• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Het is zó verschrikkelijk irritant als mensen geen interpunctie en/of hoofdletters gebruiken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En van het ene op het andere moment werd je genegeerd door iedereen. Bedankt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb zin om iemand te slaan.
    (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    Het is zó verschrikkelijk irritant als mensen geen interpunctie en/of hoofdletters gebruiken.


    +Geen beschaafd Nederlands -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Als iedereen thuis nou even stil is en me gewoon laat leren zou dat heel wat makkelijker gaan..


    :)

    Of je word verkeerd gespoiled.. kan ook nog ..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Teixeira schreef:
    Het is zó verschrikkelijk irritant als mensen geen interpunctie en/of hoofdletters gebruiken.

    Hahha ja. Net die topic gelezen. De helft kan ik niet eens begrijpen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 15:23 ]


    -

    Leuk dat je altijd praat over dat mensen geïnteresseerd zijn in jou en je ze bij de naam noemt terwijl ik ze niet eens ken. Doe maar stoer hoor pff. :'D

    Ja, weet je wat? Ik praat niet meer met jou. Ga eerst maar eens nadenken over hoe irritant jij altijd bent.

    Draculea schreef:
    Leuk dat je altijd praat over dat mensen geïnteresseerd zijn in jou en je ze bij de naam noemt terwijl ik ze niet eens ken. Doe maar stoer hoor pff. :'D


    Ken jij serieus iemand die dat doet? Dat lijkt me echt zo vervelend!

    Ik ken wel iemand die om de week verliefd wordt op verschillende mensen die ze maar 1x heeft gezien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Trots op mezelf: kamer is weer spiek en span, ik heb mijn lopende story's geupdated. Hell yeah! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Na mijn (over)vermoeidheid, begint mijn maag nog te keren ook. Ik voel me echt niet lekker nu...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ellison schreef:
    (...)

    Ken jij serieus iemand die dat doet? Dat lijkt me echt zo vervelend!

    Ik ken wel iemand die om de week verliefd wordt op verschillende mensen die ze maar 1x heeft gezien.

    Jep, annoying as fluck.
    Ik snap ook niet wat sommige mensen bezielt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Ken jij serieus iemand die dat doet? Dat lijkt me echt zo vervelend!

    Ik ken wel iemand die om de week verliefd wordt op verschillende mensen die ze maar 1x heeft gezien.


    Wie wie wie wie wie?


    :)

    Ik niet meer. Echt niet. Het feit dat jij het niet doet, zegt ook genoeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.