• hey iedereen.
    ik zit dit jaar in de 3e van vmbo-t. En er zit echt zo'n bitch in mijn klas die iedereen die anders is moet pesten ( mij dus ook) .Het begon met dat ze heel luidruchtig over mij ging zitten roddelen. Dat heb ik gwn genegeerd want er word wel wat meer over mij geroddeld. Maar nu ging ze mij ook uitschelden hier werd ik kwaad om en ik ben naar de mentor gegaan die is naar een ander docent gegaan Mvr.kessels. Meteen de volgende dag hadden we al een gesprek en zei ze dat ze ashanti (die bitch) al had gesproken en dat het zou ophouden. Dit klopte want die dag hield het op school idd op. Maar toen ik smiddags naar huis fietste met 2 vriendinnen. Stond ashanti daar te wachten met een groep van 15/20 laatste jaars. Ze heeft mijn fiets vast gepakt en er voor gezorgd dat ik niet meer weg kwam. toen hebben en al die mensen mij flink staan uitschelden en precies op het moment dat ze het op een vechten wouden zetten kwam er een meisje uit de 4e die ashanti aan de kant duwde zodat ik weg kon. Hierna zijn we weer na Mvr. kessels gegaan. Die heeft weer een gesprek met ons gevoerd waarin er werd verteld dat het ECHT niet meer zou gebeuren. Ik had die dag zangles en daarom kwam mijn moeder mij ophalen. En wat denk je? Ashanti stond weer met een groepje op mij te wachten. Ze begonnen eerst te schreeuwen en toen ze zagen dat mijn moeder meefietstte waren ze snel stil. Dit gaat nu zo iedere dag. Mijn moeder komt mij iedere dag ophalen, en iedere dag staan hun daar. Nu zit het zo. De directeur heeft net gebeld en die zei letterlijk:'' ja er was niks aan de hand, maar als ik u was zou ik uw dochter van school afhalen'' Ik ben hier zo kwaad over! Weet iemand misschien een manier om van dit probleem af te komen?

    alvast bedankt!

    Roar schreef:
    Jezus, wat een kutkind.


    Life is full of fake people

    jezus, wat heeft dat mens, laat je niet doen, en wat voor advies geeft die gastnu zoals ze hier boven al zeggen, daarvan gaat dat mens niet stoppen, ik zou het hogerop zoeken en depolitie erbij halen

    sterkte xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik zeg je eerlijk als ik jouw moeder was geweest dan had de directeur na dat telefoontje een pijnlijk oor. Met zijn als ik u was zou ik uw dochter van school af halen. Hij word verdorie betaald om ervoor te zorgen dat het goed gaat op zijn school en als een van zijn leerlingen het in haar hoofd haalt om een andere leerling te pesten en te intimideren moet hij haar straffen. Sorry maar ik kan hier zo boos om worden. School moet er ook voor leerlingen zijn als een leerling word gepest en niet de gepeste naar een andere school laten gaan.

    Ik weet wel een manier maar dan moet je wel wat moed hebben, denk ik. Namelijk tegen dat meisje zeggen dat ze moet kappen. Misschien kan je samen met het meisje uit de vierde die je heeft geholpen naar haar(diegene die je pest) toe gaan, als je het niet fijn vind om alleen naar haar toe te gaan.


    Physics is awesome

    Requille schreef:
    Ik zou gewoon een huistelefoonnummer van dat wijf opzoeken, der ouders bellen en ze eens flink de waarheid vertellen over hoe hun kind zich gedraagt naar andere klasgenoten.


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Dit is zó ontzettend erg. Echt, dit is te gek voor woorden. Eerst is er zo'n bitch die mensen uitscheldt omdat ze gewoon zelf te laf is om zichzelf te zijn en niet eens in haar eentje iets durft uit te halen en gelijk stil is als je moeder er bij is, en dan ook nog zo'n school die de kant van die bitch kiest. Die Ashnogwat moet van school, jij niet. Kom op.
    Zoals al meer mensen zeiden, bel die ouders van dat mens, bel de school en desnoods inspectie voor die school. Dat zulke mensen bestaan, sirieus.
    ik wens je ontzettend veel succes. <3


    Boys and girls are not to be within eight inches of each other.

    Roar schreef:
    Jezus, wat een kutkind.


    -

    klaag ze aan, als zo iets meemaken van wat er dan komt..
    dan leren ze waarschijnlijk wel iets. zoals dat niet meer te doen.

    o, ja en haal de schoolinspectie erbij dan leert de school ook wat.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 21:00 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    lekkere directie -.-.. Helaas doet niet elke school even veel aan pesten. Ik heb het op de lagere school meegemaakt en de directeur deed er niks aan. Nadat iemand een keer keihard tegen mijn stoel aan heeft getrapt terwijl ik erop zat en ik dus een flinke stoot in mijn buik kreeg omdat ik dus tegen de tafel aan werd getrapt, heb ik ook aangifte gedaan bij de politie... helaas doet de politie hier niet zoveel aan.. ten minste.. toen der tijd niet..

    Maar je zou inderdaad samen met jou ouders met die van haar en haar erbij kunnen praten en anders eventueel via school een gesprek eisen met haar en haar ouders, want dit is echt belachelijk.

    Sinistre schreef:
    Ik zou je niks aantrekken van iemand die Ashanti heet.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De naam alleen al maakt me echt misselijk. Ashanti, dat is echt zo'n bitch-naam. Is ze toevallig ook moslim? Bel Wilders en laat hem er wat mee doen, holadiejee.
    Don't feel butthurt people, I'm just fooling around.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Met die opmerking heeft jouw school de wet overtreden.
    Sinds dit jaar is een school verplicht iets aan pesten te doen of een anti-pestprogramma te hebben.
    Ik zou gewoon samen met je moeder naar hem toe gaan.
    Mocht dit toch niet lukken, wissel dan aub van school.
    Hiermee bespaar jij jezelf heel veel hartenzeer, want helaas pesten stopt niet vanzelf.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Roar schreef:
    Jezus, wat een kutkind.

    That's an understatement.

    I would fight it, mooi niet dat die trut wint!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinistre schreef:
    Ik zou me niks aantrekken van iemand die Ashanti heet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    God, dit gaat echt véél te ver.
    Een mep verkopen werkt soms wel, maar dat is inderdaad wel niet zo'n goed idee als er 20 laatstejaars bijstaan.
    Like someone said before: laat de inspectie naar school komen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wie noem haar kind nou Ashanti, wtf. (sorry als je ashanti heet en geen bitch bent.)
    Maar zonde, als het echt heel erg wordt kan je best aangifte doen, want het is wel degelijk een bedreiging wat ze telkens doet. School doet meestal weinig, omdat ze gewoonweg niks kunnen doen.


    Alleen maar tranen van geluk