• Dit is Miley's nieuwe clip. Om heel eerlijk te zijn vind ik 't nummer echt prachtig evenals de clip, al had ze wat mij betreft best een BH aan mogen trekken onder die top en naakt had ook niet echt gehoeven :')



    Wat vinden jullie?


    To infinity and beyond •

    Why is she making out with the hammer.

    Ik luisterde eerst het nummer met mijn ogen dicht, en vond het opzich niet slecht.

    En toen keek ik de clip.
    Naakt op een sloopbal gaan zitten en tongen met de sloophamer is zo zonde. En had ze echt niet even een BH aan kunnen doen onder dat witte topje en haar cameltoe kunnen verbergen.

    Good job Miley, again your video ruined your song. (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vreemd genoeg vind ik het nog een goed nummer ook nog. Van de clip. Tsjah, als ze het naakte, dat ze sexy probeert te doen en de tong had weggelaten had ik die ook leuk gevonden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mooie intro van het liedje, maar het refrein vind ik niet zo mooi. En de clip .. tja, dat is pure merchandise.


    Let the Night embrace you

    Ik vind het liedje opzich niet slecht...
    Maar de clip is echt VRE-SE-LIJK (cat)
    Ik snap niet echt goed waarom ze naakt op dat ding zit en waarom ze met haar tong op die hamer(?) zit.
    Het liedje is in ieder geval wel beter dan dit liedje van haar met Justin Bieber.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het nummer best mooi.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat heeft zij een gekke bovenlip, ze heeft helemaal geen cupidoboog?
    Anyway, ik vind het nummer wel oké, die clip daarentegen meer een "ik laat graag mijn lichaam zien"-showtje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het wel een gave clip eigenlijk, afgezien van het likken van die hamer.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Nog minder kleding...


    Take me to wonderland

    Wat ik op twitter lees over dat naakt zijn en die hammer aflikken..

    Het liedje gaat nog wel eigenlijk.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het nummer is echt zo mooi. Ik speel het zeker al twee uur achter elkaar nu


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Normaal gesproken ben ik echt een fan van Terry's werk en dit liedje is echt mooi, sommige elementen uit de clip zijn wel erg goed, maar ik snap niet waarom ze er zoveel seksuele dingen in moet gooien terwijl het er echt niet bij past.


    Your make-up is terrible

    Bolin schreef:
    Het lied vindt ik super mooi! De clip begon ontzettend goed met die close up! Daarna wat minder helaas...


    To love is to destroy.

    De clip valt nog wel mee. Behalve dat ze naakt op een sloopbal zit, ik ben al blij dat ze niet had getwerked of heb ik dat gemist??


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Square schreef:
    Ik vind het nummer niet slecht, maar ik snap gewoon niet waarom ze steeds naakt is of heel weinig kleding draagt. Het zou kwetsbaarheid kunnen symboliseren, maar de manier waarop ze op die bal zit en aan van alles en nog wat likt doet dat effect totaal teniet, waardoor het haar eigenlijk alleen afschildert als een soort sexobject. I dunno, ik vind het een erg raar clipje. Met het nummer is niets mis, maar de beelden erbij doen me denken aan Robin Thicke's Blurred Lines, en dat is echt een associatie die je niet wilt. Erg jammer, want ik denk dat er best iets moois van gemaakt had kunnen worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een schijtrefrein. Vond de intro best cool, maar het refrein vond ik echt een cockblocker.


    No growth of the heart is ever a waste