• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Sydrian schreef:
    (...)

Dat klinkt net als een slecht 1D-verhaal.

Nu ben ik wel benieuwd over welke film je het hebt xd

Haha. Josie and the pussycats. Echt een slechte film zeg.

-

Draculea schreef:
    Vanavond was echt ge-wel-dig. Het was zo leuk om dit weer eens te doen met iedereen, ik heb me zeker vermaakt. En ik ben zo, zo, zo blij dat ik het nu weet want het was zo obvious. Asdfjklsfj je bent gewoon zo leuk.

Het klinkt alsof je een ontzettend leuke avond heb gehad. c: Begrijp ik goed dat je een lover hebt? c: Gefeliciteeeerd! c:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik zit al continue mijn neus op te halen en ik realiseer me nu pas dat ik verkouden ben.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

"Switserland, I am Switserland."

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Thanks for making me feel even more bad.

26 - 02 - '16

*Zucht*.

The odds are néver in our favor.

I'm só scared. Now I know what can happen, I'd rather kill myself right now.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Filettino schreef:
    (...)

Het klinkt alsof je een ontzettend leuke avond heb gehad. c: Begrijp ik goed dat je een lover hebt? c: Gefeliciteeeerd! c:

Haha het was ook heel leuk. En als je met lover bedoelt een vriendje, dan nee dat nog niet helaas haha.

Draculea schreef:
    (...)
    Haha het was ook heel leuk. En als je met lover bedoelt een vriendje, dan nee dat nog niet helaas haha.

Een bijna-vriendje dan? :'D

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Zo'n geweldige film, maar zo eng :c

Rafaeeeeel Nadal <3.

The odds are néver in our favor.

Loopneus. Leuk.

Some people are art and do art at the same time

Babe, this shit is getting annoying. (joehoe)

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Filettino schreef:
    (...)

Een bijna-vriendje dan? :'D

Maybe, maybe. Ik wil wel heel graag. :3

We were both young when after saw you. I close my eyes, the flashbacks started, standing there. On a balcony, summer air. See the lights, see the party the cowlballs, see the way you past to the crowd say hello, little did I know. You were Romeo, you were trowing pebbels, my daddy said: 'Stay away from Julliet!' I was crying on the staircase, begging you please to stay.
    And I said: 'Romeo take me, somewhere we can be alone, I keep waiting for you. All you need is run. You'll be the prince and I'll be the princess, It's a love story baby just say yes!'

Aaahhh, het is terug! Ik was er eindelijk vanaf. Ik heb het getypt, hopelijk ben ik er vanaf. Irritant liedje.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!