• hey iedereen.
    ik zit dit jaar in de 3e van vmbo-t. En er zit echt zo'n bitch in mijn klas die iedereen die anders is moet pesten ( mij dus ook) .Het begon met dat ze heel luidruchtig over mij ging zitten roddelen. Dat heb ik gwn genegeerd want er word wel wat meer over mij geroddeld. Maar nu ging ze mij ook uitschelden hier werd ik kwaad om en ik ben naar de mentor gegaan die is naar een ander docent gegaan Mvr.kessels. Meteen de volgende dag hadden we al een gesprek en zei ze dat ze ashanti (die bitch) al had gesproken en dat het zou ophouden. Dit klopte want die dag hield het op school idd op. Maar toen ik smiddags naar huis fietste met 2 vriendinnen. Stond ashanti daar te wachten met een groep van 15/20 laatste jaars. Ze heeft mijn fiets vast gepakt en er voor gezorgd dat ik niet meer weg kwam. toen hebben en al die mensen mij flink staan uitschelden en precies op het moment dat ze het op een vechten wouden zetten kwam er een meisje uit de 4e die ashanti aan de kant duwde zodat ik weg kon. Hierna zijn we weer na Mvr. kessels gegaan. Die heeft weer een gesprek met ons gevoerd waarin er werd verteld dat het ECHT niet meer zou gebeuren. Ik had die dag zangles en daarom kwam mijn moeder mij ophalen. En wat denk je? Ashanti stond weer met een groepje op mij te wachten. Ze begonnen eerst te schreeuwen en toen ze zagen dat mijn moeder meefietstte waren ze snel stil. Dit gaat nu zo iedere dag. Mijn moeder komt mij iedere dag ophalen, en iedere dag staan hun daar. Nu zit het zo. De directeur heeft net gebeld en die zei letterlijk:'' ja er was niks aan de hand, maar als ik u was zou ik uw dochter van school afhalen'' Ik ben hier zo kwaad over! Weet iemand misschien een manier om van dit probleem af te komen?

    alvast bedankt!

    Dit is wel van de zotte!!
    Een directeur die gaat bellen en zeggen dat je van school af meot!! Het is zijn probleem dat hij zijn leerlingen neit in bedwang kan houden. Blijf het melden, en probeer alles zwart op wit te krijgen, zoals filmen en of geluidsopnames.. Als ze briefjes schrijven of je sms of appen of iets allemaal bewaren!! Probeer dit nogmaals met je mentor te bespreken, ga naar de directie, en of ga naar een bond die je kan helpen, zoals de school-inspectie!!! Want dit moet stoppen, pesten is het ergste wat een mens kan overkomen!! Vooral als het in grote getalen gaat zoals groepering.. Jij staat boven hen, en laat niet zien dat je bang bent, want zo hebben ze je juist, probeer te kijken of je in aanraking met haar ouders kan komen en meld het aan hen.. Of laat jou ouders haar ouders bellen en laat ze alles vertellen!! Dit moet gewoon stoppen, wat maakt het uit of je in gottic kleren loopt of in je blote kont!! Ze zijn gewoon JALOERS!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Het klinkt misschien heel rot maar zolang er niets fysieks gebeurt kunnen ze er weinig aan doen, zelf ben ik ook jaren zo behandelt maar helaas is er nooit iets mee gebeurt.
    Maar je hebt toch 2 vriendinnen?Ga daar dan vooral steun bij zoeken, veel sterkte!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Heeft de school nog wat gedaan? Aangezien de begin post van ongeveer een week terug is. Anders zou ik toch eens met haar ouders gaan praten als ik jou was.


    Physics is awesome

    praat erover met je ouders en andere 'slachtoffers' van Ashanti (want aan je bericht te horen zijn die er wel). Span samen om zo de directeur te lobbyen iets te doen aan die Ashanti, en als dat niet werkt in grote getallen de school verlaten.
    Mijn kleine broer werd bv eens niet serieus genomen met zijn leerstoornis op een bepaalde school, mijn moeder heeft er voor gezorgd dat ze het leerlingenaantal niet meer kunnen behalen en verschillende klassen gewoon léég zijn. Onderschat de kracht van je ouders, en van een meute niet.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    http://www.onderwijsinspectie.nl/onderwerpen/Klachten#01 Op deze website kan je hulp vinden van de inspectie van het onderwijs. Laat het hier niet bij zitten en eigenlijk zou je die bitch een keer keihard op dr bek moeten slaan. Zoek zoveel mogelijk mensen die je kunnen helpen en laat iedereen weten wat die meid doet. Maak stiekem foto's/filmpjes wanneer het weer gebeurd. Post die op facebook, laat die aan haar ouders zien. Doe al het mogelijke dat je kan bedenken om die bitch klein te krijgen


    Everyone has his or her own beauty, but not everyone can see it.

    Ohgod.. wat een rotkind zeg. Het laat alleen maar zien hoe stom ze zelf is als ze met een groepje van 15/20 man aankomt. Dan kan ze het dus niet alleen aan; met andere woorden; in der eentje is ze niks. Ik persoonlijk zou der vooral aanspreken als ze alleen is.
    Bel haar ouders op, of vraag via de directrice een gesprek aan met haar ouders en de joune.
    Heel veel succes! Ik hoop dat het pesten stopt.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wat een rotkind. Bah, goed trouwens wel dat je naar de directeur bent gegaan en naar je ouders. Heel wat mensen doen dat niet. Misschien de moeder van het rotkind maar eens bellen? Verder heb ik niet echt tips, sorry.
    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Authentic schreef:
    Ohgod.. wat een rotkind zeg. Het laat alleen maar zien hoe stom ze zelf is als ze met een groepje van 15/20 man aankomt. Dan kan ze het dus niet alleen aan; met andere woorden; in der eentje is ze niks. Ik persoonlijk zou der vooral aanspreken als ze alleen is.
    Bel haar ouders op, of vraag via de directrice een gesprek aan met haar ouders en de joune.
    Heel veel succes! Ik hoop dat het pesten stopt.

    Dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.