• hey iedereen.
    ik zit dit jaar in de 3e van vmbo-t. En er zit echt zo'n bitch in mijn klas die iedereen die anders is moet pesten ( mij dus ook) .Het begon met dat ze heel luidruchtig over mij ging zitten roddelen. Dat heb ik gwn genegeerd want er word wel wat meer over mij geroddeld. Maar nu ging ze mij ook uitschelden hier werd ik kwaad om en ik ben naar de mentor gegaan die is naar een ander docent gegaan Mvr.kessels. Meteen de volgende dag hadden we al een gesprek en zei ze dat ze ashanti (die bitch) al had gesproken en dat het zou ophouden. Dit klopte want die dag hield het op school idd op. Maar toen ik smiddags naar huis fietste met 2 vriendinnen. Stond ashanti daar te wachten met een groep van 15/20 laatste jaars. Ze heeft mijn fiets vast gepakt en er voor gezorgd dat ik niet meer weg kwam. toen hebben en al die mensen mij flink staan uitschelden en precies op het moment dat ze het op een vechten wouden zetten kwam er een meisje uit de 4e die ashanti aan de kant duwde zodat ik weg kon. Hierna zijn we weer na Mvr. kessels gegaan. Die heeft weer een gesprek met ons gevoerd waarin er werd verteld dat het ECHT niet meer zou gebeuren. Ik had die dag zangles en daarom kwam mijn moeder mij ophalen. En wat denk je? Ashanti stond weer met een groepje op mij te wachten. Ze begonnen eerst te schreeuwen en toen ze zagen dat mijn moeder meefietstte waren ze snel stil. Dit gaat nu zo iedere dag. Mijn moeder komt mij iedere dag ophalen, en iedere dag staan hun daar. Nu zit het zo. De directeur heeft net gebeld en die zei letterlijk:'' ja er was niks aan de hand, maar als ik u was zou ik uw dochter van school afhalen'' Ik ben hier zo kwaad over! Weet iemand misschien een manier om van dit probleem af te komen?

    alvast bedankt!

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Ik zou eerder gewoon zeggen dat ze met dr ouders naar die Ashanti's huis moet gaan en een face-to-face gesprek moet gaan houden.


    Moet je wel weten waar ze woont. :'D En dat is tegenwoordig niet bepaald wat je standaard van klasgenoten weet, dus dan toch eerst bellen en het verhaal vertellen en dan is een face-to-face gesprek wel op z'n plaats, ja.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Lol, je kan ze ook aangeven voor stalking.

    Wetboek van Strafrecht XI.1, art. 285b
    1 Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
    2 Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Frodo schreef:
    Dat is echt rot voor je meis, maar laat het er hier alsjeblieft niet bij! Als jij toegeeft en weg gaat, zal dat meisje gewoon een volgend slachtoffer nemen. Ik raad je aan om terug opnieuw naar je leerkracht/mentor te stappen, of naar de directeur (die je trouwens zoiets écht niet mag aanraden). Geef niet op, je bent veel sterker dan je zelf denkt.

    + een gesprek met je ouders en met die van haar zou ook kunnen helpen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Zegt jouw school dan niks tegen haar ouders?
    Wel vind ik het dan belachelijk dat jij dan van school zou moeten, in plaats van die Ashanti.


    Do what people say you can't.

    Requille schreef:
    (...)

    Moet je wel weten waar ze woont. :'D En dat is tegenwoordig niet bepaald wat je standaard van klasgenoten weet, dus dan toch eerst bellen en het verhaal vertellen en dan is een face-to-face gesprek wel op z'n plaats, ja.


    Het is zeer gemakkelijk om naar school te bellen en de adresgegevens op te vragen. Doen de meeste scholen totaal niet moeilijk. Degene waar ik op gezeten heb tenminste.. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat zijn er toch een stelletje kutmensen op deze wereld
    Je moet er echt tegen in gaan, want het is niet normaal wat ze doen
    Gewoon elke dag naar je mentor gaan en er wat van zeggen
    Desnoods ga je naar de directeur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alleen die naam al, Ashanti -kots- Wat een kutkind hé, ze moeten haar lekker van school aftrappen :l Ik heb echt vaak het idee dat docenten en met name directeuren (directeurs?) zich echt niet genoeg bezig houden met dingen zoals pesten, dat ze het allemaal maar aan de kant schuiven van -niet boeiend genoeg-.
    Helaas zou ik niet weten wat je zou kunnen doen, misschien die Ashanti een keer flink voor schut zetten waar haar 'vrienden' bij zijn? Dat hielp bij mij, je moet het probleem bij de kern aanpakken, maar ik weet niet zeker of dat genoeg zal helpen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Op welke school zit jij?
    En jezus, dat is echt niet normaal. Schoolinspectie erbij halen? Of die mensen van het ministerie van Onderwijs? Die op bezoek komen als je te vaak afwezig bent zeg maar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Drogon schreef:
    Lol, je kan ze ook aangeven voor stalking.
    (...)


    Dit vind ik eigenlijk wel een goede :p Het klinkt misschien overdreven, maar dat kind klinkt ook niet als iemand die er zomaar mee ophoudt. Als ze aangegeven wordt voor zoiets krijgt ze vast een boete oid en denk maar niet dat die ouders daar blij mee zullen zijn.Misschien kinderlijn bellen en vragen of dat kan? Het lijkt mij wel een oplossing die kan werken, ondanks dat hij op het eerste gezicht erg overdreven klinkt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die directeur is aan lafbek. Die trut moet van school gestuurd worden en haar aanhang minstens geschorst worden. Wat een eikels zijn ze bij jou op school. Ik zou blijven en altijd je mobiel voor een noodnummer bij de hand houden. Als het uit de hand loopt met vechen; dus twintig tegen één, kun je volgens mij aangifte doen tegen bedreiging. Sowieso kun je al naar de politie gaan, geloof ik, omdat ze je bedreigen - althans, je voelt je bedreigd en er zou toch een instelling of organisatie moeten zijn die dan ingrijpt? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ColouredWind schreef:
    Op welke school zit jij?
    En jezus, dat is echt niet normaal. Schoolinspectie erbij halen? Of die mensen van het ministerie van Onderwijs? Die op bezoek komen als je te vaak afwezig bent zeg maar.



    ik zit op het christiaan huygens college in Eindhoven. Maar helaas kan ik de schoolinspectie er nog niet bij halen want er is nog ''niks'' gebeurd. Pas als ik gewond ben mag ik daar heen

    amyleelover schreef:
    (...)


    ik zit op het christiaan huygens college in Eindhoven. Maar helaas kan ik de schoolinspectie er nog niet bij halen want er is nog ''niks'' gebeurd. Pas als ik gewond ben mag ik daar heen


    Is het niet óók de taak van de schoolinspectie om een veilige schoolomgeving te creëren voor leerlingen? Ai, daar gaat iets mis bij die lui. :8

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 18:08 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Requille schreef:
    Ik zou gewoon een huistelefoonnummer van dat wijf opzoeken, der ouders bellen en ze eens flink de waarheid vertellen over hoe hun kind zich gedraagt naar andere klasgenoten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Altijd moeten mensen dit doen in groepjes altijd. Mensen zijn te laf. Wedden als je haar een keer alleen tegen komt durft ze je amper aan te kijken. Verder wens ik je veel succes.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Vermoord haar.


    I live for the applause, you will die for it.