• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Wtf, volgens mij doet iets/iemand heel, heel erg zijn/haar best om haar van mij weg te krijgen. Waarom? D:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draculea schreef:
    (...)
    Maybe, maybe. Ik wil wel heel graag. :3


    Als hij ook heel graag wilt, zou dat héél goed uitkomen. Duimen maar. :Y)

    OT: Morgen zoveel te doen; ugh, ik heb alleen zin in het gedeelte dat ik op Q mag doen. Ik wil niet kamer opruimen en Engels afmaken. Ja, Myk, dat moet, anders heb je maandag - auf natürlich - te weinig tijd om er wat aan te doen en dan baal je ervan. x________x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beaton schreef:



    What's wrong dear? Wanna talk?


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    What's wrong dear? Wanna talk?

    Some uninteresting shizz, maar ik stuur je wel een pb'tje. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Some uninteresting shizz, maar ik stuur je wel een pb'tje. <3


    Oke (;


    26 - 02 - '16


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik krijg hier koppijn en moordneigingen van, tijd voor bed. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sinds wanneer is dit het Laten We Over Zowat Elke Post Een Gesprek Aanknopen topic? (cat)
    Geen wonder dat ze zo snel vol zitten. Ugh.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rumtumtugger schreef:
    Sinds wanneer is dit het Laten We Over Zowat Elke Post Een Gesprek Aanknopen topic? (cat)
    Geen wonder dat ze zo snel vol zitten. Ugh.


    Je hebt helemaal gelijk :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rumtumtugger schreef:
    Sinds wanneer is dit het Laten We Over Zowat Elke Post Een Gesprek Aanknopen topic? (cat)
    Geen wonder dat ze zo snel vol zitten. Ugh.

    Waarom? Haat je gesprekken soms? :W


    -

    Hah, hoe ironisch. :Y)

    Draculea schreef:
    Hah, hoe ironisch. :Y)


    Dat was de bedoeling.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat was de bedoeling.

    Ja, dat snap ik. ^^

    Draculea schreef:
    Hah, hoe ironisch. :Y)

    Haha. Zoals sinistre al zei: dat was de bedoeling. Alleen wist ik niet zij hetzelfde van plan was (headbang)


    -