• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb net een Mainstreet story in één keer uitgelezen terwijl hij helemaal slecht geschreven was en ik totaal geen fan ben van Mainstreet. What the fuck is this? (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Familiebezoek zometeen en raad eens wie nog steeds op Q zit? That's right. Moooi.


    -

    Ellery schreef:
    Familiebezoek zometeen en raad eens wie nog steeds op Q zit? That's right. Moooi.


    Onze familiebezoek ging net weg. :'D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 0:11 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Wat ben ik toch een walgelijk kind.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Malkovich schreef:
    (...)

    Onze familiebezoek ging net weg. :'D

    Leuk toeval (wbw)


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    Leuk toeval (wbw)

    :Y)
    OT: Morgen wordt het zonnig. Oh yes, geen regen! :9~


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben blij dat alle stress rondom ons eindelijk over is, en dat ik het kan loslaten. 't is alleen jammer dat het toch nog pijn doet.
    En ik ben zo vermoeid, maar ik kan voor geen flikker slapen.


    SLOAN.

    Ik vind het echt irritant wanneer mensen gewoon hun eigen RPG laten doodbloeden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet echt gaan slapen. Brad Pitt is goddelijk en alles, maar ik moet morgen nog teksten doorlezen. D:
    Buhhh. Morgen maar snel lezen. :')

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 0:24 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Malkovich schreef:
    Ik heb net een Mainstreet story in één keer uitgelezen terwijl hij helemaal slecht geschreven was en ik totaal geen fan ben van Mainstreet. What the fuck is this? (cat)

    Not cool :P


    -

    Soms haat ik mijn werk.


    Bad decisions make good stories.

    Dorst. To get up or to just keep my ass on the bed? Dilemma, dilemma.


    -

    Ugh, ik moet echt eens wat gaan posten anders gaat m'n rpg dood.


    26 - 02 - '16

    Kan men alsjeblieft kappen met die ranzige bromances. Het is verre van realistisch.


    26 - 02 - '16

    Zowaar, inspiratie!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife