft en weg gaat, zal dat meisje gewoon een volgend slachtoffer nemen. Ik raad je aan om terug opnieuw naar je leerkracht/mentor te stappen, of naar de directeur (die je trouwens zoiets écht niet mag aanraden). Geef niet op, je bent veel sterker dan je zelf denkt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien