• Dit is Miley's nieuwe clip. Om heel eerlijk te zijn vind ik 't nummer echt prachtig evenals de clip, al had ze wat mij betreft best een BH aan mogen trekken onder die top en naakt had ook niet echt gehoeven :')



    Wat vinden jullie?


    To infinity and beyond •

    Junns schreef:
    Mooi nummer, clip verpest het.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bieberen schreef:
    Ik vind het nummer echt mooi, maar de clip heeft het verpest.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik vind het liedje wel mooi, met betekenis en stuff, that's my kind of thing, maar de clip, ik weet niet. De symboliek is wel mooi, en ik denk dat het naakt haar kwetsbaar moet voorstellen maar dan komt het vulgaire er weer bij en dan ga ik twijfelen of ze het doet voor de symboliek of niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Russo schreef:
    Ik vind het liedje wel mooi, met betekenis en stuff, that's my kind of thing, maar de clip, ik weet niet. De symboliek is wel mooi, en ik denk dat het naakt haar kwetsbaar moet voorstellen maar dan komt het vulgaire er weer bij en dan ga ik twijfelen of ze het doet voor de symboliek of niet.


    Ik zag op Twitter deze foto:

    ''Miley Cyrus over Wrecking Ball.



    Dus je zit wel aardig in de buurt.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Imber schreef:
    Nog minder kleding...


    Well the good news is that she can't go any futher :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vipire schreef:
    (...)

    Ik zag op Twitter deze foto:

    ''Miley Cyrus over Wrecking Ball.



    Dus je zit wel aardig in de buurt.


    Ik hou van het liedje en de betekenis van de clip, maar nu naakt zijn hoeft ook weer niet. But I'm proud to be a smiler.
    Ze is zichzelf en dat vind ik zo leuk aan haar.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 22:16 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Niet mijn smaak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Junns schreef:
    Mooi nummer, clip verpest het.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    @Cirrino Haar muziek is geweldig, maar ik ben het met je eens. Naakt had ook weer niet gehoeven.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    het nummer is leuk, de clip vreselijk ik had liever dat iemand anders erin zat die er beter uit ziet


    You can't not look cool with a crossbow.

    Vipire schreef:
    @Cirrino Haar muziek is geweldig, maar ik ben het met je eens. Naakt had ook weer niet gehoeven.


    Ik ben ook al blij dat ik geen getwerk zag of heb ik dat gemist? (:
    Soms overdrijft ze wel, vooral met haar tong. Halloo, die hoort in je mond hoor xD


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Cirrino schreef:
    (...)

    Ik ben ook al blij dat ik geen getwerk zag of heb ik dat gemist? (:
    Soms overdrijft ze wel, vooral met haar tong. Halloo, die hoort in je mond hoor xD


    Dat getwerk in 'We can't stop' vond ik ook wel iets te veel van het goede.
    Ik vind sommige stukken van de video wel mooi, alleen had ze misschien niet helemaal naakt hoeven gaan. Laat staan aan een hamer likken, haha.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    (...)

    Ik zag op Twitter deze foto:

    ''Miley Cyrus over Wrecking Ball.
    [afbeelding]

    Dus je zit wel aardig in de buurt.


    Hm. Ik snap wel waar ze heen wilde met de betekenis van het nummer, maar het probleem is dat veel mensen het nou eenmaal niet zo interpreteren. Het is ongelofelijk deprimerend dit te moeten zeggen en in een perfecte wereld zou het allemaal heel anders zijn, maar het viel in onze allesbehalve utopische maatschappij te verwachten dat een clipje als dit niet zou worden opgevat op de manier die ze zelf blijkbaar bedoelde. Vrouwen lopen te vaak halfnaakt rond in muziekclipjes waarin hun naaktheid wel bedoeld is puur als sexy achtergrond, waardoor de betekenis hier wordt overschaduwd door andere associaties.

    Mensen zien haar naaktheid als iets wat met seks en 'sletterigheid' te maken heeft, omdat dat is wat hen altijd verteld wordt. Als dat anders zou zijn geweest zou haar clip misschien wel op de juiste manier zijn overgekomen, maar het is helaas niet zo. Ik snap waar ze heen wilde en het is een mooie boodschap, maar in de huidige muziekindustrie had ze toch iets anders moeten doen als ze het duidelijk over had willen brengen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het liedje wel echt geweldig tbh, maar het clipje hoeft niet


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het liedje is heel mooi. Maar de naaktheid had ze wel weg mogen laten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!